שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פפר – PEPPER טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בנקים » פפר – PEPPER טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של הבנק פפר – PEPPER – כל המידע והפרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הבנק הדיגיטלי מבית בנק לאומי.

"בנק Pepper" (פפר) הוא בנק דיגיטלי מבית בנק לאומי, המספק את מגוון השירותים הבנקאיים שלו דרך אפליקציה לטלפון הנייד.

בין השירותים הבנקאיים שמציע בנק פפר: ניהול חשבון עו"ש, הלוואות, פקדונות וחסכונות, השקעה בניירות ערך, פנקסי צ'קים, כרטיסי אשראי, כרטיסי דביט ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פפר – PEPPER – טלפון

מוקד השירות הטלפוני של בנק פפר: 8988*.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של פפר:

ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00

פפר – PEPPER – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של פפר – support@Pepper.co.il.

פפר – PEPPER שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פפר באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פפר באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

פפר – PEPPER שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פפר באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

פפר – PEPPER – שירות באמצעות אתר אינטרנט

לשאלות ותשובות נוספות באתר שירות לקוחות פפר בקישור הזה.

בקצרה על אפליקציית pepper

פפר הוקמה על ידי בנק לאומי בשנת 2017 על מנת להעניק שירותי בנקאות אלטרנטיביים למודל המוכר, כלומר מתוך ניסיון לייצר שירותי בנקאות נוחים ומתקדמים שנותנים ללקוח את ההרגשה שהבנק הוא חבר ולא אויב. פפר מציעה ללקוחותיה שירותי בנקאות הכוללים ניהול חשבון עובר ושב, כרטיסי אשראי, השקעה בניירות ערך ועוד מגוון שירותים ומכשירים פיננסיים שעוזרים ללקוחות לחסוך ואף להרוויח כסף.

פפר ממתגת עצמה כחברה צעירה, ומתמקדת בקידום השירותים הטכנולוגיים הניתנים ללקוח. הסיסמא של פפר "אל תקרא לי בנק" מראה את רצון החברה להעניק ללקוחותיה חווית שירות חדשה ומתקדמת. לכן מתחזקת חברת פפר שירות לקוחות אשר פועל אפילו בשעות המאוחרות של הלילה. האנושיות והזמינות הם סימן ההיכר של פפר, והחברה מתגאה באפשרויות השונות דרכן ניתן להשיג מידע בעת הצורך.

דרכי יצירת קשר עם החברה פפר

  1. ראשית, יש לחברת פפר שירות לקוחות באתר האינטרנט אשר מכיל מידע אודות כל האפשרויות השונות הזמינות ללקוח בחשבון, לצד שאלות ותשובות למקרים שונים בהם יכול להיתקל הלקוח. כתובת האתר היא https://www.pepper.co.il/. מידע בנוגע לביצוע פעולות שונות ניתן לקבל גם בעזרת המוקד הטלפוני. טלפון פפר – 8988*. שירות הלקוחות במענה הטלפוני פועל בין השעות 08:00-20:00 בימים א' -ה', ובין השעות 08:00-14:00 בימי שישי וערבי חג.
  2. דרך נוספת בה מעניקה פפר שירות לקוחות היא בעזרת האפליקציה. כיאה לחברה אשר מתהדרת באופייה המתקדם והטכנולוגי, מתחזקת פפר אפליקציה עם צ'אט שפעיל 24/6 (כלומר לא כולל שבת ומוצאי שבת). הצ'אט מאפשר קבלת שירות מבנקאי בשעות הלילה המאוחרות, בכל נושא או פעולה בנקאית שהלקוח צריך.
  3. ניתן כמובן לפנות לחברת פפר גם בעזרת המייל support@pepper.co.il. לאחר הפנייה נציג מטעם פפר יחזור ללקוח. עם זאת, הדרך היעילה ביותר לקבלת מידע ועזרה היא להרים לפפר טלפון או לקבל תמיכה בעזרת הצ'אט שבאפליקציה.
  4. מלבד אתר ומענה טלפוני, פפר גם מתפעלת חשבונות ברשתות החברתיות השונות. ניתן למצוא אותם בפייסבוק תחת השם "Pepper (Banking)" ואף לפנות אליהם דרך שירותי הmessenger של רשת פייסבוק. באינסטגרם הם מופיעים תחת השם "Pepper_banking", ובלינקדין תחת השם "Pepper (Banking)".

שאלות על שירות לקוחות פפר

האם יש אפשרות לקבל מפפר מידע אודות שירותים גם ללא שימוש באפליקציה?

כן, פפר מתחזקת אתר אינטרנט מתקדם בו נמצא מידע רב ושימושי אודות האפשרויות השונות שפפר מעניקה, לצד שאלות ותשובות נפוצות. הייתרון של האתר על פני האפשרויות האחרות הוא שניתן לקבל בו מידע גם ביום שבת (כאשר המוקד הטלפוני והצ'אט באפליקציה סגורים). החיסרון הוא שבאתר אין מענה אנושי, אלא רק מידע קיים. זאת בניגוד למוקד ולצ'אט שם מעניקה פפר שירות לקוחות אנושי ואפשרות לפנות לבנקאי.

באיזה נושאים האתר של פפר מספק מידע?

כדי למצוא מידע אודות מרבית הפעולות הבנקאיות ורוב השאלות הנפוצות מספיק יהיה לבדוק באתר, ולא יהיה צורך להרים לפפר טלפון או לחכות לבנקאי בצ'אט. האתר מסודר לפי קטגוריות כך שניתן למצוא את המידע הנדרש בקלות. בין המידע שהאתר מסייע בו ניתן יהיה למצוא:

  • מוצרים ושירותים שונים שהחברה מספקת, לרבות מידע בנושא הלוואות, כרטיסי אשראי וחסכונות.
  • מידע בנוגע לחשבונות השונים של פפר (חשבון רגיל לעומת חשבון נוער), למי מתאים כל סוג חשבון ומה ההבדלים ביניהם.
  • מידע לגביי אפליקציית ההשקעות של פפר "Invest", האופציות השונות להשקעה ואיך מתחילים.
  • דרכי התקשרות – אפשר למצוא באתר של פפר טלפון, חשבונות ברשתות חברתיות, מייל ודרכי התקשרות נוספות עם החברה.
  • שאלות ותשובות נפוצות לגביי פפר, השירותים שהיא מציעה והדרך שבה היא פועלת.
  • הסברים לגביי פתיחת חשבון בפפר – איך נראה תהליך פתיחת החשבון והדרכה בכל צעד שצריך לעשות.

איזה פעולות ניתן לבצע באפליקציה של חברת פפר?

האפליקציה של פפר מאפשרת לבצע באופן עצמאי לחלוטין את מרבית הפעולות החשובות לצורך ניהול בנק. האפליקציה מאפשרת ללקוח לפתוח חיסכון למטרות שונות, לקחת הלוואה ולשלוט במסגרת העובר ושב (כמובן בכפוף לגבול שניתן לכל לקוח). כמו כן, ניתן לבצע באופן עצמאי העברה בנקאית דרך האפליקציה ואין צורך לשירות של בנקאי. האפליקציה מאפשרת גם ביטול ונעילה של כרטיס האשראי של פפר בלחיצת כפתור, במקרה של איבוד הכרטיס או גניבה.

כיצד ניתן למצוא מידע אודות הטבות שונות שמעניק לי הכרטיס?

הכרטיס של פפר מעניק ללקוחותיו מעת לעת הטבות שונות במגוון תחומים. מידע אודות ההטבה ניתן למצוא באפליקציה של פפר. כמו כן, ניתן להתעדכן מעת לעת בהטבות החדשות והמתחלפות דרך הרשתות החברתיות השונות, וכך לוודא שלא מתפספסת אף הטבה. כאמור ניתן לעקוב אחריי פפר בעמודי האינסטגרם, פייסבוק והלינקדין שלה:

פייסבוק – Pepper (Banking)

אינסטגרם – Pepper_Banking

לינקדין – Pepper (Banking)

איך אוכל לקבל תמיכה בנוגע לאתר או לאפליקציה?

במידה וישנה תקלה באתר או באפליקציה, או במידה ויש צורך של לקוח באיתור מידע באחד מאלה, ניתן לפנות לשירות הטלפוני של פפר במספר הבא: טלפון פפר – 8988*

טיפ קטן לסיום

בעת פנייה לבנקאי, בין אם הפנייה נעשית באמצעות מענה טלפוני או בצ'אט שבאפליקציה, כדאי להגיע מוכנים לשיחה. נציגי פפר קשובים ונכונים לעזור גם לאלו שמגיעים ללא המסמכים, אך התקשרות כזאת עלולה לעכב הן את הנציג והן את הלקוח. לכן, בטרם החיוג למספר של פפר, או כניסה לצ'אט, כדאי לוודא שכל המסמכים הנחוצים לצורך ביצוע הפעולה הבנקאית נמצאים בידכם וכך תמנעו מהצורך להתקשר פעם נוספת. על מנת להבין מה הם המסמכים הנחוצים, מומלץ לחפש באתר האינטרנט של פפר ואף ניתן לשלוח לפפר הודעת שאלה מראש.

צילום מסך של שירות לקוחות פפר - PEPPER

פפר PEPPER טופס יצירת קשר צילום מסך
פפר PEPPER טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על פפר - PEPPER?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פפר – PEPPER אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פפר – PEPPER ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות פפר - PEPPER

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1878 - פפר - PEPPER לוגו
לוגו שירות לקוחות פפר - PEPPER
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן