שירות הלקוחות של רב-קו – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רב-קו, לשימושכם.
רב-קו הוא שירות למכירת, טעינת וניהול חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית בישראל, ומאפשר לנסוע ברכבת ישראל ובאוטובוסים שמפעילות החברות אגד, קווים, מטרופולין, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה ועוד.
ניתן להטעין את כרטיסי הרב קו אונליין – באתר או באפליקציה, בעמדות ייעודיות ובחלק מהאוטובוסים של המפעילות השונות.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
רב קו – טלפון
מוקד שירות טלפוני רב-קו 3133* .
שעות פעילות המוקד לשירותכם:
טלפון נוסף: 03-7350199 – שלוחה 4
- בימים א'-ה' בשעות: 08:00 – 17:00
- ביום ו' בשעות: 08:00 – 12:00
רב-קו – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות רב-קו באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
רב-קו – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של רב-קו – support@ravkavonline.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בקצרה אודות חברת רב קו
כל מי שהתנייד בשנים האחרונות בתחבורה ציבורית כזו או אחרת בארץ ישראל, שמע על או מכיר את השירות של כרטיס הרב קו. מדובר בדרך חדשנית, נוחה ויעילה לנסוע בתחבורה ציבורית, על כל סוגיה. את כרטיס הרב קו ניתן להטעין דרך אתר האינטרנט, האפליקציה, או באחת מעמדות הטעינה הרבות אשר נמצאות בפריסה ארצית, וכך הוא מאפשר שימוש קל ומהיר לכל אחד ואחת מהמחזיקים בו.
אם אתם מתניידים באופן קבוע בתחבורה ציבורית – וגם אם אתם בדרך כלל לא נוהגים לעשות זאת – אין ספק שעליכם להיות מצוידים בכרטיס רב קו מוטען ופעיל, אפילו רק כדי להיות בטוחים שלעולם לא תיתקעו ללא דרך להתנייד בתחבורה ציבורית. כאן תוכלו למצוא את כל הדרכים להנפיק, להטעין ולתפעל את כרטיס הרב קו שלכם.
דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רב קו
התפעול של כרטיס הרב קו נועד להיות נוח ופשוט עבור כל אחד ואחת מהמחזיקים בו, אך לעיתים, תמצאו את עצמכם צריכים סיוע או תמיכה על מנת להבטיח שהכרטיס פועל ומתפקד כראוי. לשם כך, כדאי לדעת מהן הדרכים ליצור קשר עם רב קו שירות לקוחות ועם רב קו טלפון – מידע שתוכלו למצוא ממש כאן.
- תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של רב קו בכתובת הדואר האלקטרוני support@ravkavonline.co.il. בנוסף לכך, בעמוד "צור קשר" באתר האינטרנט של רב קו אונליין, תוכלו למצוא גם טופס יצירת קשר, אשר גם בו תוכלו להיעזר על מנת להשאיר פנייה עבור התמיכה הטכנית של האתר. שימו לב שהינכם ממלאים נכונה את כל הפרטים האישיים שלכם, על מנת להבטיח שהפנייה שלכם אל רב קו שירות לקוחות תקבל את הטיפול היעיל והמהיר ביותר.
- למרות שלא קיים מוקד שירות לקוחות טלפוני לחברת רב קו, יכול להיות שאת המידע שאתם מחפשים תוכלו למצוא דווקא בטלפון אחר: תוכלו למצוא מידע כללי על לוחות הזמנים של אוטובוסים ועל סוגי החוזים העומדים לבחירתכם במוקד הטלפוני של חברת על הקו, במספר *8787. בנוסף, אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם רב קו טלפון מאחר שאתם לא נמצאים ליד מחשב, תוכלו תמיד לעשות זאת בטלפון שלכם דרך אפליקציית הרב קו.
שאלות ששואלים את שירות לקוחות רב קו
שאלה: באיזה דרכים ניתן להטעין את כרטיס הרב קו?
תשובה: את כרטיס הרב קו ניתן להטעין בשלוש דרכים עיקריות.
דרך האפליקציה של רב קו טלפון חכם
- לשם כך, תצטרכו לוודא שהמכשיר שלכם תומך בטכנולוגיית ה-NFC. במידה וכן, הנה הצעדים הנדרשים על מנת להטעין את הכרטיס:
- יש לפתוח את האפליקציה, ולבחור באפשרות "לחץ לסריקה".
- יש להצמיד את כרטיס הרב קו שלכם לגב המכשיר, על מנת לבצע את הסריקה.
- ייפתחו עבורכם פרטי הכרטיס, כולל חוזים אשר מוטענים על הכרטיס, טעינות עבר וכדומה.
- בחרו בתפריט שבפינה העליונה של המסך (המסומן בשלושה קווים אופקיים) את האפשרות "טעינת כרטיס רב קו".
- בצעו את הטעינה בסכום או בחוזה הרצויים.
דרך אתר האינטרנט של רב קו
- כדי לבצע טעינה באופן זה, תצטרכו לוודא שברשותכם מספר דברים: כרטיס הרב קו שלכם, כרטיס אשראי, ומחשב בעל חיבור פעיל לאינטרנט שאליו ניתן לחבר כבל מסוג USB.
- חברו את קורא הכרטיסים למחשבכם, והורידו את התוכנה הנדרשת כדי לבצע בו שימוש. דרך התוכנה וקורא הכרטיסים, תוכלו לצפות ביתרה אשר נמצאת על כרטיסכם, ולטעון אותו בחוזים חדשים.
- התחברו לחשבון הרב קו שלכם באתר האינטרנט או צרו חשבון חדש.
- החלו לטעון את הכרטיס בחוזה או בסכום המבוקש.
באחת מעמדות הטעינה של "על הקו" אשר פזורות ברחבי הארץ
- תוכלו למצוא את הרשימה של עמדות הטעינה באתר של רב קו אונליין: גללו מטה עד לתפריט התחתון, ותחת "שירותים", תוכלו למצוא את האפשרות "איתור עמדת טעינה". כאשר תגיעו לעמדה, עקבו אחר ההנחיות במכשיר כדי לבצע את הטעינה.
- אם נתקלתם בבעיה בעת הטעינה, פנו אל רב קו שירות לקוחות באחת הדרכים אשר צוינו מעלה, והם ישמחו להעניק לכם את הסיוע הנדרש על מנת לפתור את הבעיה.
שאלה: למי מגיעות הנחות בעת הטענת הרב קו?
תשובה: כאשר אתם מפיקים לעצמכם כרטיס רב קו, יש לשים לב לפרופיל שבו אתם בוחרים – שכן, אם אתם שייכים לאחת מהקבוצות הבאות, מגיעה לכם הנחה מסוימת בעת הטעינה או אפילו כרטיס רב קו מיוחד. האוכלוסיות המדוברות הינן:
- חיילים
- משרתי מילואים
- מלש"בים
- סטודנטים
- אזרחים ותיקים (מעל גיל 75)
- תיירים
- בעלי עסקים
- מוסדות וארגונים
שאלה: איזה חברות אוטובוסים מקבלות את כרטיס הרב קו?
תשובה: כרטיס הרב קו יאפשר לכם להנות מנסיעות בשלל חברות אוטובוסים, ביניהן דן, מטרופולין, אקסטרה, אפיקים, אגד, קווים, סופרבוס, והרשימה עוד ארוכה.
שאלה: היכן ניתן לרכוש קורא כרטיסים כדי לבצע טעינה של כרטיס הרב קו דרך המחשב האישי?
תשובה: העלות של קורא כרטיסים הינה 5 שקלים חדשים בלבד, ובעזרתו תוכלו לבצע טעינות דרך כל מחשב שתרצו, עבור כרטיסים ומשתמשים שונים – ללא הגבלה. ניתן לרכוש את קורא הכרטיסים דרך שלל עמדות שירות הלקוחות של חברות התחבורה הציבורית, אשר מאפשרות רכישת חוזי נסיעה דרך אתר רב קו אונליין. לרשימה המלאה של העמדות מהן ניתן לרכוש את קורא הכרטיסים, גללו מטה באתר של רב קו אונליין, ובחרו בתפריט התחתון תחת הכותרת "מידע" את האפשרות "איך משיגים קורא כרטיסים".