שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

משרד האוצר – מוקד פניות שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוסדות » משרד האוצר – מוקד פניות שירות לקוחות

מוקד הפניות של משרד האוצר. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם מוקד פניות משרד האוצר.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

משרד האוצר – מוקד פניות – טלפון

מוקד פניות משרד האוצר – מספר טלפון: 02-5317215.

שעות פעילות מוקד פניות: בימים א'-ה' בין השעות 10:00-13:00.

משרד האוצר – מוקד פניות – אתר אינטרנט

פניות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של משרד האוצרבקישור הזה.

לרשימת כל הטלפונים של יחידות משרד האוצר – לחצו כאן.

משרד האוצר – מוקד פניות – דואר אלקטרוני – Email

מוקד פניות משרד האוצר – כתובת דואר אלקטרוני: gcapniyot@mof.gov.il.

משרד האוצר – מוקד פניות – צ'אט – Chat

– אין שירות באמצעות צ'אט.

משרד האוצר – מוקד פניות – ווטסאפ – whatsapp

– אין שירות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

משרד האוצר – מוקד פניות – פייסבוק – facebook

מוקד פניות משרד האוצר באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

משרד האוצר – כתובת

משרד האוצר – כתובת למשלוח דואר: רחוב קפלן 1, ירושלים, 9195015.

מה לקוחות שואלים על משרד האוצר - מוקד פניות?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של משרד האוצר – מוקד פניות אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם משרד האוצר – מוקד פניות ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום, מכשיר הנייד שלי מוצף בהודעות על כספים של אזרחים שנשארו במשרד האוצר מסיבות שונות. עם אסמכתא של מבקר המדינה או משהו דומה, שחמישה עשר מיליארד שקלים מחכים לאזרחים.
    פעם אחת כבר פנו אלי, נתתי את הסכמתי, ניגבו ממני 550 שח. והבן אדם נעלם, והמשרד נסגר.
    אז למי לפנות, למי להאמין? מה עושים?
    איך אדע ששוב לא יעקצו אותי ? ויתכן מאד, שבגילי המופלג , אני מאמינה שיש כספים שהשארתי באיזה שהוא שלב במעבר בין עבודות.
    אני בטוחה שיש לכם את הכלים לדעת ולכוון את האזרחים. ומובן שאני סומכת עליכם יותר מאשר כל אחד .
    תודה, ענת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן