שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מקס סטוק טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרים לבית » מקס סטוק טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מקס סטוק – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של מקס סטוק.

בקצרה על מקס סטוק

חברת מקס סטוק (תחת המותג "מקס") הינה רשת חנויות ישראלית המוכרת מגוון רחב של מוצרים במחירים נמוכים במיוחד. מקס סטוק נוסדה בשנת 2004 על ידי אורי מקס, יחד עם דני אסטרוג. הסניף הראשון של מקס סטוק הוקם בחיפה, ובמהלך השנים התרחבה פעילות החברה וכיום היא מחזיקה ב-55 סניפים בכל רחבי הארץ. החנויות של מקס סטוק הינן לרוב חנויות גדולות ורחבות המציעות מגוון אדיר של מוצרים פשוטים למשל – כלי אוכל, משחקים, כלי יצירה, כלי עבודה, ביגוד, מוצרים לחיות מחמד, ציוד משרדי בסיסי, מוצרי טקסטיל, צעצועים, כלי כתיבה, פארם ומוצרי ניקוי, מוצרי ספורט, מוצרים למסיבות ועוד.

רוב החנויות של מקס סטוק נמצאות במתחמי קניות פתוחים כמו BIG או אזורי תעשייה, המאפשרים להם להתפרס על שטח רחב. ב-2013 השיקה החברה את תת הרשת "MAX 10" המציעה מגוון מוצרים עד 10 שקלים, ושנה לאחר מכן הושקה תת רשת נוספת בשם "MAX 20", המציעה מוצרים עד 20 שקלים. רשתות אלה מתאפיינות בחנויות קטנות וחסכוניות, וניתן למצוא מספר מצומצם יחסית של סניפים בתתי רשת אלה.

החברה מעסיקה מעל ל-1,000 עובדים בתפקידים שונים. מקס סטוק שמה דגש על שילוב של עובדים בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית, והיא פועלת לשלב אותם במעגל התעסוקה. שילוב זה נעשה כמעט בכל הסניפים של החברה, בליווי של חברת שילובים ועמותת אלווין. את סניף הדגל של מקס סטוק ניתן למצוא ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה, והוא מתפרס על שטח של לא פחות מ-5,000 מטרים רבועים. רשת מקס סטוק משווקת מעל ל-10,000 מוצרים, כאשר רובם הגדול מגיע מסין ומארצות נוספות במזרח.

מנהלי החברה מעידים על עצמם שאינם בעלי אסטרטגיה שיווקית יוצאת דופן, והדבר היחיד שמעניין אותם הוא המחיר המוצע לצרכן בסוף שרשרת הייבוא. גישה זו הובילה לביקורת על איכות המוצרים, אולם הציבור מצביע ברגליים, וההתפתחות המטאורית של החברה מעידה על כך שמחיר נמוך אכן קונה את הלקוחות. בסוף שנת 2020 מקס סטוק הונפקה בבורסה בתל אביב בשווי של כ-1.7 מיליארד שקלים.

סניפי החברה פועלים במתכונת של 70% מוצרים יציבים, ו-30% מוצרים עונתיים המשתנים בהתאם לתקופת השנה – חזרה ללימודים, בגדי חורף, תחפושות, מוצרים לים, מוצרים לקראת חגים וכדו'. בדרך זו נשמרת יציבות מסוימת במוצרי החנות, ובמקביל הלקוחות יכולים למצוא דברים חדשים בכל ביקור.

מקס סטוק – שירות לקוחות

מקס סטוק הינה חברה גדולה וניתן לפנות לשירות הלקוחות שלה באמצעות הערוצים הבאים:

מקס סטוק – טלפון שירות לקוחות

מספר הטלפון של מקס סטוק שירות לקוחות הוא: 073-7695176.

מקס סטוק – פקס שירות לקוחות

מספר הפקס של מקס סטוק שירות לקוחות הינו: 04-8241792.

מקס סטוק – מייל שירות לקוחות

ניתן לפנות למקס סטוק שירות לקוחות באמצעות המייל בכתובת: ofir@maxstock.co.il.

מקס סטוק – אתר אינטרנט שירות לקוחות

באתר של מקס סטוק ניתן להתרשם ממגוון המוצרים של הרשת, לקבל מידע אודות מיקומי הסניפים של החברה וליצור קשר עם שירות הלקוחות. יצירת הקשר עם שירות הלקוחות נעשית באמצעות טופס מקוון הזמין בכתובת: בקישור הזה.

מקס סטוק – צ'אט שירות לקוחות

ניתן לשוחח עם נציג החברה באמצעות צ'אט המופעל על ידי אפליקציית מסנג'ר. ניתן להגיע לצ'אט באמצעות אתר החברה בכתובת: בקישור הזה. ולאחר מכן יש להקיש על הכפתור האדום מצד שמאל המציג בועית דיבור.

מקס סטוק – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות למקס סטוק שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן לפנות למקס סטוק שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מקס סטוק – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות למקס סטוק שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מקס סטוק – שירות לקוחות עמוד הטיקטוק – Tiktok

ניתן לפנות למקס סטוק שירות לקוחות באמצעות עמוד הטיקטוק: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. סניפים
  2. הסדרי נגישות
  3. תנאי שימוש

מקס סטוק – כתובת למשלוחים

משרדי החברה יושבים בקיסריה בכתובת: השיטה 16, במיקוד 3088900.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות מקס סטוק

שאלה: איך אוכל לדעת האם יש למקס סטוק מוצר מסוים?

תשובה: ניתן להתרשם מהמוצרים של מקס סטוק באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.maxstock.co.il/. באתר תוכלו למצוא את המוצרים מחולקים למחלקות השונות.

שאלה: האם יש סניף מקס סטוק בירושלים?

תשובה: בירושלים ישנם לא פחות מחמישה סניפים של רשת מקס סטוק. ניתן לקבל את כלל המיקומים של סניפי החברה באתר האינטרנט בכתובת: https://www.maxstock.co.il/maxshops/.

שאלה: יש לי נכס במרכז מסחרי ואני מעוניין לפתוח חנות של מקס סטוק, למי עליי לפנות?

תשובה: ניתן לפנות לחברת מקס סטוק באמצעות הטופס באתר: https://bit.ly/3Y5smKH המיועד לפניות אלו בדיוק.

שאלה: היכן אפשר לקבל מידע אודות שעות הפתיחה של הסניפים השונים?

תשובה: באתר האינטרנט בכתובת: https://www.maxstock.co.il/maxshops/ ניתן לקבל מידע על כל הסניפים של החברה, ולצפות בשעות הפעילות שלהם.

שאלה: האם מקס סטוק מחפשים לגייס עובדים?

תשובה: החברה מפרסמת את מודעות הדרושים שלה בכתובת: https://bit.ly/3WOZsgL, וניתן לצפות בכל המשרות הפנויות של החברה.

שאלה: כיצד מקס סטוק מציעים מוצרים במחירים נמוכים כל כך?

תשובה: מייסד החברה, אורי מקס, צבר ניסיון רב בייבוא מוצרים מסין במחירים נמוכים בצורה משמעותית. בנוסף, החברה מקפידה לצמצם ככל הניתן את הוצאות השיווק והפרסום שלה, ובכך מקטינה את מעגל ההוצאות הגורם לעליית המחירים. במילים אחרות, בזמן שהחברות המתחרות מוציאות הון תועפות על פרסום המוצרים, השכרת יועצי שיווק, בניית תוכניות אסטרטגיות וכדו' – מקס סטוק מתמקדת בייבוא מוצרים במחיר הנמוך ביותר לצרכן, והתוצאה ברורה.

טיפ קטן על שירות הלקוחות של מקס סטוק

מקס סטוק היא רשת עצומה בגודלה, ובכל זאת הממשק שלה עם הלקוחות אינו גדול בהשוואה לרשתות או חברות אחרות. הסיבה לכך נעוצה כנראה באופי הסחורה הנמכרת, המאופיינת במוצרים קטנים וזולים. מסיבה זו החברה אינה מציעה אחריות על המוצרים שלה, ולא קיים שירות משלוחים. אופי זה של החברה מאפשר לה לשגשג ללא צורך בשירות לקוחות עמוק, היות והממשק עם הלקוח הממוצע הינו מינימלי ומהיר. במידה ואתם מעוניינים בכל זאת ליצור קשר עם החברה, מומלץ לעשות זאת באמצעות הטופס האינטרנטי או באמצעות הטלפון שהצגנו לעיל.

צילום מסך של שירות לקוחות מקס סטוק

מקס סטוק טופס יצירת קשר צילום מסך
מקס סטוק טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מקס סטוק?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מקס סטוק אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מקס סטוק ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מקס סטוק

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. שלום
    אני מעוניינת לקנות 8 כיסאות מדגם 729998840917 בצבע שחור .
    או כיסא לתלמיד לבן עם גלגלים 7299998958278 לבן או שחור.

    בבקשה תעדכנו באיזה סניף יש באזור המרכז.

    תודה
    0528274977

  2. אני מעוניינת לרכוש ערסל בוהו עגול 100 ס"מ . ראיתי אותו בפתח תקווה ב899.90 שח. אין בחות מלאי ונאמר לי להזמין און ליין ולא מופיע באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6675 - מקס סטוק לוגו
לוגו שירות לקוחות מקס סטוק
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן