פנגו – Pango – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של אפליקציית החנייה פנגו – Pango – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פנגו, לשימושכם.

פנגו (Pango) היא אפליקצייה פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלם באמצעות הטלפון על חניה בכחול לבן, יציאה מהירה מחניונים, נסיעה בכבישי אגרה, תשלום בתחבורה ציבורית, שירותי דרך, שירותי טסט וטיפול עד הבית ועוד.

אפליקציית פנגו, בה עושים שימוש למעלה מ-2 מיליון משתמשים, ממשיכה להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה באופן שוטף.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פנגו – טלפון

מוקד שירות טלפוני פנגו 4500*

טלפון נוסף: 072-2444500

שעות פעילות המוקד לשירותכם:

  • ימים א'-ה' בשעות 07:00- 19:00.
  • ביום ו' בשעות 07:00-14:00.
מודעה

פנגו – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות פנגו באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

פנגו – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של פנגו – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

פנגו – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים פנגו: הסיבים 49, פתח תקווה, 4959504.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות