שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מלונות דן טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » מלונות דן טלפון – שירות לקוחות

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מלונות דן? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת מלונות דן.

מלונות דן היא אחת מרשתות בתי המלון הגדולות והותיקות בישראל. מלונות הרשת ממוקמים בירושלים, תל אביב, הרצליה, אילת, קיסריה, חיפה, אשקלון וצפת.

ערוצים ליצירת קשר:

מלונות דן – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות מלונות דן הינו: 1-700-50-50-80.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

טלפון מוסף" 5450*

מלונות דן – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של מלונות דן כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

מלונות דן – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות מלונות דן באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: reservations@danhotels.com.

מלונות דן – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות מלונות דן בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

מלונות דן – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות מלונות דן – כתובת דואר: הירקון 111, תל אביב.

מה לקוחות שואלים על מלונות דן?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מלונות דן אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מלונות דן ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. בתאריכים ה 25.12.2022 ועד 27.12.2022 שהייתי במלון דן פנורמה בחיפה.
    בתאריך 27.12.2022 בעת התקלחותי נופצה דלת הזכוכית המחוברת לאמבטיה וזאת כשר אני הייתי בתוך האמבטיה. בעלי התקשר לקבלה ולאחר 20 דקות אנו בקשנו שישלחו מישהו עם פלסטרים כדי שאוכל לשים על כל השריטות שנוצרו בגופי כתוצאה וניפוץ הזכוכית את אף אחד לא הגיעה רק כאשר בעלי ניגש לקבלה הועיל עובד שלכם להגיע ולצלם את האמבטיה. ושירות כמובן שלא קבלתי. התאכזבתי שקבלתי טיפול כזה ויותר מכל בנס לא קרה משהו רציני, אני חושבת שאם הפציעות השטחיות שלי היו יותר עמוקות מה היה קורה. כאשר פגשתי את אחת העובדות הבכירות שלכם ואמרתי לה שההתנהלות לא תקינה קבלתי תשובה "חשבתי שאתם ישנים" וזאת לאור העובדה שדברנו איתם בטלפון, הייתכן הדבר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן