שירביט חברה לביטוח – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת הביטוח שירביט, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ביטוח רכב שירביט, ביטוח חיים שירביט ועוד. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שירביט ביטוח, לשימושכם.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

שירביט חברה לביטוח – טלפון

מוקד שירות טלפוני: 076-8622260

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של שירביט:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00

פקס: 09-8356712

שירביט חברה לביטוח – שירות באמצעות SMS

שליחת הודעת SMS לנציג במספר 03-9231190.

מומלץ לשמור את המספר בספר הטלפונים לפני שליחת ההודעה.

שירביט חברה לביטוח – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של שירביט ביטוח – [email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

שירביט חברה לביטוח – שירות באמצעות אתר אינטרנט

ליצירת קשר עם שירות לקוחות שירביט על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

שירביט חברה לביטוח – פניות הציבור

לממונה על פניות הציבור:

חברות דומות:

2 מחשבות על “שירביט חברה לביטוח – שירות לקוחות”

  1. היה לי ביטוח דירה בשירביט ממרץ 2019 עד אפריל 2020 בחודש יולי2019 עשיתי ביטוח בישיר עד יולי 2020 יש לי כפל ביטוחי על דירה אחת ושלחתי ביולי2019 ביטול בשירביט ןהם תואנים שלא קיבלו אבל שדיברתי עם ב. ישיר הם החזירו לי 50% בגלל כפל ביטוחי לפי החוק ובשירביט שדיברתי עם נציגה בשם אילנה משרות לקוחות עומרת שלא מגיע לי כלום אבקש להחזיר לי גם כן 50%

    הגב
    • שלום בוריס,
      נציגי שירות הלקוחות של שירביט לא רואים את התגובות באתר הזה. על מנת לקבל מענה יש ליצור קשר עם שירות לקוחות שירביט באמצעות הפרטים המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות