ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של קריסטל – Crystal.
קריסטל – Crystal הוא מותג מוצרי חשמל ביתיים ישראלי הכולל מכונות כביסה, מייבשי כביסה, תנורים, מדיחי כלים, מזגנים ועוד.
כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות חברת מוצרי החשמל קריסטל.
דרכים ליצירת קשר:
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות קריסטל – Crystal באמצעות הטלפון: 1-700700946.
מענה טלפוני בשעות: ימים א’-ה’ בין השעות 16:30-08:00. יום ו’ בין השעות 08:00-12:00.
שלחו SMS למספר 050-2411412.
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות קריסטל – Crystal באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני
פנייה אל שירות לקוחות קריסטל – Crystal באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: service-tadiran@tadiran-group.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp – לחצו כאן.
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קריסטל – Crystal באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
קריסטל – Crystal – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות קריסטל – Crystal – כתובת דואר: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון.
אודות חברת קריסטל
חברת קריסטל הינה חברה העוסקת בשיווק, בייבוא ובהפצה של מוצרי חשמל הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור רשתות. החברה הוקמה בשנת 1955 ובראשית דרכה ייצרה מכונות כביסה ותנורים במפעלה. לאחר מספר שנות פעילות, החברה הפסיקה לייצר והפכה לייבא חלקי ומוצרי חשמל תחת השם קריסטל. בשנת 2009 חברת קריסטל רכשה את תדיראן – חברה למוצרי חשמל. בעקבות מהלך זה, קריסטל הפכה למפיצה הבלעדית של טושיבה, אמקור, קרייר ומזגני תדיראן בארץ.
מלבד מערך השיווק וההפצה הקיים בארץ, קריסטל משווקת את מוצריה גם בארצות הברית, בהודו, בדרום אמריקה וביבשת אירופה. חברת קריסטל מספקת שירותי תיקון ואחריות בעבור מוצרי חשמל ביתיים וגם מעניקה שירותים באופן רשמי ובלעדי למותגים אשר נמצאים בבעלותה. בשנים האחרונות החברה נכנסה לפעילות גם בתחום האנרגיה הירוקה ורכשה את "אלירן סולאר" המתפעלת מערכות פוטו – וולטאיות. לאחר מהלך זה שמה שונה ל "תדיראן סולאר". בין החברות הנוספות שקריסטל רכשה נכללות גם חברת VP SOLAR וחברת אביאם טנסור המתמחה במערכות אל – פסק, במטענים, בספקי כוח ובמערכות לניהול טעינה של מכוניות חשמליות.
איך ליצור קשר עם שירות לקוחות קריסטל?
- טלפון: 1-700-700946, שעות פעילות: ראשון – חמישי 8:00 – 16:30 ימי שישי – 8:00 – 12:00
- ניתן לשלוח מכתבים לדואר החברה בכתובת – הלהב 7 איזור תעשייה חולון.
- ניתן לפנות לקריסטל שירות לקוחות גם באמצעות המסנג'ר בדף הפייסבוק הרשמי.
- ניתן ליצור קשר עם קריסטל שירות לקוחות בווטסאפ באמצעות הקישור לווטסאפ של החברה המופיע באתר האינטרנט הראשי או ישירות מהקישור הזה.
- ניתן ליצור קשר עם קריסטל שירות לקוחות גם במייל בכתובת – service-tadiran@tadiran-group.co.il.
שאלות נפוצות שמגיעות לשירות לקוחות קריסטל
היכן ניתן להשאיר חוות דעת בנוגע לשירות הלקוחות של החברה?
תשובה: אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת אודות שירות לקוחות, חווית הקנייה או אודות המוצרים של החברה, תוכלו לגלול מטה עד הסוף. שם תוכלו לרשום את דעתכם ולהציג אותה בפני שאר הגולשים.
האם אתר שירות הלקוחות הוא האתר המקורי של חברת קריסטל?
לא. האתר הרשמי ואתר שירות הלקוחות של החברה הינם שני אתרים נפרדים. אתר שירות הלקוחות כולל בתוכו את כלל הדרכים ליצירת הקשר עם החברה ותוכלו בתוכו להשאיר פניות. באתר שירות הלקוחות מופיעים קישורים לאתר הראשי של החברה.
איך אפשר לתקן פרטים שגויים שפורסמו על החברה?
תוכלו לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה שבו תפרטו את הפרטים השגויים ואת הפרטים הנכונים. לאחר קבלת המייל נדאג לתקן את הפרטים בהקדם האפשרי.
מה מיוחד במוצרי החשמל של חברת קריסטל?
ייחודיות מוצרי החברה מתבטאת באיכותם. כלל מוצרי החשמל של החברה בעלי דירוג אנרגטי מסוג A. דירוג ברמה זו מצביע על כך שצריכת החשמל של המוצרים נבונה וחסכונית המסייעת במניעת זיהום אוויר, בחיסכון כסף וגם מסייעת בשמירה על סביבה בריאה וירוקה יותר.
אילו סוגים של מוצרי חשמל קיימים בחברה?
באתר הרשמי של חברת קריסטל תוכלו למצוא את כלל המוצרים שהחברה מציעה כמו למשל כיריים, גז מנירוסטה או זכוכית, מדיחי כלים, קולטי אדים ומכונות כביסה בעלות פתח חזיתי, פתח עליון או בעלות קיבולת משתנה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.
מהי תקופת האחריות שניתנת על המוצרים של חברת קריסטל?
החלטתם לקנות מוצר של החברה? תתחדשו ותהנו ממנו! על כלל מוצרי החברה ניתנת אחריות לתקופה של שנה אלא אם צוין אחרת. תוכלו להתעניין אודות הרחבת האחריות באתר או דרך אחד מטכנאי החברה שיגיע לבצע אצלכם תיקונים.
האם החברה מספקת שירותי תיקונים?
בהחלט. לרוב המוצרים אינם מתקלקלים בשנה הראשונה שלהם אלא לאחר תקופת סיום האחריות. מסיבה זו החברה מספקת שירותי תיקונים מורחב לכלל מוצריה גם לאחר תקופת סיום האחריות.