ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של תקה – Teka. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות יצרנית מוצרי המטבח תקה – Teka. תקה – Teka מייצרת ומשווקת מוצרי מטבח, אביזרים נלווים, מיקרוגל, מדיחי כלים, מכונות קפה, קולטי אדים, מקררים, תנורים ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
תקה – Teka – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות תקה – Teka הינו: 09-771-0919.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00.
תקה – Teka – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות תקה – Teka באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
תקה – Teka – שירות לקוחות – מייל – Email
– לא פורסמה כתובת אימייל לפנייה לשירות הלקוחות.
תקה – Teka – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
תקה – Teka – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.
תקה – Teka – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תקה – Teka בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
תקה – Teka – שירות לקוחות – כתובת
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של תקה – Teka באמצעות הדואר בכתובת: מסכית 32, הרצליה.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.