שירות הלקוחות של עיריית פתח תקווה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית פתח תקווה.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות עיריית פתח תקווה – מספר טלפון: 03-911-2121.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: לא פורסם.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של עיריית פתח תקווה – בקישור הזה.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות עיריית פתח תקווה – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות עיריית פתח תקווה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
עיריית פתח תקווה – שירות לקוחות – כתובת
– לא פורסמה כתובת.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.