שירות הלקוחות של פזגז – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פזגז, לשימושכם.
פזגז היא אחת מהחברות המובילות בישראל לאספקת גז ללקוחות פרטיים ועסקיים במגוון מגזרים.
פזגז, מקבוצת "פז", משווקת אנרגיה שמקורה בגז ללקוחות הפזורים ברוב חלקי ישראל.
שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
פזגז – טלפון
מוקד שירות טלפוני פזגז – 1-800-66-77-88
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א'-ה' – שעות 8:00-17:00
- ביום ו' – 8:00-13:00
טלפון חירום בלבד (24/7): 03-9688088
פקס: 03-8555092
פזגז – שירות באמצעות הודעת SMS
לשירות באמצעות sms של פזגז ניתן לשלוח הודעה למספר: 052-7214752.
השירות פעיל בימים ראשון-חמישי: 17:00-08:00 ושישי: 13:00-08:00
פזגז – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פזגז באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
פזגז – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של פזגז – [email protected]
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
פזגז – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: דרך המכבים 46 ת.ד714, ראשון לציון, מיקוד: 7510602