מטרופולין – שירות לקוחות

צרו קשר עם שירות הלקוחות של מטרופולין – כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת התחבורה מטרופולין.

מטרופולין היא חברת תחבורה ציבורית הפועלת משנת 2000, ומפעילה כ-800 אוטובוסים בכ-200 קווי שירות בנגב, בשרון ובמרכז.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מטרופולין – טלפון

מוקד שירות טלפוני מטרופולין – 5900*. המוקד הטלפוני פעיל 24/7.

טלפון נוסף: 073-2100422.

פקס: 073-2634938

מטרופולין – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מטרופולין באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

מטרופולין – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת האימייל של מוקד שירות הלקוחות של מטרופולין היא – [email protected].

מטרופולין – כתובת למשלוח דואר

כתובת לשליחת מכתבים: נתיב האבות 3, כפר סבא, מיקוד 44277.

חברות דומות: