שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

נשיונל ג'יאוגרפיק טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טלויזיה » נשיונל ג'יאוגרפיק טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של נשיונל ג'יאוגרפיק – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של נשיונל ג'יאוגרפיק.

נשיונל ג'יאוגרפיק – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של החברה הינו כולל דרכים ליצירת קשר לאתר

נשיונל ג'יאוגרפיק – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק – כתובת דואר אלקטרוני: natgeoisrael@gmail.com.

נשיונל ג'יאוגרפיק – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

יצירת קשר עם שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. לוח שידורים
  2. תוכניות
  3. ספיישלים
  4. קטעי וידאו
  5. היכן ניתן לצפות
  6. צרו קשר

בקצרה על נשיונל ג'יאוגרפיק

אולי לחלקכם השיעור הזה בתקופת בית הספר נחשב למשעמם ביותר ואולי חלקכם אוהבים מאוד את התחום ושואפים להגדיל בו את הידע שלכם. בין אם אתם נכללים בסוג הראשון של האנשים ובין אם אתם נכללים בסוג השני, מה שבטוח הוא שגיאוגרפיה הינו תחום בעל השפעה על חיינו.

אגודת נשיונל גיאוגרפיק או בעברית – האגודה הלאומית לגיאוגרפיה הינה אגודה לאומית אמריקאית שהוקמה בארצות הברית בשנת 1888. האגודה עוסקת בתחומים רבים כדוגמת גיאוגרפיה, חקר ארצות, חקר תרבויות, קידום החינוך בעולם, ידיעת הטבע ושימור הטבע. האגודה גם יוצרת תכנים לירחון ולערוץ טלויזיה הקרויים על שמה. מטה האגודה נמצא במקום היווסדה – בבירת ארה"ב וושינגטון די סי.

נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות – פרטי יצירת קשר

ריכזנו עבורכם את כלל פרטי יצירת הקשר עם שירות הלקוחות של נשיונל גיאוגרפיק שעליכם להכיר:

  1. נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות דואר אלקטרוני – תוכלו ליצור קשר עם נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות בכתובת המייל – natgeoisrael@gmail.com  
  2. נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות פייסבוק – תוכלו ליצור קשר עם נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות באמצעות שליחת הודעת מסנג'ר בדף הפייסבוק הרשמי.
  3. נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות אינסטגרם – תוכלו ליצור קשר עם נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות גם באמצעות שליחת הודעת דיירקט בעמוד האינסטגרם הרשמי
  4. נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות אתר אינטרנט – תוכלו ליצור קשר עם נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות גם באמצעות אתר האינטרנט הרשמי.
  5. נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות – נשיונל גיאוגרפיק קידס – תוכלו ליצור קשר עם נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות עבור רכישת מנוי או מהדורה דיגיטלית בנשיונל גיאוגרפיק קידס במספר הטלפון – 08-9999410. המוקד פעיל בימיי ראשון – חמישי בשעות 8:30 – 14:00.

נשיונאל גיאוגרפיק – שאלות ותשובות

באילו תחומים עוסק מגזין נשיונל גיאוגרפיק?

מגזין נשיונל גיאוגרפיק עוסק בתחומים מגוונים כדוגמת מדע, חקר כדור הארץ, תרבויות, טבע, תגליות ועוד. המגזין מורכב מצילומי טבע מרהיבים מרחבי העולם.

מה מגזין נשיונל גיאוגרפיק מציע עבור הקהל הישראלי?

מגזין נשיונל גיאוגרפיק הבינלאומי מציע לקהל הישראלי את המהדורה בעברית. קוראי המגזין ייחשפו מדיי חודש למקומות מגוונים ברחבי העולם, לתרבויות שונות, להרפתקאות יוצאות דופן ולתופעות מרהיבות. תכני המגזין סובבים סביב פני העתיד ומציעים לקוראיו לקחת חלק בתוכניות סיוע לבעלי חיים המצויים בסכנת הכחדה.

האם אתר שירות הלקוחות הינו האתר הרשמי של נשיונל גיאוגרפיק?

לא. האתר הרשמי ואתר נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות הינם שני אתרים נפרדים. יחד עם זאת, אתר שירות הלקוחות כולל בתוכו הפניות לאתר הרשמי.

כיצד ניתן לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות נשיונל גיאוגרפיק?

על מנת לתקן פרטים שגויים שפורסמו על ידי נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות או אודות הארגון, יש לשלוח מייל מפורט למייל שירות הלקוחות. המייל יכלול בתוכו הן את הפרטים השגויים והן את הפרטים הנכונים שיוכנסו במקומם. נדאג לתקן את הפרטים בהקדם האפשרי. אם אלו פרטים הנוגעים לאתר הבינלאומי שלחו את המייל לאתר הבינלאומי ולא למייל המופיע בנשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות של האתר הישראלי.

היכן ניתן להשאיר חוות דעת אודות נשיונל גיאוגרפיק שירות לקוחות?

תוכלו להשאיר חוות דעת אודות חווית הקנייה, הצפייה, השירותים או המוצרים שקיבלתם בנשיונאל גיאוגרפיק שירות לקוחות באתר הרשמי. על מנת להשאיר את חוות הדעת עליכם לגלול מטה לתיבת התגובות ולכתוב בה את תגובתכם. קחו בחשבון שתגובתכם תהיה גלויה בפני כל הגולשים הנכנסים לאתר נשיונאל גיאוגרפיק. באותו אופן ניתן להשאיר את תגובתכם באתר נשיונל גיאוגרפיק קידס.

צילום מסך של שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק

נשיונל גיאוגרפיק טופס יצירת קשר צילום מסך
נשיונל גיאוגרפיק טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על נשיונל ג'יאוגרפיק?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נשיונל ג'יאוגרפיק אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם נשיונל ג'יאוגרפיק ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. בעבר הייתה מהדורה של נשיונל גאוגרפיק מותאמת לשומרי מצוות. האם יש סיכוי שהיא תתחדש?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6697 - נשיונל גיאוגרפיק לוגו
לוגו שירות לקוחות נשיונל ג'יאוגרפיק
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן