שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פיצה האט (Pizza hut) טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » פיצה האט (Pizza hut) טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות פיצה האט? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות פיצה האט.

דרכים ליצירת קשר 

פיצה האט – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות פיצה האט זמין במספר הטלפון: 1-700-50-60-70.

פיצה האט – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט.

פיצה האט – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות פיצה האט באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: info@pizzahut.co.il.

פיצה האט – שירות לקוחות – פייסבוק- Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה. ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט במסנגר: בקישור הזה.

פיצה האט – שירות לקוחות – אינסטגרם- Instagram

ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט בעמוד האינסטגרם הרשמי: בקישור הזה.

פיצה האט – שירות לקוחות – יוטיוב- Youtube

ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט בערוץ היוטיוב הרשמי: בקישור הזה.

פיצה האט – שירות לקוחות – טיק טוק- Tik Tok

ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט בחשבון הטיק טוק הרשמי: בקישור הזה.

פיצה האט – שירות לקוחות – טוויטר- Twitter

ניתן לפנות לשירות לקוחות פיצה האט בחשבון הטוויטר הרשמי: בקישור הזה.

מידע נוסף שייסיע לכם בשירות

  1. הזמינו עכשיו
  2. תפריט
  3. Hut Party
  4. Hut Business
  5. דרושים
  6. עלינו
  7. זכיינות
  8. סניפים
  9. צור קשר
  10. מועדון לקוחות

בקצרה על רשת פיצה האט

פיצה האט היא רשת אמריקאית לממכר פיצות ומאפים וזכיינית בין לאומית גדולה. הרשת כוללת מעל 18,000 סניפים בכל רחבי העולם. הסניף הראשון של רשת פיצה האט בישראל נפתח בתל אביב, במתחם הקניות "דיזינגוף סנטר. כיום, לרשת פיצה האט יש למעלה מ-100 סניפים בישראל. הפיצה הנמכרת ביותר של רשת פיצה האט היא פיצה מסוג "פאן", שעשויה מבצק עבה יחסית לפיצות של רשתות אחרות. מוצרים נוספים שאהובים במיוחד על לקוחות פיצה האט בישראל הם פיצה שעשויה עם בצק דק ופיצה המכונה "צ'יזי בייטס", כיוון ששולי הפיצה ממולאים בגבינה.

רשת פיצה האט מוכרת  פיצות במגוון של גדלים כמו פיצה אישית או פיצה משפחתית. בפיצה האט ניתן להזמין ממגוון של פיצות עם תוספות מובנות בקונספטים שונים ומשתנים או להרכיב פיצה ותוספות באופן עצמאי. לרשת פיצה האט יש מוצרים מותאמים גם לסועדים טבעונים ולסועדים צליאקים. בנוסף, ניתן למצוא ברשת פיצה האט מוצרים נוספים כמו פסטות וקישים, סלטים, מגוון של מנות נלוות כמו מקלות שום, פוקצ'ות וסוגי מאפים נוספים, קינוחים ושתייה. מרבית סניפי רשת פיצה האט מחזיקים בתעודת כשרות, וחלקם אף מחזיקים בתעודת כשרות למהדרין.

שירות לקוחות פיצה האט – כל הדרכים ליצור קשר

רשת פיצה האט מחזיקה במוקד שירות לקוחות גדול, אליו ניתן לפנות במגוון של דרכים:

  1. במספר טלפון פיצה האט, באתר פיצה האט, בדואר אלקטרוני וברשתות החברתיות. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם טלפון פיצה האט דרך הסניפים הפזורים ברחבי הארץ המופעלים על ידי זכיינים ומספקים שירות ישיר באזורם הגיאוגרפי. מספר טלפון פיצה האט הוא 1-700-50-60-70. מספר הטלפון יוביל למוקד טלפוני שדרכו ניתן להגיע ישירות לסניף הרצוי שסיפק את השירות הרלוונטי ללקוח.
  2. דרך מצוינת, פשוטה ונוחה להגיע לשירות לקוחות פיצה האט היא באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת info@pizzahut.co.il.
  3. רשת פיצה האט מפעילה מוקד שירות לקוחות באמצעות אפליקציית ה"וואטסאפ" במספר הטלפון: 079-350-6070. דרך מספר טלפון פיצה האט בוואטסאפ ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות וגם לבצע הזמנות למשלוח או לאיסוף עצמי.
  4. רשת פיצה האט מפעילה שירות לקוחות גם בעמוד הפייסבוק שלה המכונה "פיצה האט" וניתן לפנות אליו דרך הקישור https://www.facebook.com/PizzaHut.Israel.
  5. דרך נוספת לפנות לשירות לקוחות היא באמצעות עמוד צור קשר באתר פיצה האט. הפניות שנעשות לרשת פיצה האט דרך האתר מקבלות מענה עד שלושה ימי עסקים באמצעות חזרה למספר הטלפון שנרשם בגוף הפנייה. נדרש למלא בפנייה את פרטי הלקוח כמו שם ומספר טלפון לחזרה ואת פרטי הפנייה. ניתן לפנות כלקוח פרטי, כלקוח עסקי או לשירות לקוחות פיצה האט. בנוסף, ניתן לצרף לפניה קבצים רלוונטיים.

שאלות על שירות לקוחות פיצה האט

מי מפעיל את רשת פיצה האט?

רשת פיצה האט היא חלק מתאגיד Yum! Brands, לשעבר "טרייקון גלובאל רסטורנטס". תאגיד Yum! Brands הוא תאגיד בן לאומי ענק, שתחתיו פועלות רשתות מזון מהיר נוספות – רשת KFC המתמחה בממכר מוצרי עוף מטוגנים ורשת "טאקו בל" המתמחה בממכר מזון בסגנון מקסיקני.

למי ניתן לפנות לגבי עבודה ברשת פיצה האט?

רשת פיצה האט מעסיקה אלפי אנשים ברחבי מדינת ישראל במגוון רחב של משרות שונות. סוגי המשרות העיקריים הקיימות ברשת פיצה האט הן שליחים, עובדי מטבח, עובדי דלפק ומשרות ניהוליות שונות. באתר של רשת פיצה האט ניתן למצוא את לשונית "דרושים" ובה להגיש מועמדות לכל משרה רלוונטית ברשת ברחבי הארץ.

האם ניתן להזמין את פיצה האט לאירועים?

רשת פיצה האט מספקת מגוון של מענים שונים לצרכים שונים של אירועים או קייטרינג. באתר רשת פיצה האט תוכלו למצוא דילים קבוצתיים להזמנות גדולות של פיצה לימי הולדת. ניתן להזמין הזמנה גדולה של פיצות במסגרת דיל של 6, 8 או 10 פיצות משפחתיות במחירים מוזלים. על מנת לבצע הזמנה של דיל קבוצתי או הזמנה גדולה לאירוע עתידי ניתן ליצור קשר עם רשת פיצה האט בטלפון 055-9222222 או להשאיר פנייה בלשונית הרלוונטית באתר פיצה האט. כמו כן, רשת פיצה האט מפעילה גם קייטרינג אותו ניתן להזמין לאירועים פרטיים של מעל ל-15 אנשים. הקייטרינג של פיצה האט כולל גם תפריט חלבי וגם תפריט בשרי לפי בחירת הלקוח ממגוון המנות המוכרות והאהובות של רשת פיצה האט. עלות של קייטרינג פיצה האט לאירוע פרטי הוא כ-55 שקלים לאדם בלבד. ניתן לבקש הצעת מחיר ותפריט מותאם אישית ללקוח בלשונית הרלוונטית באתר פיצה האט.

מהן האפשרויות הקיימות עבור טבעונים ברשת פיצה האט?

ניתן למצוא ברשת פיצה האט מגוון רחב של מנות עבור העדפות תזונה שונות. הפיצה הטבעונית של רשת פיצה האט זכתה לתו של עמותת "Vegan Friendly". בפיצה האט ניתן למצוא את כל מגוון הפיצות הרגיל – פיצה עם בצק עבה, פיצה עם בצק דק ופיצה מבצק ללא גלוטן גם עם גבינה טבעונית וללא חומרים משמרים. בנוסף, פיצה האט מציעה לטבעונים גם מנות נלוות כמו נגיסי תירס, טבעות בצל אפויות ולחם שום בגדלים שונים.

טיפ קטן על שירות לקוחות פיצה האט

לרשת פיצה האט יש סניפים רבים הפזורים בישראל ולקוחות רבים הפוקדים את הסניפים ומזמינים משלוחים מידי יום. לכן, עלולות להיווצר טעויות ובעיות בהזמנות. כדי לייעל ולזרז את תהליך הטיפול בתלונה על הזמנה, מומלץ לפנות תחילה לסניף הרלוונטי ולבקש את מנהל הסניף או את אחראי המשמרת, ולנסות תחילה להגיע עימו להסכמות לאור הבעיה שנוצרה במשלוח, כיוון שגם במידה ותהיה פניה ראשונית לחברת פיצה האט עצמה, סביר שהחברה תפנה בעצמה לזכיין על מנת להגיע לעמק השווה. רק במידה והתלונה לא נענתה לשביעות רצונו של הלקוח, או לא נענתה בכלל, יש לפנות לרשת עצמה.

צילום מסך של שירות לקוחות פיצה האט

פיצה האט טופס יצירת קשר צילום מסך
פיצה האט טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על פיצה האט?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיצה האט אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פיצה האט ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות פיצה האט

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. הטלפון המופיע בפרסום 1-700-50-60-70 איננו שרות לקוחות אלה טלפון להזמנת פיצה בסניפים השונים.
    אין שום דרך להגיע לשרות הלקוחות כי הם לא רוצים לענות ולא מעוניינים שחס וחלילה לקוחות יתקשרו אליהם.

    אשמח לתשובתכם doron.simchoni@gmail.com או 052-3995497

  2. פשוט ביזיון שאני אמור להמתין להזמנה מעל שעתיים ומעבירים אותי ממקום למקום מנתקים את השיחה צוחקים פשוט חוסר כבוד ויחס משפיל ללקוח שביצע הזמנה .
    לא קיבלתי שום הזמנה למרות אישור הזמנה בהודעה בנוסף לא יודעים לענות בטלפון ולהסביר על האיחור פשוט ממציאים סיבה לא מוצדקת ומעסיקים ילדים שלא מבינים כלום זה לא פעם ראשונה שאני מזמין יחס והתנהגות כזאת משפילה לא קיבלתי אני לא יעבור על זה בשתיקה אפרסם זאת ברשתות התקשורת על מנת שכולם ידעו מה אתם מעסיקים בחברה שלכם ואיך מזלזלים בלקוחות בושה מעל שעתיים הזמנה ולא יודעים כלום בושה .
    המקום באר שבע רחוב העל מול 7.

  3. שרות מזעזע של מנהל סניף באילת (התמרים)
    בושה וחרפה לרשת כזאת גדולה להחזיק ״מנהלים״ שלא יודעים להתנהג ולתת שרות כמו שצריך

    הזמנו פיצה למלון באילת הפיצה עם הספגטי מעל
    הספגטי היה יבש מאוד ובלתי אפשרי לאכול אותו הפעמה נזרקה לפח
    והתשובה היחידה של ״מנהל״ הסניף הייתה זה
    ״זה מה שהזמנת ״
    למרות כל ההסברים שהילדים קטנים ולא יכולים לאכול את זה
    זה ממש לא עניין אותו
    שרות גרוע ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6596 - פיצה האט לוגו
לוגו שירות לקוחות פיצה האט
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן