עדיף – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של עדיף. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיף.

ערוצים ליצירת קשר:

עדיף – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות עדיף זמין במספר הטלפון: 03-3030309.

שעות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 9:30 – 16:00.

מודעה

עדיף – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט.

מודעה
KSP בלאק פריידי

עדיף – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות עדיף באמצעות כתובת המייל: [email protected].

מודעה

עדיף – שירות לקוחות – צ'אט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.

מודעה
KSP בלאק פריידי

עדיף – שירות לקוחות – ווטסאפ

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

עדיף – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות עדיף בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

עדיף – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות עדיף – כתובת דואר: שוקן 32, תל אביב .

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: