שירות הלקוחות של עדיף. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיף.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
עדיף – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות עדיף זמין במספר הטלפון: 03-3030309.
שעות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 9:30 – 16:00.
עדיף – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט.
עדיף – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות עדיף באמצעות כתובת המייל: [email protected].
עדיף – שירות לקוחות – צ'אט
– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.
עדיף – שירות לקוחות – ווטסאפ
– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
עדיף – שירות לקוחות – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות עדיף בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.
עדיף – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות עדיף – כתובת דואר: שוקן 32, תל אביב .
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.