שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

תדיראן – TADIRAN טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » תדיראן – TADIRAN טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של תדיראן – TADIRAN – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תדיראן, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

תדיראן – TADIRAN – טלפון

מוקד שירות טלפוני תדיראן: 1-700-700-946

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של תדיראן:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
  • ימי ו' בין השעות 08:00-12:00

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות תדיראן באמצעות טופס ליצירת קשר – בקישור הזה.

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות SMS

לקבלת שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 050-2411412.

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של תדיראן service-tadiran@tadiran-group.co.il

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

תדיראן – TADIRAN – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון.

צילום מסך של שירות לקוחות תדיראן - TADIRAN

תדיראן TADIRAN טופס יצירת קשר צילום מסך
תדיראן TADIRAN טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על תדיראן - TADIRAN?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תדיראן – TADIRAN אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם תדיראן – TADIRAN ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות תדיראן - TADIRAN

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. שלום רב,
    מעוניין לקבל מייל של סמנכ"ל השרות בנושא מזגני VRF
    מאחר ואני נכה צה"ל 100%+ ולא מצליח לקבל מענה למערכת VRF שעדיין באחריות
    אני נאלץ לפרסם פוסט באינטרנט המתאר את חווית המשתמש המחרידה.
    אודה לתגובה,
    פל. 0528905815 איציק

  2. שרות הלקוחות של תדיראן גרוע מאוד קניתי מזגן חדש של תדיראן הוא התקלקל אחרי 3 חודשים שרות הלקוחות גרונ מאוד אין התייחסות מדברים לא יפה מושכים את הזמן ומחליטים לי מתי יגיע הטכנאי ומנסים לשנות שעות הגעה כדי להקשות על הלקוח הזהרו מהאחריות שהם נותנים למזגן 5 שנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1715 - תדיראן - TADIRAN לוגו
לוגו שירות לקוחות תדיראן - TADIRAN
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן