שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

עידן פלוס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טלויזיה » עידן פלוס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של עידן פלוס.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

עידן פלוס – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות עידן פלוס – מספר טלפון: 054-469-8000.

עידן פלוס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס באמצעות אתר האינטרנט: בקישור הזה.

עידן פלוס – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: idanplus.tv@gmail.com.

עידן פלוס – שירות לקוחות באמצעות ווצאפ – WhatsApp

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס באמצעות הווצאפ של החברה: בקישור הזה.

עידן פלוס – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס באמצעות בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. הזמנות
  2. ממיר דיגיטלי
  3. מפת קליטה ארצית
  4. צור קשר
  5. שאלות ותשובות
  6. שידור חי – ערוצי עידן פלוס
  7. שיפור הקליטה

פרטים על עידן פלוס

עידן פלוס היא פלטפורמה אלטרנטיבית לחברות הכבלים והלוויין הישראליות. שמה של החברה מייצג את ראשי התיבות ערוצים ישראלים דיגיטליים נגישים, והיא מספקת שירות דרך ממירים דיגיטליים. השירותים של עידן פלוס מאפשרים צפייה בערוצי הטלוויזיה הסטנדרטיים ללא צורך בחיבור לאינטרנט, קו טלפון, צלחת לוויון או כבלים. כל שצריך הוא חיבור לחשמל ולטלוויזיה, ממיר דיגיטלי תומך, ותוכלו לצפות בשידורי הטלוויזיה של הערוצים הבסיסיים בחינם.

עידן פלוס מציעה מספר ערוצי טלוויזיה בהם ניתן לצפות בחינם, לאחר רכישה ראשונית וחד פעמית של ממיר דיגיטלי. ניתן לעשות שימוש בשירותים שמציעה עידן פלוס גם דרך טלוויזיות עם ממיר מובנה, אז אין צורך לרכוש ממיר, אלא רק לחבר לטלוויזיה אנטנה מותאמת.

כיצד נעשה שימוש בשירותים של עידן פלוס

על מנת לקבל את השירותים שמציעה חברת עידן פלוס, יש לרכוש באופן חד פעמי את הממיר הדיגיטלי. יש לוודא לפני הרכישה כי הממיר תומך במאפיינים טכניים מסוימים, למשל: על הממיר להיות מותאם למערך דיגיטלי-קרקעי בסדטנרט DVB-T, הוא צריך לתמוך בכתוביות סמויות, במדריך התכניות הדיגיטלי EPG ובדחיסת תמונה MPEG-4. בנוסף, על הממיר להיות ללא הצפנה, בעל אנטנה אקטיבית, ועליו לכלול שלט רחוק לתפעול.

לאחר הרכישה החד פעמית של הממיר, ניתן לחברו לטלוויזיה בהתקנה פשוטה. לאחר מכן, השירותים של עידן פלוס ניתנים בחינם, ללא דמי מנוי, וניתן לצפות בחינם בכל הערוצים שמציעה החברה.

עידן פלוס שירות לקוחות – דרכי יצירת קשר

  1. על מנת ליצור קשר עם עידן פלוס שירות לקוחות, ניתן ליצור עם החברה קשר דרך עידן פלוס טלפון 054-469-8000. בנוסף, מפעילה עידן פלוס מוקד שירות בעידן פלוס טלפון 9534*, ובמספר הטלפון 9524*, שם תוכלו ליצור קשר עם נציגי השירות של החברה שיספקו מענה לשאלותיכם.
  2. עידן פלוס מפעילה גם דף פייסבוק בשם 'משתמשי עידן פלוס', בו תוכלו להתרשם משאלות ותשובות של משתמשים אחרים, וכן להשאיר שאלות בעצמכם ולקבל מענה מנציגי השירות של עידן פלוס, וכן פרופיל אינסטגרם בשם idanplus. מעבר לכך, תוכלו ליצור קשר עם נציגי השירות של עידן פלוס גם בכתובת המייל idanplus.tv@gmail.com.
  3. בנוסף, עידן פלוס מפעילים אתר אינטרנט בכתובת www.idanplus.tv. ניתן ליצור קשר עם נציגי השירות של עידן פלוס שירות לקוחות ישירות דרך טופס יצירת הקשר באתר החברה, תחת לשונית 'צור קשר'. מלבד זאת, אתר החברה מכיל פורום בו ניתן לשאול שאלות ולהיענות על ידי אחד מנציגי השירות של החברה, לאחר הרשמה קלה ומהירה. השאלות והתשובות המופיעות בפורום יהיו חשופות לשאר משתמשי האתר ויוכלו לספק מענה וסיוע גם למשתמשים עתידיים.
  4. מלבד זאת, ניתן לפנות בשאלות הנוגעות לשירותים של עידן פלוס גם לאתר הרשות השנייה בכתובת https://m.rashut2.org.il. דרך אתר הרשות השנייה תוכלו להגיש טופס פנייה מקוון ישיר לעידן פלוס, או למלא טופס פנייה מקוון לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה.

הזמנת ממיר לקליטת שידורי עידן פלוס

על מנת לקלוט את שידורי עידן פלוס, באפשרותכם לרכוש כל ממיר דיגיטלי העונה על הקריטריונים שצוינו מעלה. אך בנוסף על כך, יש באפשרותכם גם להזמין ממיר דיגיטלי מתאים, בדגם מומלץ, ישירות מאתר האינטרנט של עידן פלוס, בכתובת www.idanplus.tv/orders-3.  

דגם הממיר שנבחר על ידם נמצא בתור הממיר המתאים והמשתלם ביותר מבחינת דרישות הסף של קליטת השידורים וכן מבחינת ביצועים. מחיר הממיר דרך האתר הוא 280 ₪ (בנוסף על 39 ₪ דמי טיפול ומשלוח). ניתן גם לשלם על שירות התקנה נוסף, בעלות של 100 ₪ הכוללים את דמי המשלוח וההתקנה של הממיר. התשלום על השירות יתבצע רק לאחר ההתקנה ולאחר ווידוא כי הקליטה איכותית ומתאימה לדגם הטלוויזיה שברשותכם.

שאלות על שירות לקוחות עידן פלוס

איך אוכל ליצור קשר עם נציגי שירות של עידן פלוס?

בכל שאלה תוכלו לפנות לנציגי השירות של עידן פלוס, בעידן פלוס טלפון 054-469-8000, או באחד משני המספרים הנוספים של מוקד שירות הלקוחות – 9524* או 9534*.

אילו תחנות אני יכול לקלוט דרך הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס?

דרך הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס ניתן לקלוט 10 ערוצי טלוויזיה בסיסיים: את ערוץ 1, ערוץ 10, ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ 20, ערוץ 24, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ החינוכית וערוץ המורשת. 

האם אני יכול לקלוט דרך הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס גם תחנות רדיו?

כן. דרך הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס ניתן להאזין ל-15 תחנות רשיו אזוריות וארציות: רשת א', רשת ב', רשת ג', רשת ד', גלי צה"ל, גלגל"צ, קול המוסיקה, 88, לב המדינה, קול ברמה, רדיוס, רק"ע, רשת מורשת, קול חי ואמצע הדרך.

האם ניתן להתחבר לשירות של עידן פלוס בעזרת טלוויזיה בעלת ממיר מובנה?

כן. במקרה של טלוויזיה עם ממיר מובנה, אין צורך ברכישת ממיש דיגיטלי נוסף. יש לוודא לפני כן כי הממיר המובנה בטלוויזיה מותאם לשיטת השידור הקיימת בארץ ותומך בשפה העברית. בנוסף, יש לרכוש ולחבר לטלוויזיה אנטנה מותאמת.

טיפ אחרון לקבלת שירות לקוחות מעידן פלוס

עידן פלוס שירות לקוחות מפעילים פורום שאלות ותשובות באתר שלהם. נמליץ כי תעיינו בפורום על מנת להתרשם משאלות המשתמשים בעבר, אולי תמצאו שם מענה לשאלותיכם מבלי להזדקק לפנות לחברה ולהמתין למענה.

בנוסף, ניתן לעשות שימוש בטופס יצירת הקשר באתר עידן פלוס תחת לשונית 'צור קשר', על מנת להימנע מזמני המתנה בשיחת טלפון לעידן פלוס טלפון. היתרון של פנייה בטופס יצירת הקשר או דרך כתובת המייל של החברה idanplus.tv@gmail.com, הוא שמלבד ייתור הצורך בהמתנה למענה טלפוני, גם יהיה לכם תיעוד של פרטי ההתכתבות.

צילום מסך של שירות לקוחות עידן פלוס

עידן פלוס טופס יצירת קשר צילום מסך
עידן פלוס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על עידן פלוס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עידן פלוס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם עידן פלוס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות עידן פלוס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שירות לקוחות של עידן פלוס לוקה בחסר לא מקבלים מענה לשאלות זמן המתנה ארוך כשעונים באותה נשימה מנתקים את השיחה שזה הזוי לגמרי. אם כבר עונים באמצע שיחה משאירים אותך על הקו ומדברים ואתה תהיה בהמתנה עד שהאדון יועיל בטובו לחזור לשיחה כשהוא שואל איפה היינו? חוצפה ממדרגה ראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6731 - עידן פלוס לוגו
לוגו שירות לקוחות עידן פלוס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן