ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סקארה. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות סקארה.
ערוצי שירות לקוחות:
סקארה – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות סקארה – מספר טלפון: 03-9618040. שלוחה 1.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א' – ה': 9:00-15:30.
סקארה – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
תשובות לשאלות נפוצות ואפשרויות ליצירת קשר עם שירות לקוחות סקארה באמצעות אתר האינטרנט: בקישור הזה.
סקארה – שירות לקוחות – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות סקארה באמצעות אימייל: info@sacara.co.il.
סקארה – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
סקארה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ – לחצו כאן.
שעות המענה: ימים ראשון עד חמישי, שעות 09:00-15:30.
סקארה – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סקארה בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
סקארה – שירות לקוחות – כתובת
כתובת סקארה: מרכז לוגיסטי צריפין ., ניר צבי, ישראל, מושב ניר צבי 7290500.
4 תגובות
היי רציתי לדעת,מה הכשרות של התוחם שלכם.ובכללי מה הכשרות?תודה רבה
הגיעה אליי חשבונית לנייד אך לא ביצעתי אף רכישה.
מבקש שיצרו עימי קשר
הגעה אליי חשבונית אך לא בוצעה על ידי רכישה. אשמח שיצרו עימי קשר למספר 0505852255 תודה מראש.
סניף. סאקרה בני ברק מופיע באינטרנט
אך כשבאים לאסוף רכישה הם לא נותנים בטענה שהם חנות משולבת עם גולברי
מפנים לרמת גן
ממש הטעיה !!!!!