מעריב – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של עיתון מעריב – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מעריב, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מעריב – טלפון

מוקד שירות טלפוני מעריב: 2421*

  • שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 07:00-14:00
  • בימי ו' מטפל בפניות הפצה בלבד בין השעות 7:00-13:00

טלפון נוסף: 03-7619056.

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 03-5613699.

מודעה

מעריב – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות פניות הציבור של מעריב באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.

מעריב – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מעריב – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מעריב – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: קרליבך 2, תל אביב 75706.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות