סמלת – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של סמלת. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת הרכב סמלת, לשימושכם.

סמלת היא יבואנית הרכבים פיאט, סובארו , אלפא-רומיאו, אבארט, ג'יפ, קרייזלר, דודג' ,ראם, איווקו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

סמלת – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות סמלת באמצעות הטלפון: 03-565-5555.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': בשעות 8:00-18:00. יום ו': בשעות 8:00-13:00.

פקס: 03-5655626

מודעה

סמלת – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של סמלת מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

סמלת – שירות לקוחות – Email

– לא פורסם דואר אלקטרוני ליצירת קשר.

סמלת – שירות לקוחות – צ'אט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.

מודעה

סמלת – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

סמלת – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות סמלת בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

סמלת – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות סמלת באמצעות הדואר, בכתובת: ‏המגשימים 6א'‏, ‏פתח תקווה.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות