שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ריבר – Rebar טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » ריבר – Rebar טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של ריבר – Rebar. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת משקאות הבריאות ריבר – Rebar, לשימושכם.

ריבר – Rebar משווקת משקאות בריאות, משקאות יוגורט עשירים, מעדני יוגורט, משקאות עשירים בחלבון, משקאות סורבה קפואים, משקאות לילדים, מיצים טבעיים סחוטים ועוד, בסניפי החברה הפזורים בכל הארץ.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ריבר – Rebar – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של ריבר – Rebarבקישור הזה.

מומלץ לפנות באמצעות אתר האינטרנט בעיקר במקרים שאינם דחופים.
עוד כמה קישורים שיעזרו לכם:

  1. למדיניות המשלוחים
  2. לתקנון החברה
  3. לתפריט

בנוסף שימו לב שניתן להתחיל שיחת צ'אט עם נציג שירות לקוחות של ריבר באמצעות לחיצה על הכפתור "שירות לקוחות" כפי שאנו מדגימים בתמונה למטה.

התחלת שיחת צאט ריבר

ריבר – Rebar – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות ריבר – Rebar – כתובת דואר אלקטרוני: info@rebar.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

ריבר – Rebar – שירות לקוחות – פייסבוק ואינסטגרם

  1. שירות לקוחות ריבר – Rebar באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
  2. ניתן גם להגיע לעמוד הפייסבוק של ריבר מכאן.
  3. לעמוד האינסטגרם של ריבר היכנסו לכאן.
  4. לשליחת הודעת דיירקט ישירה אל נציג שירות לקוחות של ריבר לחצו כאן.

ריבר – Rebar – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות ריבר – Rebar – כתובת למשלוח דואר: רח' הברזל 32, תל אביב, מיקוד: 6971046.

בקצרה על חברת ריבר

ריבר היא אחת מחברות משקאות הבריאות הגדולות בארץ, ובצדק. עוד לפני שהתחום היה מפותח בישראל החברה פרצה לחיינו עם משקאות מבוססי יוגורט ופירות טעימים, מרעננים ולא כבדים כמו מילקשייקים ומשקאות אחרים שהתרגלנו אליהם עד אז.

מאז החברה התרחבה והגדילה את התפריט וכיום מלבד שייק פירות ניתן למצוא מגוון מאכלי בריאות טעימים דוגמת יוגורט, משקאות חמים, מיצים טבעיים, סופר-פודס ועוד. כיום, החברה מפעילה עשרות סניפים בארץ באמצעות זכיינות והיא אחת מרשתות הבריאות המוכרות ביותר הפועלות כאן.

בתקופה האחרונה החברה התחילה לספק גם שירות משלוחים למשקאות. החברה מספקת את כל המצרכים הדרושים להכנת המשקה הרצוי מהתפריט במשלוח עד הבית, במארז שמספיק למספר משקאות וכך ניתן להכין את המשקאות האהובים גם בבית. עם המשלוח מגיעות כוסות המכילות את הרכיבים המתאימים לכל שייק או משקה ובנפרד בקבוקים עם הבסיס לשייק.

שירות לקוחות ריבר – איך יוצרים קשר?

שירות הלקוחות שהחברה מפעילה פועל במספר דרכים.

  1. הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקבל מענה היא באמצעות הצ'אטבוט באתר החברה ולשאול אותו שאלות אודות מגוון נושאים, החל ממועדון הלקוחות ועד תלונות, שיתופי פעולה ואפשרות לזכיינות.
  2. מלבד הצ'אטבוט ניתן לפנות לחברה כדי לדבר עם נציג אנושי באמצעות הווטסאפ.
  3. בנוסף ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת info@rebar.co.il. יש לקחת בחשבון שהמענה דרך הווטסאפ לרוב יהיה מהיר יותר מאשר מענה למייל.
  4. במידת הצורך ניתן לשלוח דואר באמצעות דואר ישראל לכתובת רחוב הברזל 32 תל אביב.

מלבד זאת, כמובן שהחברה מתחזקת דפים ברשתות החברתיות וניתן לפנות לקבל מענה משירות הלקוחות גם לדף הפייסבוק הרשמי של החברה, כאשר מענה אמור להתקבל תוך מספר שעות.

שאלות על שירות לקוחות ריבר

שאלה: באילו תחומים הצ'אטבוט יכול לתת מענה?

תשובה: הצ'אט יכול לענות על שאלות נפוצות בקלות ובתפעול פשוט ולכן במקרים רבים יחסוך שיחה והמתנה להתייחסות של נציג אנושי. ניתן לדבר עם הצ'אט אודות הטבות שקשורות לכרטיס המועדון ובכללן הטבת יום הולדת, אודות צבירת נקודות ואף לעדכן את הפרטים האישיים של מחזיק הכרטיס. הצ'אט יכול לתת מענה גם אודות שעות פעילות של סניפים שונים ומידע אודות סניפים שחסרים בהם עובדים- ואפילו גם על אפשרות לזכיינות. ניתן לקבל מידע מהצ'אט אודות הטבות שיש באפליקציה וכן על איך אפשר לבטל עסקה באפליקציה או להשאיר משוב על התנהלותה. יתר על כן, ניתן להגיש דרך הצ'אט תלונות אודות המשלוחים הביתה, על איכות המוצרים, חיובים מוטעים ועוד, ולהזמין משלוחים עד הבית.

שאלה: מה כלול בשירות המשלוחים של ריבר?

תשובה: שירות המשלוחים של ריבר פעיל בימי שני ורביעי בין השעות 14:00-18:00 בערב ולכן כדאי להזמין מראש את המשקאות הרצויים כדי שההזמנה תספיק להישלח במועדי ההזמנות. נכון להיום ניתן להזמין באפליקציה מארזים של משקאות, ולא כל מוצרי החברה יכולים להישלח גם במשלוח. על המשקאות שכן ניתן להזמין באפליקציה ניתן למנות את המשקאות הקלאסיים והאהובים relax, refemme, re[lay, reshape, mix halva ועוד, כאשר אלו המשקאות שיכולים להחזיק מעמד במשלוח. את רכיבי המשקה שמגיעים במשלוח מכניסים לבלנדר יחד עם 3 קוביות קרח ומפעילים עד שמתקבל משקה במרקם חלק.

שאלה: מה יש בתפריט של ריבר?

תשובה: התפריט של ריבר כולל מגוון משקאות ויוגורטים, כאשר ישנם משקאות מיוחדים על בסיס עונתי. לדוגמא, בעונת החורף ניתן למצוא משקאות חמים דוגמת משקה בננה, משקה שוקולד חם ומשקה פיסטוק עם קוקוס, לצד המשקאות והיוגורטים הקלאסיים שעל בסיס יוגורט ומיץ ולצד משקאות הסופר פוד, הבריאות והמשקאות הקרמיים דוגמת מיקס חלבה שמכיל טחינה, תמרים, סילאן, בננות, אגוזים ויוגורט.

שאלה: איך ניתן למצוא סניף של החברה?

תשובה: ניתן להיכנס לאתר החברה ולמצוא את הסניפים ברשימה או בפריסה על מפה. כך, תוכלו למצוא את הסניף הקרוב והנגיש אליכם ביותר. אם אתם מסתבכים, ניתן לפנות לצ'אטבוט באתר והוא יפנה אתכם לעמוד המבוקש.

שאלה: כיצד ניתן לדעת כמה נקודות יש לי בכרטיס מועדון?

תשובה: הדרך הנוחה והפשוטה ביותר לבירור יתרת הנקודות בכרטיס המועדון גם היא באמצעות הצ'אטבוט. יש ללחוץ על הלחצן בצד המסך השמאלי שמפנה לצאט ושם להיכנס לקטגוריית מועדון ונקודות. בהזנת השם המלא ומספר הזיהוי יהיה ניתן לקבל את יתרת הנקודות בכרטיס.

שאלה: כיצד ניתן להגיש תלונה לחברה?

תשובה: יש מספר דרכים להגיש תלונה לריבר. בהגשת התלונה יש לפרט על נסיבות התלונה הספציפיות, שכן ריבר מאפשרים ללקוחות להגיש תלונה בכל נושא: הערכות הביתיות, שירות הלקוחות, מועדון, איכות המוצרים, אסתטיקה בסניפים ובמשלוחים, הזמנות דרך חברות משלוחים ועוד. את התלונה ניתן להגיש באמצעות הצ'אטבוט, דרך פנייה לנציג בווטסאפ, בפייסבוק או בכתובת המייל. כדאי לחשוב על כך שאם הפנייה משמעותית כדאי לשלוח מייל כדי שהפנייה תנוהל בצורה מקצועית ומסודרת.

טיפ קטן על ריבר לסיום

יש סיבה לכך שריבר היא אחת מהחברות המובילות בתחום משקאות הבריאות והשייקים ברחבי הארץ. התפריט המגוון, שמלא במשקאות קלאסיים ומשקאות מתחלפים, הפריסה הרחבה והמחירים הנגישים הופכים אותה לרשת אהובה ופופולרית.

ההמלצה שלנו: אם אתם רוצים לפנות אל נציגי החברה, כדאי שתשלחו מייל. פנייה במייל תהיה יותר רצינית ותקבל יותר תשומת לב מאשר פניה במסנג'ר בפייסבוק או בווטסאפ, על אף שזו הדרך המהירה ביותר. מכיוון שהחברה לא מחזיקה מוקד טלפוני, כל דרכי התקשורת לא ישירות ולכן אין הבדל משמעותי בפנייה בווטסאפ או במייל עבורכם, אך מצד החברה וההתנהלות שלה מול הפנייה יהיה הבדל גדול.

כמובן, כדאי לפנות בצורה רצינית כאשר יש סיבה מוצדקת לכך ולא במצבים שניתן לפתור בצורה לא רשמית, כמו למשל בעיה במשקה שהוזמן דרך חברת משלוחים- במקרה זה אפשר לפנות ישירות לחברת המשלוחים.

צילום מסך של שירות לקוחות ריבר - Rebar

ריבר Rebar טופס יצירת קשר צילום מסך
ריבר Rebar טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ריבר - Rebar?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ריבר – Rebar אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ריבר – Rebar ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ריבר - Rebar

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

9 תגובות

  1. ראשית אין טלפון!!! מה הקטע??
    אני מבקש שיצרו אתי קשר בהקדם. צביקה עדשי מחיפה 054720475

    1. היי
      רכשתי בביג עכשיו זה מיימי מידיי
      ובנוסף שאלתי אם יש לי נקודות
      נאמר לי שאין לי למרות שיש לי ונאלצתי לשלם בכרטיס 30 שח
      וזה לא בסדר ממש!!!
      מבקשת בהחלט פיצוייי
      ממש חוצפה יש לחץ אני מבינה
      אך אני עמדתי בתור דיי זמן מגיע לי שרות כמו שצריך

  2. אתם ממש לא בסדר. נראה לי שאתם עושים הכל שחלילה לא יבואו אליכם בטענות. אז ככה: היום 1.2.2023 בשעה 15.00 בערך 2 עובדים שלכם בסניף הגרנד קניון חיפה התנהגו בזלזול בוטה כלפי וכלפי לקוחה נוספת . תרשמו את התאריך כי שניהם לא היו מוכנים למסור לי את שמותיהם. חוצפה!! נראה אתכם חוזרים אלי בכלל. נראה לי שאין מצב. הטלפון שלי 0547270475.

  3. סניף ריבר מודיעין בקניון עזריאלי פשוט מזעזע קיבלתי שייק עם גושים וקרח ולקוחה לפני גם קיבלה ומה המוכרות עושות מגלגלות עיניים חבל שלא מכשירים אנשים שכן יודעים להכין שייקים

  4. רשת ריבר אתם חבורה של גנבים. יש לכם זוועה של שירות לקוחות, מקווה שתפשטו רגל ומהר. מעכשיו אני קונה אך ורק אצל המתחרים.

  5. אני קונה קבוע בסניף נהריה ארנה, וכל פעם עובד אחר ממציא לי תירוצים למה אסור לו למזוג לי את השייק תוך בקבוק משלי. הבקבוק נוח למזיגה, גדול מספיק ועם פייה רחבה. אני מביא אותו איתי קבוע כי אני לא מעוניין להשתמש בחד"פ, והייתי שמח לשיתוף פעולה.
    עיקר התירוצים הם סביב "בטיחות מזון" ו"אסור לי", למרות שאני בטוח שאם הייתי קונה את הבקבוק הרב פעמי שלכם שעולה המון – היו מוזגים לי לתוכו בשמחה. אני אשמח לעזרה בעניין, ושיבהירו לעובדי הסניף את החשיבות בצמצום שימוש בחד פעמי אם ניתן (בחייאת, אני גם כנראה היחיד שמבקש את זה בסניף הזה)

  6. הורדתם לי מחיר מלא מהאשראי כשהזמנתי את ההטבה שהגיע לי בחינם אני לא מצליחה להגיע לאף אחד לקבל עזרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2926 - ריבר - Rebar לוגו
לוגו שירות לקוחות ריבר - Rebar
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן