פרטנר – Partner – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של פרטנר – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פרטנר, לשימושכם.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פרטנר – Partner – טלפון

מוקד שירות טלפוני פרטנר – 1-800-800-054

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א'-ה': 08:00-18:00
  • ביום ו': 08:00-13:00

פקס: 074-7077858

פרטנר – Partner – שירות באמצעות הודעת SMS

לשירות באמצעות sms של פרטנר ניתן לשלוח הודעה למספר: 054-2813540

או למספר 540 מנייד ברשת פרטנר.

שעות פעילות שירות באמצעות SMS:

  • א' – ה' בין השעות 16:30 – 08:30
  • וביום ו' וערבי חג בין השעות 12:00 – 08:30

פרטנר – Partner – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של פרטנר:

ללקוחות פרטיים:
פניות במייל בנושא סלולר
[email protected]
פניות במייל בנושא אינטרנט ותקשורת קווית
[email protected]
פניות במייל בנושא TV
[email protected] 

ללקוחות עיסקיים:
פנייה בנושא סלולר:
[email protected]
פנייה במייל בנושא אינטרנט ותקשורת קווית:
[email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

פרטנר – Partner – שירות באמצעות אתר האינטרנט

בנושאים שאינם דחופים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פרטנר באמצעות טופס מקוון ליצירת קשר בקישור הזה.

בעת מילוי הטופס יש לציין את פרטי הזיהוי הבאים: מספר תעודת זהות ו-4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום המעודכן במערכת.

פרטנר – Partner – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: חברת פרטנר תקשורת בע"מ, רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק.
ת"ד 435 ראש העין 48103.

חברות דומות:

2 מחשבות על “פרטנר – Partner – שירות לקוחות”

  1. שלום. שמי דוד חרמש, נואש… מבקש עזרה… בבעיה מזה מספר שבועות בלא פתרון. אנא…בבקשה, סייעו בידי. תודה.

    הגב
    • שלום דוד,
      יש לפנות לשירות לקוחות פרטנר באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות