מנורה מבטחים – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת מנורה מבטחים, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון: קרן פנסיה מנורה מבטחים, קרן השתלמות מנורה מבטחים, קופת גמל מנורה מבטחים ועוד. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מנורה מבטחים – טלפון

מוקד שירות טלפוני מנורה מבטחים: 2000*

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של מנורה מבטחים:

  • ימים א'- ה' בשעות: 9:00-18:00

פקס: 03-7107788

מודעה

מנורה מבטחים – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות מנורה מבטחים באמצעות טופס ליצירת קשר יש להיכנס לקישור הזה.

מנורה מבטחים – שירות באמצעות דואר אלקטרוני

כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים – [email protected]

מומלץ לשימוש במקרים שאינם דחופים.

מנורה מבטחים – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: ת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות