מיטב דש – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של חברת ניהול ההשקעות מיטב דש, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ניהול תיקי השקעות מיטב דש, קרנות נאמנות מיטב דש, קופות גמל מיטב דש, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

מיטב דש – טלפון

מוקד שירות טלפוני: 3366*

טלפון נוסף: 03-7903717

שעות מוקד מענה טלפוני מיטב דש:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
  • יום ג – 08:30 – 15:00

פקס: 03-7903222

מודעה

מיטב דש – שירות בפייסבוק מסנג'ר – Messenger

להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות פייסבוק מסנג'ר עם שירות לקוחות מיטב דש – בקישור הזה.

מודעה

מיטב דש – שירות באמצעות SMS

לשירות לקוחות מיטב דש באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 0557003612.

מודעה

מיטב דש – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של מיטב דש: [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה

מיטב דש – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר מיטב דש.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר מיטב דש אונליין.

מודעה

מיטב דש – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר מיטב דש: ת.ד 2442 בני ברק, 5112302.

כתובת קבלת קהל מיטב דש: מגדל צ'מפיון, דרך ששת הימים 30, בני ברק.

חברות דומות:

מודעה

סגור לתגובות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות