כפיר – שירות לקוחות

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות כפיר, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של כפיר – הרכבת הקלה בירושלים.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

כפיר – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות כפיר באמצעות הטלפון: 2279*.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': 7:00-19:00.
ימי ו' וערבי חג: 7:00-13:00.
בצאת השבת/החג: כשעה לאחר צאת השבת/החג ועד השעה 23:00.

כפיר – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של כפיר מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

כפיר – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

– החברה אינה מספקת באמצעות דואר אלקטרוני.

כפיר – שירות לקוחות – צ'אט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.

כפיר – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.

כפיר – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות כפיר באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

כפיר – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות כפיר באמצעות הדואר, בכתובת: בניין כלל, רחוב יפו 97 ירושלים, בקומת הכניסה.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: