תדיראן – TADIRAN – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של תדיראן – TADIRAN – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תדיראן, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

תדיראן – TADIRAN – טלפון

מוקד שירות טלפוני תדיראן: 1-700-700-946

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של תדיראן:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
  • ימי ו' בין השעות 08:00-12:00

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות תדיראן באמצעות טופס ליצירת קשר – בקישור הזה.

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות SMS

לקבלת שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 050-2411412.

תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של תדיראן [email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

תדיראן – TADIRAN – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון.

חברות דומות: