שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

צ'יטה שליחויות טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » משלוחים » צ'יטה שליחויות טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת השליחויות צ'יטה – כאן תמצאו את כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות צ'יטה, לשימושכם.

חברת השליחויות צ'יטה, היא אחת מחברות השליחויות המובילות והותיקות בישראל. החברה, שנוסדה בשנת 1997, מעסיקה יותר מ-350 שליחים, ב-8 סניפים: קריית אתא, עמק חפר, פתח תקווה, שוהם, לוד, צרעה, עומר ואילת.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

צ'יטה שליחויות – טלפון של שירות הלקוחות

שעות פעילות המוקד לשירותכם:

בימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00

צ'יטה משלוחים – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של צ'יטה: yuda@chita-il.com.

צ'יטה שליחויות – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות צ'יטה באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

צ'יטה – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים צ'יטה: צ'יטה שליחויות ת.ד 3821 פתח תקווה.
מייל של פניות הציבור publicinquiries@chita-il.com

שירות לקוחות צ'יטה שליחויות לפי מחלקות

1. צ'יטה שליחויות מחלקת מכירות שירות לקוחות

  1. דוד אבישר – טל' 073-2171726
  2. ליאת דהן – טל' 073-2171734
  3. זאב קנבסקי- טל' 073-2171726
  4. יהודה בראל- מנהל מכירות ארצי- טל'-073-2171734 נייד-052-6814111
  5. דוא"ל: sales@chita-il.com

2. מחלקת רכב שירות לקוחות

יש ליצור קשר עם מירי אירני בדוא"ל mirie@chita-il.com או בטלפון 02-6515575, שלוחות: 247,255

3. מחלקת ביטחון שירות לקוחות

יש ליצור קשר עם אבי אופן (מנהל מחלקת ביטחון) ישירות במייל publicinquiries@chita-il.com

4. צ'יטה שופס (Cheetah Shops) שירות לקוחות

יש ליצור קשר ישיר עם מיקי טל – מנהל צ'יטה שופס במייל michaelt@chita-il.com או בטלפון 02-6515575
שלוחות: 229,223,236,237,239,245

5. שירות לקוחות מחלקת הנהלת חשבונות

יש ליצור קשר במייל suppliers@chita-il.com

6. שירות לקוחות מחלקת תמיכה טכנית

יש ליצור קשר ישיר במייל support@chita-il.com

בקצרה על ציטה שליחויות

מאז הקמתה בשנת 1997, חברת ציטה שליחויות מקיימת את הבטחתה לספק משלוחים וחבילות בפריסה ארצית, באופן קל ונגיש גם עבור השולחים וגם עבור מקבלי החבילות. כיום, בעזרת שמונה סניפים אשר נמצאים בכל רחבי הארץ, ציטה ממשיכה לקיים את החזון שאיתו היא הוקמה: אמינות, מהירות ומעל לכל, שירות לקוחות זמין, מתחשב ויעיל.

הסניפים של ציטה מתואמים כולם בעזרת מערכת ממוחשבת אחת, שעומדת בסטנדרט המתקדם ביותר על מנת להבטיח תיאום מלא ואחידות, כל זאת כדי להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. החברה מעסיקה צי נרחב של כלי רכב לשינוע המשלוחים והחבילות – מאופנועים עד למשאיות, כולם עומדים לרשותכם כדי להעביר את החבילות שלכם ליעד שלהן בצורה המהירה והבטוחה ביותר.

אם אתם בעלי עסק שמעוניינים לשלוח אל לקוחותיכם את המוצרים שלכם בצורה אמינה ונוחה, אין ספק שכנראה כבר שמעתם על חברת ציטה, שכן מדובר באחת מחברות השליחויות הגדולות בארץ. בין אתם כבר עושים שימוש בשירותי המשלוחים של ציטה או שאתם רק מתעניינים בכך, אין ספק שתצטרכו לדעת עוד על שירות הלקוחות של ציטה, כמו איך ניתן להשיג את ציטה שליחויות טלפון.

דרכי יצירת קשר עם ציטה שליחויות שירות לקוחות

ישנן מספר סיבות שבגללן תידרשו ליצור קשר עם חברת שליחויות: חבילה שמתעכבת, בירור זמני הגעת משלוח, עלויות של משלוחים וכדומה. לא משנה מה הסיבה, כדי לטפל בבעיה או בדרישה שלכם באופן מהיר ויעיל, חשוב לדעת לאן אפשר לפנות, ובאיזה דרך כדאי לבצע זאת כדי ששירות הלקוחות יוכל לעזור לכם במהירות האפשרית. כדי לפנות אל ציטה שליחויות שירות לקוחות, תוכלו לבחור באחת מתוך כמה דרכים.

  1. שירות הלקוחות של ציטה שליחויות מאפשר לכם להגיש בקשות דרך מערכת "פתיחת קריאה" אשר נמצאת באתר האינטרנט. הקריאה המקוונת תקבל מענה דרך ציטה שליחויות שירות לקוחות בשעות הפעילות של המוקד, אשר פועל בימים א' עד ה' בין השעות 8 וחצי בבוקר עד 17 אחר הצהריים. בסופי השבוע, מוקד שירות הלקוחות הינו סגור.

  2. בנוסף, אם אתם זקוקים לעזרה טכנית – בעניינים כגון הרשמה או התחברות לאתר, תפעול וכדומה – תוכלו לשלוח גם פנייה דרך כתובת המייל של התמיכה הטכנית של ציטה, בכתובת support@chita-il.com.

  3. צריכים להעביר מסמכים או טפסים לחברת ציטה? תוכלו לעשות זאת גם באמצעות הפקס, שמספרו 02-6515574.

  4. ציטה שליחויות טלפון – במקרים רבים, יכול מאוד להיות שתעדיפו ליצור קשר עם ציטה שליחויות טלפון ולא לפתוח פנייה ממוחשבת, וזאת כדי לדבר עם נציג באופן ישיר. המספר שאליו יש להתקשר כדי לפנות אל ציטה שליחויות טלפון הוא 073-2171717 (במידה ואתם מעוניינים לבצע מעקב אחר חבילה).

  5. אם אתם מעוניינים להצטרף אל ציטה בתור בעלי עסק על מנת לשלוח חבילות, תוכלו לפנות אל המספרים 073-2171726 או 073-2171734, או אל כתובת המייל sales@chita-il.com אשר בהם תוכלו לפנות אל אנשי המכירות של ציטה, שישמחו להסביר ולעזור לכם בכל שאלה הקשורה להצטרפות אל החברה כלקוחות.

שאלות תשובות ששואלים את שירות לקוחות ציטה

שאלה: איזה חברות בארץ עושות שימוש בשירות המשלוחים של ציטה שליחויות?

תשובה: מספר אתרים וחברות ענק בוחרים להשתמש בצ'יטה שליחויות, ביניהם עלי אקספרס, שיין, i-Herb, DHL, GCX, המשביר לצרכן, עזריאלי ועוד.

שאלה: איך ניתן לדעת איזה סניף של ציטה הוא הקרוב אליי ביותר?

תשובה: ציטה מפעילה שמונה סניפים בפריסה ארצית. מתוכם, תוכלו למצוא שבעה מרכזי לוגיסטיקה והפצה, אשר ממוקמים במרכז (שוהם, צרעה ועמק חפר), בצפון (קריית אתא), בדרום (פארק תעשיות עומר), באילת ובשרון (פתח תקווה). בנוסף, תוכלו למצוא בפתח תקווה גם את מוקד שירות הלקוחות, מוקד הגבייה ואת מטה החברה, ובעיר לוד את מרכז המיון והלוגיסטיקה הארצי של חברת ציטה.

שאלה: מהם אזורי שילוח חריגים והאם המשלוח אליהם עולה יותר?

תשובה: למרבה הצער, למרות כל הקדמה והפיתוחים הטכנולוגיים – עדיין ישנם מקומות שלא קל להגיע אליהם, גם בארץ הקטנה שלנו. בין אם מדובר באזורים שצריך לעבור בידוק או עיכוב כדי להיכנס אליהם, או שסתם מדובר בנקודות הקיצון של הארץ – חברת ציטה שליחויות עדיין תספק לכם משלוח אמין ואחראי עבור נקודות אלו, אך העניין עלול לעלות לכם קצת יותר, ולקחת קצת יותר זמן מאשר מקומות נגישים יותר.

המקומות אשר נחשבים לאזורי שילוח חריגים הינם משרדי ממשלה, בתי חולים, בסיסיים צבאיים ואוניברסיטאות; יישובים אשר נמצאים ברמת הגולן או בגבול הצפון; יישובים אשר נמצאים מעבר לקו הירוק; יישובי בקעת הירדן; יישובים אשר נמצאים בערבה, באזור אילת, ובאזור ים המלח; ויישובי עוטף עזה.

שאלה: היכן ניתן למצוא את הרשימה המלאה של אזורי השילוח החריגים?

תשובה: ניתן לגשת לרשימה זו דרך האתר של ציטה שליחויות: עברו עם העכבר על הכפתור "תמיכה ללקוחות צ'יטה", ובתפריט הנפתח בחרו ב"אזורי שילוח חריגים". בעמוד שייפתח, תוכלו לבחור באות שבו מתחיל היישוב הנדרש, כדי לראות האם הוא חלק מהרשימה.

טיפ קטן לסיום שיעזור לכם להשיג את ציטה שליחויות שירות לקוחות

כאשר תיגשו לאתר של ציטה שליחויות, אתם בוודאי תשימו לב שעומדת בפניכם האפשרות להתחבר לאתר. כאשר אתם עושים זאת – או לחילופין, יוצרים משתמש באתר – שימו לב שאתם נדרשים לבחור בין התחברות או הרשמה בתור בעלי עסקים, לבין מקבלי חבילות. חשוב לוודא שאתם בוחרים באפשרות הנכונה, שכן כך תוכלו לגשת לאזור האישי בקלות וללא בעיות, ולקבל את השירות שאליו אתם נזקקים.

עוד טיפ קטן שחשוב לזכור, הוא שכפי שכבר צוין, בימי שישי ובערבי החג השונים החברה הינה סגורה, כך שלא תוכלו לקבל מענה בימים ספציפיים אלו.

צילום מסך של שירות לקוחות צ'יטה

ציטה שליחויות טופס יצירת קשר צילום מסך
ציטה שליחויות טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על צ'יטה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של צ'יטה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם צ'יטה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות צ'יטה

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

50 תגובות

  1. מזעזע מעל חודש אני מנסה לקבל התיחסות לחבילה שנשלחה על ידכם ולא נמצאת ביעד ! המוכר מפנה אותי אליכם . אצלכם אין מענה בשום צורה לא דיגיטלית ולא אישית .
    לפני הפצה לתקשורת ושיימינג שייבייש אתכם דאגו לחזור אלי בדחיפות .
    תודה אבירם 0536065580

    1. שרות מתחת לכל ביקורת, אין עם מי לדבר.
      בכל העולם ישנן מערכות דיגיטליות למענה וטיפול, אך כנראה שציטה לא מבינים
      שאחרי מענה דיגיטלי לכולן יש אדם המטפל בפניות ורק לציטה יש ציטה במקומו, שכנראה אינה דוברת את השפה.
      גם אני מחכה לחבילה שלא הגיעה ליעד ואין כל התיחסות. בושה…
      אדמונד: 08-8502525

      1. פשוט זוועה של חברת משלוחים
        מתחת לכל ביקורת אין לאן לפנות ולמח ומעבירים לתיקשור באתר וגם שם לא עונים פשוט מזעזע.

    2. פתאום שינו לי כתובת, ליישוב נריה 999 12 ק"מ ממני בשטחים ששם היו הרבה פיגועים ואני לא מכיר את האזור. פעם היו שולחים למודיעין עלית שהיה הרע במיעותו, אני מנסה להתקשר, משאיר פניות, כלום! התקשרתי לכתובת שרשומה לי, אומרים שאין חבילה, אבל בעלי אקפרס כתוב שהחבילה מחכה לי שם, בא לי לוותר עליה וזהו, מה שכן השרות שלהם על הפנים!

    3. חברה פח זבל, רוב המשלוחים מגיעים לחנויות שנמצאות הרבה קילומטרים ממני, חלק מגיעים בכלל לעיר אחרת

  2. צ'יטה היא חברה קלוקלת עם שירות זוועתי, חסר בושה ואטום.
    משלוחים מגיעים באיחור רב, לנק"ש מרוחקים מבית לקוח, ללא שירות לקוחות פעיל בשום צורה, ללא אכפתיות מינימלית מחוויית לקוח או מתן שירות מינימלי, איש לא חוזר ללקוח, איש לא מטפל, איש לא מגיב למיילים, התרחקו מההבטחות הריקות ופנו לחברות שמכבדות עצמן ואת לקוחותיהן.
    ואל תשכחו לדרוש מהמוכר לא לשלוח עם צ'יטה!

  3. חברה פח של זבל לא מבין בכלל למה מאיפה שהזמנתי בחרו להביא את המשלוח דרככם אין איך ליצור קשר ואתם מחפפים בעבודה דלכם

  4. כם לי יש חוויה מבישה מול החברה הזאת. טלפון לשרות לקוחות שמכוון אותך להסתמס….אין מענה אנושי בשום צורה….מעניין למה או אולי זה ברור למה.
    נקודות האיסוף שלהם נימצאים במקומות חריגים ולא נוחים להגיע אם בכלל. והם לא לוקחים אחריות ולא מגיעים איתך לשום אפשרות לשנות. חוצפה ממש. זו בהחלט הפעם האחרונה שאני איתם. מעדיפה לוותר על המשלוח ולא לסכן את עצמי

  5. מצטערת על כל שניה שבחרנו להצטרף לשירות של ציטה. שירות לקוחות מזעזע, אי אפשר להשיג אף נציג טלפונית. במענה של הצ’אט ההודעות בדרך כלל מתוזמנות.
    מאבדים חבילות ולא לוקחים עליהם אחריות בכלל, לא מיידעים על כך את העסקים אלא מדווחים ללקוח ישירות! מי עושה דבר כזה???
    צריך להתחנן לשליחים שיגיעו לאסוף חבילות, ועד שהחבילות מגיעות ללקוחות שהשם ישמור. שורה תחתונה חבל על הכסף והכוח הנפשי שלכם.
    חוויה נוראית

  6. מה זה אין עם מי לדבר???? כבר חודש ממתינה למשלוח שהיה אמור להגיע תוך שבועיים בלבד !!!!
    בגללכם השתבש לי הכל
    חברה חסרת אחריות
    וגם אין עם מי ליצור קשר
    אף טלפון אין מענה אוףףףףףףף
    לא יודעת מה אני עושה והכל בגללם
    תחזור אליי בדחיפות ותפצו כמו שצריך
    חצופים
    058-7371990
    בתקווה שבאמת תחזרו!

  7. שירות גרוע !!!!
    אין אפשרות לשיחה עם נציג, מעניין למה ?????
    חבילות נשלחות למקומות שונים ממקום המגורים, וגם כשמגיעים למקום אין חבילה.
    פשוט בושה, שולטים בנו כאילו אנחנו בובות.
    זבל של חברה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני מאוכזב מאוד.

  8. אני פשוט נדהם, איך יש מצב כזה, חברה שאין שום אפשרות ודרך לתקשר איתם, לא בטלפון ולא במייל ולא דיגיטילית.
    יש לי שני חבילות שיושבות במקומות לא נודעים ואין לי שום מספר חבילה או הודעה מהחברה, שלחתי להם עשות מיילים ללא מענה, מה אני עושה?????????????? אין לי לאן לפנות. חוצפה שאין כמוה.

  9. המוקד הטלפוני גרוע, ואי אפשר ליצור איתם קשר. לא ממליץ

  10. מזעזע השרות שלכם אין לי מילים לתאר את הזלזול והיחס של השליח שהתקשר לשאול לגבי כתובת המשלוח וביקשתי ממנו אם ניתן להביא לי את המשלוח לרחוב קרוב במרחק של 2 דק מכיוון שאני יושבת שבעה בכתובת אחרת …מה לעשות לא תיכננתי שאבא שלי ימות התחננתי לשליח הוא לא היה מוכן לשמוע וניתק לי את השיחה …
    מעציב אותי מאוד ….

  11. עצוב שזה המצב שחברה מובילה בארץ! תלונה לכל מקום אפשרי תבוצע בהקדם, ומבטיחה, מזה לא תוכלו להתעלם

  12. שירות מחפיר!!!!! אין עם מי לדבר!!!! אבדו חבילה ומתעלמים מההודעות שלי.

    1. שרות מתחת לכל ביקורת, אין עם מי לדבר.
      בכל העולם ישנן מערכות דיגיטליות למענה וטיפול, אך כנראה שציטה לא מבינים
      שאחרי מענה דיגיטלי לכולן יש אדם המטפל בפניות ורק לציטה יש ציטה במקומו, שכנראה אינה דוברת את השפה.
      גם אני מחכה לחבילה שלא הגיעה ליעד ואין כל התיחסות. בושה…
      אדמונד: 08-8502525

  13. שרות גרוע ביותר, אין עם מי לדבר, החבילות לא מגיעות והולכות לאיבוד והחברה מתעלמת. פשוט נורא

  14. מאוד מאוכזבת מהשרות
    אין עם מי לדבר
    מקבלים קריאה לבוא לאסוף חבילה בקניון מלחה
    ונתקלים בתור מביש,
    שמשרת אותו בחור מסכן אחד ויחיד
    העובד 12 שעות
    גמור כולו.
    וכשמגיעים אחרי 40 דקות לראש התור, נאמר, כנראה שזה בחבילות שעוד לא פתחנו…
    אז למה מזמינים אותנו?
    והכי גרוע, שאין עם מי לדבר
    כל טלפון נתקל בצליל שאינו עונה.

  15. לא יאומן כי יסופר.
    כל כך הרבה אנשים ממורמרים !!!!
    ואין תגובה .
    כל החבילות ששולחים לי מחו"ל דרך צ׳יטה ,לא מגיעות אלי .
    הם פשוט לא שולחים לי הודעות שהחבילה הגיעה ואין לי מושג לאן הולכים כל הדברים שאני מזמינה מושלמת בעבורם כסף .
    בטלפון אין עם מי לדבר .
    שלחתי הודעות , אף אחד לא ענה .
    מה עושים ?????

  16. מצורף מכתב ששלחתי לחברת אלי אקספרס
    לחברת ALIEXPRESS שלום.
    ביצעתי הזמנה מספר 8167224029200074 המוצר הגיע במהירות שיא ויש לי רק מחמאות על היעילות של חברתכם.
    לעומת זאת ברצוני לספר לכם על התנהגות לא תקינה של חברת השליחויות "צ'יטה שליחויות סניף צפון" שמחלקת את החבילות עבורכם בישראל. למרות כי בהסכם הרכישה נרשם כי אקבל את המוצר ישירות לביתי, החברה דורשת להגיע למקום איסוף המרוחק 15 ק"מ ממקום מגורי.
    החברה שולחת הודעות במייל ובוואטספ ומאיימת כי אם לא אגיע לקבל את המוצר הם ישלחו אותו חזרה לספק.
    מבדיקה באינטרנט מסתבר כי לא מדובר בטעות רק לגבי אלא במדיניות קבועה של החברה. וכי לקוחות רבים מתלוננים על השרות הגרוע מאד של החברה.
    מכיוון שלחברה אין שרות לקוחות בטלפון כתבתי את תלונתי במייל אך כמובן שלא קבלתי התייחסות.
    נראה לי כי בניגוד לשירות המעולה של חברת ALIEXPRESS וספקיה התייחסות חברת "צי'טה" מזלזלת ואינה תואמת את הסכמים שחתמתי מולכם ואולי עדיף לכם לעבוד עם חברת שליחויות אמינה יותר.
    לגבי המוצר שרכשתי. אתקשר לספק ואבקשו לבטל את הרכישה ולהבא ארכוש את מוצריי דרך חברת אמזון.
    בברכה
    ארנון קנדל
    ישראל

  17. קראתי את התגובות של החודשיים האחרונים.
    אני חושב שזה עדיין מחמאה בשבילם רק מאחר והכותבים הם אנשים עדינים.
    צ'טה פשוט גנבים ונוכלים, ללא כל בושה. לכולנו יש שם חבילות שאנחנו קנינו ושילמנו עליהם- מצוין על החבילות כתובת נמען ומספרי פלאפון.
    כך שאין לי כל לימוד זכות למה זה לא מגיע!!!
    אם הם לא יודעים קרוא וכתוב. שישלחו את החבילות למחלקת אשיבם אבידה.
    ואשמח שיסגרו את קווי הפלאפון שלהם במקום להתיש את אוזנינו בהאזנה מיותרת של תקליטים.

  18. השרות נורא אי אפשר אפשר לדבר עם אף אחד וכששולחים הודעה לא עונים לעיניין מעולם לא ניתקלתי עם שרות גרוע כל כך.

  19. השרות נורא אי אפשר אפשר לדבר עם אף אחד וכששולחים הודעה לא עונים לעיניין מעולם לא ניתקלתי עם שרות גרוע כל כך.זה לא ניקרא זאת בדיחה גרועה,

  20. אני מסכימה עם כל מילה שנכתבה כאן, צריך לסגור את החברה המזעזעת הזאת, השירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת, אין עם מי לדבר!
    לא בא לי לעבור על זה בשתיקה, אני רוצה שכולם יידעו שצריך לאסור לעבוד עם החברה הזאת, שלא יהיו לה לקוחות, היכן אפשר לעשות זאת?? אצל איזה גוף משמעותי אפשר להתלונן??
    העניין הוא שאנחנו לא יכולים להחליט עם איזו חברת שליחויות יגיע המשלוח שלנו….
    שירות ונהגים מתחת לכל ביקורת!!!

  21. שרות של השליחים שלכם גרוע ביותר!!!!
    ואין לי שום כוונה לשבת בשקט
    היום השיחה המזעזעת שהיית לי עם השליח שלכם
    תהיה בכל המדיה האשרית !!!!!!!

  22. חברת שליחויות זועה .אי אפשר לתקשר איתם ולא עונים למיילללללללל
    לא מומלצת באליל.

  23. שירות לקוחות לקוי – אין עם מי לדבר ואני לא מצליח לגרום לעלי אקספרס לא לשלוח דרכם

  24. מחכה לאיסוף חבילה כבר 3 ימים משלוח מספר 48400994

  25. אין גרוע יותר מצ׳יטה!
    מתוך 10 משלוחים שקיבלתי דרכם היו 9 אכזבות!
    הבילות מגיעות לכל מקום חוץ מיעדם.
    אין עם מי לדבר, אין שרות לקוחות.
    תחשבו 7 פעמים לפני שמצטרפים לשרות של צ׳יטה!!!!

  26. אני לא מבין מה הסיפור של החברה המחפירה הזאת…
    כל הטלפוני לא עובדים
    ואני אפילו לא יודע איפה ההזמנה שלי
    פשוט מחריד לבב אנוש…

  27. גועל נפש של שרות !!! אין מענה ברור אין עם מי לדבר מחקה לחבילה שלי כמאט חודש !!! תחזרו אלי דחוף 0545510424

  28. כל מה שכתוב לעיל זו מחמאה עבורכם , העיקר שבעל הבית שלכם עם המרצדס שלו כנראה שכן שלי בהרצליה פתוח מרוצה מהחברה הגרועה כל כך שבבעלותו . הוריתי לעלי אקספרס שלא להעביר חבילות דרכו כי פשוט לא אאאסוף אותם יותר – ואדווח על כך כי החבילה לא התקבלה .
    איך ניתן לנהל מערך שרות כל כך גרוע … ממש לא ברור לי וגם להתעלם מכמות הביקורות הגרועות …

  29. אין עם מי לדבר חברה שצריכה להעלם אין תודעת שרות חבל על הזמן לא כדאי לעשות עסקים עם חברה כזאת רק מקלקלת את בשם של מי ששולך

  30. שרות גרוע ביותר חבילה שהוחזרה מחנות בגלל שנסגרה לאף אחד לא ידוע מה קורה ובכלל השרות הוא רק בהתכתבות אין מענה טלפוני, גם כשפניתי לפניות הציבור של צ'יטה גם שם השרות רע, פשוט ביזיון של חברה,

  31. למי שהלקוחות שלו, הבריאות הנפשית שלו והעסק חשובים לו.
    נא לא להתקרב!!! אזהרה עם עשרים נורות אדומות, שירות גרוע, משלוחים נאבדים, סחורה נשברת ונהרסת, עיכובים, נהגים משקרים שהגיעו ליעד ואין מענה (למרות שלא התקשרו אפילו ללקוחות), אין שירות טלפוני, אין מענה נורמלי בצ'אט הדיגיטלי.
    בקיצור להתרחק כמו מאש!

  32. אף לא ביקורת חיובית אחת על חברת צ'יטה. מעניין אם הנהלת החברה יודעת על זה? אני מסכים עם כל ההערות. אני גר בעיר אריאל, ונאלצתי לקבל את החבילה ביישוב הנידח קרית נטפים. בקושי מצאתי. חברה נוראית.

    1. מה ניתן לעשות נגד החברה הזאת, אף אחד לא מרוצה?

  33. מטורף מה שקורה בחברה הזאת
    נשלחה לי חבילה לביתר עילית ועקב שהחנות המספקת ניתקה את קשריה עם ציטה
    ולכן שלחו לי את החבילה לאלון שבות

  34. שרות מתחת לכל ביקורת במקום לשלוח לעיר מגורים שולחים לערים אחרות
    חצופים
    מטורפים
    מה זה
    ממש הפקרות
    אנחנו משלמים על המשלוחים לאליאקספרס

  35. המערכת לבחירת נקודת מסירה גרועה מאוד ללקוח.
    השאירו לי את נקודת המשלוח שבחרתי בעת ההזמנה.
    למה אני צריכה לרדוף אחרי החבילה שלי בכל רחבי העיר, ולפעמים ברחבי הארץ?
    אני רוצה לקבל את החבילה איפה שנוח לי.
    מדוע חברות משלוחים אחרות, כולל דואר ישראל, אינן משנות את נקודת המשלוח שלהן?
    אי אפשר לעבוד ככה.
    מי המציא את המערכת הזו לבחירת נקודות משלוח?
    אני חושב שהאיש הזה היה נטול היגיון.

  36. אין שירות יותר מזעזע
    גרוע שבגרועים!!!!!!
    שולחים חבילות לעיר אחרת
    שולחים הודעות שהחבילה ממתינה במרכז השירות
    והחבילה לא שם בכלל!!!!
    אין מענה אנושי!
    לא יודעת איך החברה הזאת עדיין קיימת!

  37. חברת מזעזעת, חייבים לעשות משהו בנידון לא ייתכן הבזיון הזה של החברה.
    הלכתי לקבל חבילה רחוק מהבית והחבילה בכלל לא במקום שאליו הייתי צריך להגיע, בזיון חייבים לעשות משהו בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2121 - ציטה לוגו
לוגו שירות לקוחות צ'יטה
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן