מנהרות הכרמל – שירות לקוחות

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מנהרות הכרמל? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל.

מנהרות הכרמל כוללות מספר כבישי אגרה המחברים בין מחלף חיפה דרום לצומת הצ'ק פוסט ומקצרות את זמן הנסיעה לנהגים המעוניינים לחלוף על פני העיר חיפה מדרום לצפון ולהיפך.

ערוצים ליצירת קשר:

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות מנהרות הכרמל הינו: *5424.

שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:00.
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00.
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.

טלפון נוסף:04-6895424.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מנהרות הכרמלבקישור הזה.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות כתובת המייל: [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת דואר: ת.ד 25340 חיפה 3125301.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: