שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

תחנות דלק טן – Ten טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » דלק » תחנות דלק טן – Ten טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של תחנות דלק טן – Ten. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת תחנות דלק טן – Ten, לשימושכם.

תחנות דלק טן – Ten היא רשת תחנות דלק בפריסה ארצית.

בחרו אמצעי ליצירת קשר 

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten בטלפון: *8410.

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: א'-ה': 08:30-17:00 | ו': 08:00-12:00.

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של תחנות דלק טן – Ten מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן 

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten – כתובת דואר אלקטרוני: tenvip@10ten.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

פנייה אל שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הזה. פנייה אל שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – אינסטגרם- Instagram

פנייה אל שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – טיק טוק- Tik Tok

פנייה אל שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten באמצעות חשבון הטיק טוק: בקישור הזה.

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – יוטיוב- Youtube

פנייה אל שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten באמצעות ערוץ היוטיוב: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם ביצירת קשר:

  1. איתור תחנה
  2. יצירת קשר
  3. מבצעי דלק ורכב
  4. מבצעי חנויות נוחות
  5. שאלות ותשובות
  6. קריירה
  7. עמדות טעינה

תחנות דלק טן – Ten – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות תחנות דלק טן – Ten – כתובת דואר: ח' הצורן 8 א' אזור התעשייה פולג, נתניה ת.ד 8181.

בקצרה אודות רשת תחנות דלק טן ten

חברת תחנות דלק טן ten היא אחת מהחברות הגדולות בארץ עבור פתרונות אנרגיה ותדלוק – למעשה, היא החברה ה-5 בגודלה, ומתהדרת במעל 30 שנות קיום. בנוסף לכך, תחנות דלק טן ten מרשתות את הארץ לכל אורכה ורוחבה – קיימים 72 מתחמים של חברת הדלק טן ten בפריסה ארצית, כדי להעניק שירות ותמיכה לכל תושבי הארץ על כל חלקיה.

כיום, התאגיד של תחנות דלק טן ten לא מונה רק תחנות דלק, אלא מחזיק גם ברשת חנויות נוחות בשם Ten+, שירותי שטיפת רכב וניפוח אוויר בגלגלים, טעינת רכבים חשמלית, בדיקת תקינות ומכירת מצברים, תדלוק בסולר ואפילו תדלוק משני צידי הרכב.

בבסיס העקרונות של תחנות דלק טן ten, אשר מלווים אותה מאז עת הקמתה, עומדת ההתעקשות על מחיר הוגן ושווה לכל כיס תוך התחשבות ואדיבות כלפי הלקוח. כחלק מכך, טן ten מתחייבת להעניק את המחירים ההוגנים והמשתלמים ביותר. בנוסף לכך, תחנות דלק טן ten חלקו על דגלן את ערך השמירה על איכות הסביבה ואת ערך הקיימות, ומנסות לצמצם כמה שיותר את הפגיעה בכדור הארץ.

דרכי יצירת קשר עם תחנות דלק טן ten

ישנם כמה תרחישים ומצבים בהם תמצאו את עצמכם נזקקים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תחנות דלק טן ten, כמו למשל: חיוב לא נכון של כרטיס האשראי שלכם בעת התדלוק, בירור שעות הפתיחה והמיקום של תחנת הדלק הקרובה לביתכם, דיווח על תקלה או על עמדות תדלוק משובשות, והרשימה עוד ארוכה. כדי לוודא שעומדות לרשותכם כל הדרכים האפשריות לעשות זאת, המשיכו לקרוא על כל הדרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תחנות דלק טן ten, כולל תחנות דלק טן ten טלפון.

תוכלו להשיג את תחנות דלק טן ten שירות לקוחות במספר דרכים: במוקד התמיכה הטלפוני, בוואטספ, וכמובן שתוכלו גם לפנות בדרך המסורתית יותר ולמלא את טופס יצירת הקשר אשר אותו ניתן למצוא באתר של תחנות דלק טן ten.

  1. בטופס יצירת קשר תתבקשו להזין שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני פעיל, טלפון זמין, להגדיר את סיבת הפנייה, וכמובן שתוכלו גם להזין מלל חופשי על מנת לתאר או להסביר את סיבת הפנייה שלכם. מומלץ להשתמש בשדה זה, כדי שהנציג אשר יקבל את פנייתכם יוכל לטפל בה בצורה המהירה והיעילה ביותר, וחשוב כמובן לוודא שמילאתם כמו שצריך את כל פרטיכם האישיים כדי שיהיה באפשרות הנציגים לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
  2. מעוניינים לפנות אל משרדי החברה באופן מסורתי יותר? תוכלו גם לכתוב אל חברת תחנות דלק טן ten בכתובת אזור התעשייה פולג, נתניה, ת.ד 8181 מיקוד 4250608.
  3. את המוקד הטלפוני של תחנות דלק טן ten ניתן להשיג במספר *8410, והוא פעיל בימים א' עד ה' מהשעה 8 וחצי בבוקר ועד 17 אחר הצהריים, בימי ו' מהשעה 8 בבוקר עד השעה 12 בצהריים, ובערבי חג מהשעה 8 עד ל-13 בצהריים.
  4. מעדיפים לפנות דווקא דרך הוואטספ? תוכלו לשלוח הודעה לנציג במספר 054-3207261, שם תקבלו תחילה מענה מהמערכת לניתוב הפניות, ולאחר מכן במקרה הצורך תופנו גם לצ'וטט עם נציג מטעם תחנות דלק טן ten שירות לקוחות. זוהי שיטה מצוינת ליצור קשר עם תחנות דלק טן ten טלפון – אבל לאו דווקא בהכרח דרך שיחה טלפונית, במידה ואתם לא פנויים או זמינים לעשות זאת.

שאלות על שירות לקוחות תחנות דלק טן

איך ניתן להגיע אל עמוד יצירת הקשר עם תחנות דלק טן ten שירות לקוחות באתר האינטרנט?

עמוד יצירת הקשר עם שירות הלקוחות של תחנות דלק טן ten הוא נגיש במיוחד: פשוט היכנסו לאתר האינטרנט של תחנות דלק טן ten וגללו כל הדרך למטה עד לתפריט התחתון שמופיע בכחול. שם תוכלו למצוא בצידו הימני של המסך את המילים "יצירת קשר". לחצו על אפשרות זו וייפתח בפניכם החלון הרצוי, עם כל הדרכים ליצור קשר עם תחנות דלק טן ten שירות לקוחות.

איפה ניתן לראות את רשימת הסניפים המלאה של תחנות דלק טן ten, ואת המיקום של כל אחת מהן על מפת הארץ?

תחנות הדלק של טן ten מתהדרות ב-72 סניפים בפריסה ארצית, ולכן, תוכלו בקלות למצוא את עצמכם מגיעים לאחת מהן אפילו בלי להתכוון – אבל אם אתם מעוניינים למצוא את תחנת הדלק טן ten הקרובה לביתכם, הנה דרך קלה לעשות זאת:

  1. היכנסו לאתר האינטרנט של טן ten
  2. בתפריט העליון, בחרו באפשרות "איתור תחנה"
  3. בעמוד שייפתח, תוכלו לבחור מבין כמה אפשרויות –
  4. הקלידו את שם היישוב המבוקש בשדה "איתור תחנה"
  5. בחרו אזור מתוך הרשימה המוצעת בשדה "בחר איזור"
  6. בנוסף, תוכלו לבחור מסננים נוספים בשדה השלישי, "שירותים נוספים" – כמו למשל משיכת מזומן, תחנה פתוחה בשבת או לחילופין שומרת שבת, תחנה בעלת חנות נוחות, תחנה שבה נמצאים שירותים ועוד.
  7. עוד דרך להגיע לסניף הרצוי היא לבחור בסניף הקרוב אליכם ביותר על המפה, שתוצג גם היא בעמוד זה. תוכלו להקטין ולהגדיל אותה כדי לעיין בכל הסניפים הקיימים באופן גיאוגרפי, ולחיצה על הסניף הרצוי תראה לכם את שעות הפתיחה שלו, את השירותים אשר מוצעים בו וכדומה.

צילום מסך של שירות לקוחות תחנות דלק טן - Ten

תחנות דלק טן Ten טופס יצירת קשר צילום מסך
תחנות דלק טן Ten טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על תחנות דלק טן - Ten?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תחנות דלק טן – Ten אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם תחנות דלק טן – Ten ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות תחנות דלק טן - Ten

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4672 - תחנות דלק טן - Ten לוגו
לוגו שירות לקוחות תחנות דלק טן - Ten
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן