שירות הלקוחות של רכבת ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
רכבת ישראל – טלפון
מוקד שירות טלפוני רכבת ישראל – 5770*
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א'-ה' בשעות 6:00-24:00
- בימי ו' וערבי חג בשעות 6:00-17:00
טלפון נוסף: 077-232400
פקס: 057-7973293
רכבת ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
רכבת ישראל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל – [email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
רכבת ישראל – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180.