שירות הלקוחות של רשת הפארם ובתי המרקחת סופר-פארם – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סופר-פארם, לשימושכם.
סופר-פארם רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, עם יותר מ-230 סניפים ברחבי הארץ.
בסניפי ובאתר האינטרנט של סופר פארם ניתן לקנות מגוון גדול של תרופות (במרשם וללא מרשם), בדיקות, תוספי תזונה, ויטמינים, קוסמטיקה, בשמים, אופטיקה, מוצרי תינוקות ואפילו מוצרי ביטוח.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
סופר-פארם – טלפון
מוקד שירות טלפוני סופר-פארם – 09-9725151.
- שעות פעילות המוקד: בימים א'-ה' בין השעות 9:00-22:00. בימי שישי 09:00-14:00.
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 09-9725030.
סופר-פארם – שירות באמצעות אתר האינטרנט
שירות לקוחות סופר-פארם באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.
סופר-פארם – שירות באמצעות צ'אט
שירות לקוחות סופר-פארם באמצעות צ'אט – בקישור הזה.
סופר-פארם – שירות באמצעות פייסבוק – facebook
שירות לקוחות סופר-פארם באמצעות פייסבוק מסנג'ר – בקישור הזה.
סופר-פארם – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של סופר-פארם – customers@super-pharm.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
סופר-פארם – פניות הציבור
כתובת למשלוח מכתבים: אריה שנקר 16, הרצליה 46735.
אודות רשת סופר פארם
סופר פארם (ישראל בע"מ) הינה רשת בתי המרקחת וחנויות אמצעי המרפא הגדולה ביותר בישראל. החברה הוקמה בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר. מורי קופלר היה איש עסקים קנדי – יהודי שהקים רשת בתי מרקחת בקנדה – Shoopers Drug Mart. בהתאם למודל של רשת הפארם הקנדית הוא ייסד את סופר פארם – רשת הפארם הישראלית. באותה התקופה בארץ רק לרוקחים היה מותר להקים בתי מרקחת ולכן הסניף הראשון בהרצליה נפתח יחד עם אלי הולצמן – רוקח שבאותה תקופה סיים את לימודיו.
יחד עם הקמתה סופר פארם הביאה קונספט חדש שלא נראה קודם לכן – השילוב בין בתי מרקחת, קוסמטיקה טואלטיקה ותינוקות. שילוב ייחודי זה גרם ליצירת חידוש בקמעונאות בישראל. לאחר שנתיים מהקמת הסניף הראשון בהרצליה נפתח הסניף השני בירושלים והסניף השלישי בבאר שבע. במלוא 4 שנים להקמת הרשת נפתחו שני סניפים בפתח תקווה ומשם נסללה הדרך לפריסה ארצית ולהצלחה משמעותית.
בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של תרופות, מוצרי בריאות, ויטמינים, מינרלים, טואלטיקה, אופטיקה, קוסמטיקה ומוצרי תינוקות. בשנת התפרצות הקורונה – 2020, מחזור המכירות של החברה בארץ ובעולם עמד על כ 6.2 מילארד שקלים. הצלחתה העסקית, שיטת השיווק והפרסום, החדשנות הקמעונאית ומבנה הרשת – כל אלו הפכו את סופר פארם למודל לחיקוי.
פעילותה של סופר פארם מחוץ לגבולות ישראל
בראשית שנות ה 2000 החלה להיווצר הבנה כי הקונספט הייחודי של הרשת יכול לצבור לא רק תאוצה משמעותית ברחבי הארץ, אלא גם לספק מענה לצרכים של לקוחות במדינות שונות ברחבי הגלובוס. בשנת 2001 נפתח הסניף הראשון בפולין וב2005 הרשת החלה לפעול גם במערב סין. בשנת 2011 סופר פארם מכרה את פעילותה במערב סין לשותפיה במטרה להתרחב גם למזרח המדינה. הרשת זכתה להכרה על הצלחה משמעותית אודות פעילותה בפולין ובסין ואף נבחרה על ידי המגזין drug chain review לרשת הגלובלית הטובה ביותר. נכון לשנת 2022 הרשת מונה מעל 270 סניפים ברחבי הארץ המופעלים על ידי זכיינים, 78 סניפים בפולין ואתר סופר פארם אונליין.
מועדון הלקוחות LifeStyle
סופר פארם הינה הרשת החלוצה בארץ בתחום מועדון הלקוחות. לקראת סוף שנות ה – 90 הרשת השיקה את מועדון הלקוחות LifeStyle . כיום המועדון מונה מאות אלפי לקוחות ברחבי הארץ שנהנים ממבצעים, מקופונים ומהטבות ייחודיות לקניות בסופר פארם וברשתות מובילות נוספות. אם אתם מחפשים ליצור קשר עם מועדון לקוחות לייף סטייל לחצו כאן.
יצירת קשר עם שירות לקוחות סופר פארם
- סופר פארם טלפון שירות לקוחות זמינים עבורכם בימים ראשון – חמישי בשעות 9:00 – 16:00. בימי שישי וערבי חג שעות הפעילות הן 9:00 – 12:00.
- טלפון – 077-8885151
- מייל – contacts@super -pharm.co.il
- ניתן גם להשתמש בשירות מענה אוטומטי באתר.
- מלבד סופר פארם טלפון תוכלו ליצור קשר עם החברה באמצעות השארת פניות באתר הנוגעות לנושאים מגוונים.
שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות סופר פארם
כיצד מתבטאת החדשנות של הרשת?
סופר פארם טלפון מאמינה שעל מנת להמשיך להיות רשת מובילה בתחומה, עליה לבצע פעולות יוצאות דופן שאף אחד לפניה לא עשה לפניה ולהציע ללקוחותיה כל עת שירותים ומוצרים חדשניים. כך קרה עם הקמת מועדון הלקוחות בסוף שנות ה – 90 וכך קרה גם בשנת 2008 עם הקמת הרשת סופר פארם אופטיק – רשת האופטיקה הפועלת ביותר מ20 סניפי סופר פארם. רשת סופר פארם אופטיק מעסיקה אופטימיטריסטים מורשים ומוסמכים המבצעים בדיקות ראייה תוך שימוש בציוד חדשני. הרשת מספקת גם משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים המובילים בשוק.
מהי מדיניות החברה בנוגע לניהול סניפיה?
הצלחת הרשת לאורך שנים ארוכות מבוססת על ההבנה שבכדי לייצר הצלחה ארוכת טווח החברה צריכה להיות מחויבת לשורת ערכים כדוגמת יושרה, שירותיות, חדשנות ומקצועיות בהתאם לתפיסה זו העובדים בסניפי הרשת הינם הנכס החשוב ביותר שלה. בהתאם לתפיסתו של קופלר, כל חנות מהרשת תהיה בבעלות ובניהול של זכיין עצמאי המשמש עמית של החברה המקבל ממנה שירותים והרכוש הקבוע – (הרישיונות והאשראי) הכספי מגיע מהמשרד המרכזי. זכיין ומנהל של כל סניף מתפקד כאחראי תפעול והרשת מספקת מומחיות תאגידית והסדרי מימון.
האם הרשת מקיימת תרומה לקהילה?
סופר פארם טלפון שומרת על קשר ישיר לא רק עם לקוחותיה, עובדיה ועמיתיה, הרשת מקיימת קשר רציף עם הקהילה, תורמת לעמותות בריאות שונות ותומכת בנשים ובילדים. הרשת מקיימת פעילויות מגוונות בבתי ספר, בבתי חולים ובמרכזים קהילתיים שונים. במסגרת פעולות אלו הרשת מציעה לרכוש ממגוון מוצריה כאשר ההכנסות ייתרמו לעמותות שונות.
כיצד ניתן לפנות לחברה בנוגע לנגישות האתר?
סופר פארם טלפון זמינה גם בנוגע לשאלות על האתר ועל נגישותו. יצירת קשר בנוגע להפעלת האתר – 09-9725151 ח.פ 51075355. פניות בנוגע לנגישות האתר במייל – shellyb@super–pharm.co.il.
כיצד ניתן להתחבר לאתר של סופר פארם?
תוכלו להתחבר ולהירשם לאתר באמצעות פייסבוק, אינסטגרם או בעזרת כתובת מייל וסיסמא. אם נרשמתם בעבר לאפליקציית סופר פארם, תוכלו להתחבר עם אותם הפרטים.
כיצד ניתן לקבל עדכונים על הטבות ומבצעים?
על מנת לקבל עדכונים על הטבות ומבצעים אינכם צריכים ליצור קשר עם סופר פארם טלפון, אלא ללחוץ בתחתית כל אחד מעמודי האתר בהישארו מעודכנים.
איך ניתן לחפש מוצר באתר של סופר פארם?
בכדי לחפש מוצר באתר, עליכם להשתמש בשדה החיפוש הנמצא באתר. בנוסף, ניתן לחפש בין המחלקות והקטגוריות השונות באתר ולצפות במגוון מוצרי הרשת. תוכלו לבצע חיפוש חכם באמצעות סינון על פי קטגוריה, מחיר מותג וכדומה.
האם אפשרי לשנות או לתקן הזמנה שבוצעה מסופר פארם?
לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לעדכן אותה בעמוד ההזמנות כל עוד מופיע הסטאטוס – ההזמנה התקבלה. לאחר מכן יתחילו לארגן את ההזמנה וללקט את המוצרים המיועדים עבורה והסטטוס יהיה – ההזמנה בטיפול. בשלב זה יהיה בלתי אפשרי לערוך את ההזמנה. בנוסף, תוכלו בכל עת להשאיר הודעה בטופס צור קשר באתר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון – 077-8885151 בהתאם לשעות הפעילות. ניתן גם לשלוח מסרון בנושא רכישות באתר לטלפון 052-1222675 – במספר זה לא יינתן מענה טלפוני.
2 תגובות
השירות בסופר פארם על הפנים הקופאית לא יודעת לתת שירות
הנידון :שירות בבית מרקחת בסניף סופרפארם נווה זאב באר שבע
1.בבית המרקחת היום 17.1.23 עבד רוקח שקיבל לקוחות ובאמצע מתן השירות ושאלות ששאלתי לגבי התרופה נענו חלקית כי הוא היה צריך ללכת לעמדות אחרות ולתת מענה ללקוחות אחרים.
כשחזר לא זכר מה שאלתי ושוב נאלצתי לחזור על דברי.
2. ברגע ששילמתי על המוצר לא קיבלתי קבלה וגם לא יכולתי לדרוש אותה כי הוא כבר היה עסוק עם לקוחות אחרים.
עובדי בית המרקחת האחרים לא התייחסו לבקשתי.
יחס לא הולם מצד נותן השרות.
אני לקוחה ותיקה של הסניף וזו לא פעם יחידה שאני ולקוחות אחרים מקבלים שרות לא הולם