רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מנהרות הכרמל? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל.
מנהרות הכרמל כוללות מספר כבישי אגרה המחברים בין מחלף חיפה דרום לצומת הצ'ק פוסט ומקצרות את זמן הנסיעה לנהגים המעוניינים לחלוף על פני העיר חיפה מדרום לצפון ולהיפך.
ערוצים ליצירת קשר:
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות מנהרות הכרמל הינו: *5424.
שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:00.
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00.
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.
טלפון נוסף:04-6895424.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מנהרות הכרמל – בקישור הזה.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות כתובת המייל: rmlpa@carmel-op.com.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
מנהרות הכרמל – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת דואר: ת.ד 25340 חיפה 3125301.