שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סאני תקשורת טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » סאני תקשורת טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאני תקשורת, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של חברת סאני תקשורת ועוד. סאני תקשורת היא היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג סלולר בישראל.

אפשרויות ליצירת קשר:

סאני תקשורת – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות סאני תקשורת בטלפון: 03-905-7777.

סאני תקשורת – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות סאני תקשורת באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.

סאני תקשורת – שירות לקוחות דוא"ל – Email

כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה –service@suny-cc.co.il .

סאני תקשורת – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של סאני תקשורת נותן מענה גם בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מוקד שירות הלקוחות של סאני תקשורת נותן מענה גם בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

סאני תקשורת – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

מוקד שירות הלקוחות של סאני תקשורת נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

סאני תקשורת – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

מוקד שירות הלקוחות של סאני תקשורת נותן מענה גם בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

סאני תקשורת – שירות לקוחות עמוד הטיקטוק – Tiktok

מוקד שירות הלקוחות של סאני תקשורת נותן מענה גם בעמוד הטיקטוק של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות לקוחות ראשי
  2. משלוחים והחזרות
  3. שאלות ותשובות
  4. רשימת סניפים
  5. ביטול עסקה

סאני תקשורת – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות סאני תקשורת – כתובת דואר: בן ציון גליס 48, פתח תקווה.

שירות לקוחות סאני תקשורת סלולרית בע"מ – כל מה שצריך לדעת

חברת סאני תקשורת סלולרית בע"מ היא למעשה החברה הרשמית שאמונה על הייבוא והשיווק של מוצריה של חברת סמסונג מובייל (Samsung) לישראל. לכן, במידה וברשותכם מוצרים של חברת סמסונג שרכשתם באמצעות סאני תקשורת וברצונכם לקבל שירות בנושאים שונים – עליכם לפנות למוקד שירות לקוחות סאני תקשורת סלולרית בע"מ ועל ידי כך תקבלו את המענה הנכון ביותר.

סעדים הניתנים במסגרת שירות לקוחות סאני תקשורת סלולרית בע"מ

חברת סאני תקשורת מציעה שירות מגוון הכולל מענה בנושא של משלוחים של מוצרים, תקנות החזרה של מוצרים במידה ואתם מעוניינים להיפרד ממוצר שרכשתם. בנוסף, תוכלו לשוחח עם נציג פנים מול פנים או טלפונית לגבי אפשרויות התשלום על מוצר מסויים או אם תעדיפו להצטייד במידע זה מראש תוכלו לראות מידע בנושא זה באתר האינטרנט של חברת סאני תחת מחלקת שירות הלקוחות.

כמו כן, במידה והפקדתם את מכשירכם לתיקון באחת מהחנויות של סמסונג, תוכלו דרך האתר של חברת סאני לעקוב אחר סטטוס התיקון, כאשר מובטח באתר החברה כי התיקון יתבצע עד 10 ימי עסקים מרגע הפקדת המכשיר. עם זאת, במידה וכל שהיה ברצונכם הוא להבין קצת יותר על המכשיר שבידכם, אתר החברה מציג את המפרטים וההוראות של כל מכשיר כמעט כך שתוכלו בקלות ובמיידיות להתחבר למכשיר ולתפעלו לגמרי בעצמכם. על מנת ליצור קשר עם מוקד הפניות של שירות לקוחות חברת סאני תקשורת בע"מ המייצגת את סמסונג מובייל בישראל, יש להתקשר למספר טלפון סאני תקשורת סלולרית בע"מ: 03-9057777

שם תוכלו למצוא מוקד לניתוב שיחות המפנה בין היתר להפעלת אחריות יצרן, תשלום על תיקון מכשיר וכמובן את השירותים שכבר נכתבו בפסקה זו וכל אלה בעברית, אנגלית או רוסית.

אחריות יבואן מורחבת סאני תקשורת

זאת ועוד, בתור היבואנית הרשמית של מוצרי חברת סמסונג מובייל לישראל, חברת סאני מציעה ללקוחותיה אחריות מורחבת על המוצרים שלה למי שירצה הנקראת בשם "סאני 360" המזכיר כי מדובר בכיסוי מלא. האחריות מספקת בין היתר חלקי חילוף מקוריים במידת הצורך, הנחה בחנויות הרשת של 15 אחוזים באופן קבוע וגם מאפשרת השתתפות עצמית נמוכה בהוצאות תיקון מסוימות. העלות של האחריות תלויה בסוג המכשיר בעבורו עליכם לרכוש את האחריות המורחבת. כדי לסבר את האוזן, על מנת לרכוש אחריות מורחבת על "טלפון חכם" של חברת סמסונג מדגם A35  תתבקשו לשלם כמאתיים שקלים בשנה בלבד, כאשר עלותה של ההשתתפות העצמית בפעם הראשונה שתזדקקו להפעלת האחריות תעלה לכם כ150 שקלים. לשירות זה יש הכוונה ייעודית לפניות בחיוג למספר טלפון סאני תקשורת סלולרית בע"מ *3603.

היכן וכיצד מקבלים שירותי תמיכה טכנית ותיקונים?

שירותי תמיכה טכנית ותיקונים ניתן לקבל פנים מול פנים בעמדות וחנויות החברה. באילת, בת ים, ירכא, כפר סבא, דיזינגוף סנטר, עזריאלי ת"א, גן העיר ת"א, גן שמואל וטבריה, תוכלו להפקיד את המכשיר המבוקש לתיקון ולאסוף אותו לאחר התיקון או הבדיקה. בירושלים, בקניון מלחה בירושלים, בעזריאלי במודיעין, בקניון עיר ימים נתניה, בנצרת, בקריית ביאליק, בקניון הזהב בראשון לציון, בקניון עופר ברחובות, בחנות סמסונג בקניון איילון, רמת ישי, אשדוד, מתחם וואן פלאזה בבאר שבע, מתחם B סנטר בפתח תקווה ובחוצות כרמיאל, ניתן לקבל תמיכה טכנית ותיקונים במקום. בנוסף, בסניפים בגרנד קניון בבאר שבע, דן טאון בפתח תקווה ובקניון השרון בנתניה אין תמיכה טכנית כלל אלא חנות בלבד. אם תרצו ליצור קשר עם סניף מסויים על מנת לברר את שעות הפעילות והימים בהם הם פתוחים או כדי לקבל פרטים נוספים על מגוון השירותים המוצעים בסניף בפירוט רב יותר, עליכם להתקשר למספר טלפון סאני תקשורת סלולרית בע"מ *3603 שלוחה מספר 7.

שירות לקוחות עסקיים סאני תקשורת

השירותים שחברת סאני מציעה מוצעים גם לעסקים כחבילות מותאמות של מוצרי תקשורת מבית סמסונג מובייל. השירות מותאם אישית לכל עסק לאחר ייעוץ וטיפול אישי במחלקת שירות הלקוחות העסקית, אך בין השירותים המוצעים נמנים שירותי אבטחת תקשורת, תיקונים במידת הצורך, ניהול תיק העסק ביחס אישי ותנאים והטבות נוספים. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, מוטב שתתקשרו לשלוחה הייעודית ללקוחות העסקיים במספר טלפון סאני תקשורת סלולרית בע"מ: 03-9057845 .

נושאי שאלות נפוצים והמענה עליהם אצל שירות לקוחות סאני תקשורת

  1. בנושא החזרות: אם קניתם מוצר מאחת מחנויות הרשת של סמסונג מובייל בישראל בייבוא סאני תקשורת סלולרית בע"מ וברצונכם להחזירו, שירות הלקוחות של סאני מציין כי ללא צורך בהסברים ותירוצים תוכלו להחזיר את המוצר לכל אחת מהחנויות בצירוף הקבלה המקורית. עם זאת, קחו בחשבון שהמוצר יעבור בדיקה כדי לוודא שהמוצר חזר תקין ורק לאחר מכן תוכלו לקבל החזר כספי בעבורו – לכן כדאי להיות ישרים. תהליך של החזרת מוצר שנרכש יוכל להתבצע עד 14 ימים מהמועד בו הוא נרכש. *החזרת המוצרים מתבצעת באופן הכפוף לחוק להגנת הצרכן, התשמ"א 1981.
  2. בנושא תשלומים: שאלה שחוזרת על עצמה ומעניינת צרכנים במיוחד כאשר מדובר ברכישה של מכשירים אלקטרוניים היא כמות התשלומים האפשרית בקנייה של המוצרים. בדף שירות הלקוחות של חברת סאני תקשורת סלולרית מצויין כי ניתן לשלם במספר רב של תשלומים המגיע עד לשלושים ושישה תשלומים ללא ריבית!

היכן תוכלו לראות את המפרט הטכני של המכשיר שרכשתם או את דף אחריות היצרן?

התשובה לכך היא בדף שירות הלקוחות הנמצא באתר סאני תקשורת סלולרית בע"מ ובו נמצאים שלל מפרטים טכניים, פרטים על אחריות היצרן ואחריות היבואן במידה ורכשתם אחריות שכזו (סאני 360).

לסיום סיומת – טיפ מאיתנו

לאחר שריכזנו את כל המידע החשוב על שירות הלקוחות של סאני תקשורת סלולרית בע"מ, מצאנו שאמנם יש על מי לסמוך, אך כדי לקבל את השירות הטכני הטוב ביותר לגבי תקלות ותיקונים כדאי לגשת ישירות לסניפים של חנויות הרשת בהם ציינו שמוצעת תמיכה טכנית במקום, ובמידה ואתם מעוניינים בפתיחת תיק עסקי, תשלומים, החזרות ומשלוחים, רק אז כדאי ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות. כמו כן, היכנסו לאתר האינטרנט כדי לבדוק טרם הגעתכם לסניף המבוקש את שעות הפעילות המדויקות כדי לחסוך כאב לב ודלק. 

צילום מסך של שירות לקוחות סאני תקשורת

סאני תקשורת טופס יצירת קשר צילום מסך
סאני תקשורת טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סאני תקשורת?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סאני תקשורת אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סאני תקשורת ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סאני תקשורת

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5020 - סאני תקשורת לוגו
לוגו שירות לקוחות סאני תקשורת
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן