משרד האוצר – מוקד פניות

מוקד הפניות של משרד האוצר. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם מוקד פניות משרד האוצר.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

משרד האוצר – מוקד פניות – טלפון

מוקד פניות משרד האוצר – מספר טלפון: 02-5317215.

שעות פעילות מוקד פניות: בימים א'-ה' בין השעות 10:00-13:00.

מודעה

משרד האוצר – מוקד פניות – אתר אינטרנט

פניות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של משרד האוצרבקישור הזה.

לרשימת כל הטלפונים של יחידות משרד האוצר – לחצו כאן.

משרד האוצר – מוקד פניות – דואר אלקטרוני – Email

מוקד פניות משרד האוצר – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].

משרד האוצר – מוקד פניות – צ'אט – Chat

– אין שירות באמצעות צ'אט.

מודעה

משרד האוצר – מוקד פניות – ווטסאפ – whatsapp

– אין שירות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

משרד האוצר – מוקד פניות – פייסבוק – facebook

מוקד פניות משרד האוצר באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

משרד האוצר – כתובת

משרד האוצר – כתובת למשלוח דואר: רחוב קפלן 1, ירושלים, 9195015.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות