שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פגאסוס איירליינס – Pegasus טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » פגאסוס איירליינס – Pegasus טלפון – שירות לקוחות

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus.

דרכים ליצירת קשר:

פגאסוס איירליינס – Pegasus – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus – מספר טלפון: 03-720-8299.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: 24/7.

מספר טלפון נוסף: 03-7541291

פגאסוס איירליינס – Pegasus – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של פגאסוס איירליינס – Pegasusכניסה לאתר.

פגאסוס איירליינס – Pegasus – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: TELAVIV@FLYPGS.COM.

פגאסוס איירליינס – Pegasus – שירות לקוחות – פייסבוק

פנייה אל שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

פגאסוס איירליינס – Pegasus – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות פגאסוס איירליינס – Pegasus – כתובת למשלוח דואר: אבא הילל 12, רמת גן. 

מה לקוחות שואלים על פגאסוס איירליינס - Pegasus?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פגאסוס איירליינס – Pegasus אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פגאסוס איירליינס – Pegasus ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום רב
    חזרתי לפני שבוע מטיול לדרום הודו עם יוסי בלבול המדריך.
    הייתי בטוחה שתתקשרו אלי אחר שהתקבלו את חוות הדעת הרעה דלי על המדריך והטיול. מכיוון שלא יצרתם קשר אני מניחה שלא קיבלתם את חוות הדעת אותה מסרתי ליוסי ביום החזרה לארץ.
    ליוסי ידע רחב ביותר ןכשהוא מדבר תענוג לשמוע אותו. אבל כמדריך הוא היה גרוע ביותר. חלק גדול מיום הנסיעה עבר עלינו השקט באוטובוס. יוסי דיבר חצי שעה ובזנ סיים את הדיווח על יום הטיול. יום אחד האוטו היה רועש וזה הפריע לו לדבר. יום אחר נרדמו אנשים וזו סיבה לשתוק. בקיצור לא דיבר יותר מידי.
    בכל שדה תעופה, והיום לנו 3 טיסות פנים, הוא הראשון שנכנס לשדה בלי לעזור לאנשים שלא מעט מהם נזקקו לעזרה.
    יחסי האנוש שלו היו לא טובים ולא מעט אנשים נפגעו מלגות לשונו.
    וזה רק חלק מהדברים.
    אני נסעתי בטיול זה בפעם החמישית כנובעת של פגסוס.
    לצערי זו תהיה כנראה הפעם האחרונה.
    אני לא קיבלתי תמורה לכספים ולא אשוב לנסוע איתכם לחול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן