נטלי – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת שירותי הרפואה – נטלי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות נטלי, לשימושכם.

נטלי היא חברת שירותי רפואה ובריאות, המפעילה מוקדי חירום רפואה, שירותי רפואה בבית, שירותי רפואה מרחוק (טלרפואה), לחצני מצוקה, שירותים לחולי לב, שירותי סיעוד וטיפול בבית, שירותים לבריאות התלמיד ועוד.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

נטלי – טלפון

מוקד שירות טלפוני נטלי: 1-700-700-180

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של נטלי:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00

טלפון נוסף: 3380*

מוקד חירום: 1-700-50-50-66

טלפון למחייגים מחו"ל: 972-3-6076111+

פקס: 03-6953299

מודעה

נטלי – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של נטלי באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.

נטלי – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: דרך השלום 3, תל אביב 67892.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות