כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של ערוץ הקניות.
ערוץ הקניות הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי המשדר לכל אורך שעות היממה ומתמקד בהצגת ומכירת מוצרי צריכה שונים לקהל צופי הערוץ, ובהם מוצרים לבית, מוצרי טיפוח, מוצרי חשמל ועוד. הערוץ משודר באפיק 21.
צופי הערוץ יכולים לרכוש את המוצרים המופיעים בו באתר האינטרנט של הערוץ, באפליקציה של הערוץ, באמצעות המוקד הטלפוני ובאחת החנויות הפיזיות שמפעיל הערוץ.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות ערוץ הקניות זמין במספר הטלפון: 1-800-210021.
שעות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 18:00.
מטלפון נייד: 2100*
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
– אתר האינטרנט של החברה אינו כולל דרכים ליצירת קשר.
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות כתובת המייל: sherut@21.tv.
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
ערוץ הקניות – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ערוץ הקניות – שירות לקוחות – כתובת
פנייה אל שירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות הדואר, בכתובת: שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו.