שירות הלקוחות של משרד התיירות בישראל. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות משרד התיירות בישראל.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – מספר טלפון: 02-6664200.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: מענה טלפוני ימים א' עד ה' 07:30 – 16:00.
פקס: 02-6510358.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של משרד התיירות בישראל – בקישור הזה.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – כתובת למשלוח דואר: רח' בנק ישראל 5, ת.ד. 1018, ירושלים 9100901.