שירות הלקוחות של חברת חבילות תיירות ונופש קשרי תעופה, כל הפרטים ליצירת קשר עם חברת קשרי תעופה, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קשרי תעופה – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 03-5205077
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של קשרי תעופה:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-21:00
- ימי ו' וערבי חג: 8:30-13:00
קשרי תעופה – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של קשרי תעופה:
kishrey.service@aviation-links.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
קשרי תעופה – שירות באמצעות SMS
לשירות לקוחות קשרי תעופה באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר –03-9748058.
קשרי תעופה – שירות באמצעות אתר אינטרנט
ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
קשרי תעופה – פניות הציבור
כתובת משרדים ראשית קשרי תעופה: רחוב נירים 2 תל-אביב.
קצת על חברת קשרי תעופה
חברת קשרי תעופה הינה חברה מתחום התיירות המתמחה בהתאמת חבילות נופש ותיירות לצרכים מגוונים. כחלק מפעילותה, החברה מרכיבה חבילות נופש מותאמות לתייר הישראלי, חבילות טיסה ונופש לקבוצות קטנות וגדולות ועוד מגוון סוגים של חבילות תיירות בעלות תכנים ייחודיים ומותאמים.
החברה פועלת במדינות רבות בעולם, ומפעילה שירותים שונים כגון: טיסות למגוון יעדים, חבילות נופש למטייל עצמאי ולקבוצות, טיולים מאורגנים, טיולים עסקיים, טיולי שייט וקרוזים ועוד. את הטיסות או החבילות השונות ניתן לרכוש באמצעות אתר האינטרנט הנגיש עד מאוד, או לחלופין על ידי יצירת קשר עם נציג שירות או אחראי תיק לקוח, ככל ומדובר בלקוח קבוע כמו חברות, ועדי עובדים ועוד.
לאור כל זאת, לחברת קשרי תעופה שירות לקוחות פעיל, גדול ומגוון, על מנת להתאים לכל לקוחותיה ולספק שירות טוב יותר. במאמר זה נפרט את כל אמצעי ההתקשרות השונים עם שירות לקוחות קשרי תעופה, נציג מספר שאלות ותשובות נפוצות, ולסיום ניתן טיפ קטן בכל הנוגע ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה.
כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה
- ראשית כל, ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות טלפון קשרי תעופה: 03-5205077. המוקד פעיל בימים א' – ה בין השעות 9:00 – 17:00. ככל הידוע לנו, המוקד אינו פעיל בימי שישי. חשוב לדעת שהמוקד יחסית עמוס, לכן ייתכן שתמתינו זמן מה על הקו. אולם, זוהי עשויה להיות דרך הפנייה היעילה ביותר, שכן מרגע שיענה לכם נציג שירות תוכלו להסביר לו את הבעיה שבגינה פניתם ולקבל פתרון מיידי.
- דרך פנייה נוספת, טובה לא פחות היא באמצעות שליחת הודעת WhatsUp או SMS למספר: 03-9748058. ייתכן שתמתינו מעט עד שיענה לכם נציג שירות, בהתאם לעומס, אך היתרון הוא שתוכלו לנצל את זמן ההמתנה לבצע משימות אחרות. החיסרון בדרך פנייה זו היא שעליכם להתנסח בהודעה קצרה אך מדויקת כך שנציג השירות יוכל לקרוא ולסייע באופן מיידי. ככל שהנכם מתקשים לנסח את הבעיה, או שמדובר בסיטואציה מורכבת, עדיף שתפנו כבר מההתחלה למוקד השירות הטלפוני, כך שתוכלו להסביר את עצמכם בעל פה.
- דרך פנייה נוספת היא באמצעות שליחת מייל לכתובת: kishrey.service@aviation-links.co.il. במידה ובחרתם בדרך פנייה זו, הקפידו לנסח את פנייתכם בבהירות ובפירוט. רצוי ביותר לצרף כבר למיל הראשוני מסמכים רלוונטיים כמו קבלה, אישור הזמנה, צילומי מסך וכדומה. רק כך תוכלו להבטיח שהמענה שתקבלו יהיה יעיל ואיכותי. כמו כן, במידה ולא קיבלתם מענה תוך 48 שעות, מומלץ לשלוח מייל נוסף או להתקשר לטלפון קשרי תעופה.
- עוד דרך בה תוכלו לפנות לשירות לקוחות היא באמצעות הגעה למשרדי החברה הנמצאים ברחוב נירים 2 תל – אביב. שעות הפעילות של המשרדים זהות לשעות פעילות המוקד: ימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 17:00.
שאלות ותשובות נפוצות בקשר לקשרי תעופה
שאלה: אני מעוניינת לבטל הזמנה, לאן עליי לפנות?
תשובה: ככל והנכם מעוניינים לבטל את הזמנתכם בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תוכלו להזין את הפרטים שלכם בקישור הבא: https://www.kishrey-teufa.co.il/cancel_reservation.html. בקישור זה תדרשו להזין שם מלא, מספר הזמנה ומספר טלפון. לאחר מכן שלחו את הטופס והמתינו לאישור ביטול ההזמנה. בנוסף, ניתן לבטל באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות באמצעות טלפון קשרי תעופה.
שאלה: ביצעתי הזמנה דרך אתר שאינו האתר הרשמי של קשרי תעופה, האם ניתן לבטל אותה?
תשובה: לצערנו התשובה היא לא. ניתן לבטל הזמנה רק במידה ובוצעה באמצעות האתר הרשמי או באמצעות המוקד הטלפוני של קשרי תעופה. בכל מקרה אחר, אנא פנו להנהלת האתר או החברה שממנה הזמנתם את העסקה ובקשו לבטלה.
שאלה: אני עוד מתלבטת האם לבטל הזמנה. עד מתי ניתן לבטל?
תשובה: ככל מדובר בשירותי הארחה, חופשה, נופש או בילוי ניתן לבטל את אך ורק עסקה שלא מומשה ושקיימים לפחות שני ימי עסקים מלאים עד למימושה. את הביטול תוכלו לבצע באמצעות האתר. במידה והינכם מעוניינים לבטל טיסה שהוזמנה, תוכלו לעשות זאת אך ורק באמצעות מוקד השירות הטלפוני שהוצג מעלה, ובתנאי שישנם לפחות 7 ימי עסקים עד למועד הטיסה. אולם, יש לקרוא את התנאים המופיעים על כל הזמנה שהנכם מבצעים.
שאלה: הזמנתי חבילה הכוללת טיסה ומלון. האם ניתן לבטל רק את המלון שהוזמן דרך קשרי תעופה?
תשובה: לפי התקנון של קשרי תעופה, אין אפשרות לבטל רק רכיב אחד של ההזמנה, כלומר, לא ניתן לבטל רק את המלון שהוזמן.
שאלה: שלחתי טופס לביטול הזמנה באתר. כיצד אוכל לדעת בוודאות שההזמנה בוטלה?
תשובה: הודעה חוזרת על ביטול ההזמנה אמורה להתקבל עד שני ימי עסקים לאחר שליחת הטופס. במידה ועבר המועד וטרם קיבלתם אישור על ביטול ההזמנה, אנא צרו קשר עם מוקד השירות הטלפוני.
טיפ קטן על קשרי תעופה
לרוב, ההוצאות המבוצעות דרך אתר קשרי תעופה הן הוצאות גדולות יחסית. כיוון שמדובר בכסף רב, הקפידו תמיד לקרוא את כל האותיות הקטנות בטרם סיום ההזמנה והתשלום. עליכם לוודא פרטים חשובים כמו מדיניות ביטולים, אחריות, ביטוחים, אפשרות לשינויים. כל זאת חשוב לעשות עוד במעמד הקנייה וזאת על מנת להימנע ממצב שבו אתם מעוניינים לשנות או לבטל הזמנה, אך נציג השירות מבשר לכם שאינכם יכולים לעשות זאת.
ככל והינכם מכירים דרך התקשרות טובה ומהירה יותר עם חברת קשרי לקוחות, נשמח שתעדכנו אותנו כדי שנוכל לעדכן גם את כל שאר הקוראים!
תגובה אחת
להנהלת קשרי תעופה,
ברצוני לציין ולשבח שני עובדים מסניף חיפה.עובדים מסורים,אדיבים ויעילים.
השניים הם:
היבה
מוחמד.
יישר כוחם.
בזכותם,אמשיך לעשות עיסקאות בחברתכם.