שירות הלקוחות חברת השליחויות אי אמ אס – EMS – שירות דואר בין-לאומי מהיר ללקוחות פרטיים. יש לשים לב שחברת EMS היא יחידת שליחויות תחת דואר ישראל – ולכן כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות EMS יתבצעו דרך דואר ישראל, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אי אמ אס – EMS – שירות לקוחות טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות אי אמ אס: 171
- שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 16:45
- בימי ו' 8:00-12:00
מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.
אי אמ אס – EMS – שירות לקוחות אתר האינטרנט
למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם אי אמ אס ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
אי אמ אס – EMS – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הפייסבוק: בקישור הזה.
ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
אי אמ אס – EMS – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד האינסטגרם: בקישור הזה.
אי אמ אס – EMS – שירות לקוחות פניות הציבור
כתובת למשלוח מכתבים אי אמ אס: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
אי אמ אס – EMS – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר אלקטרוני: pniyot-fax@postil.com.
- פקס: 0768870010.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.
10 Responses
שירות גרוע! כבר 3 שבועות מחכה לחבילה שאמורה לקחת עד שבוע. אין עם מי לדבר ואין כל נכונות לעזור באיתור החבילה. עדיף למצוא שירות משלוחים אחר באותו מחיר.
מחכה למשלוח חשוב מהודומהרבה זמן
המשלוח בארץ כבר מזמן
יש לכם יומיים לספק לי אותו
לא מהרגלי להתלונן, ממש רחוק מכך אבל חבל מאוד שאין בכלל שרות של שליחות עד הבית מהירה בתשלום, שירות שאמור להיות בימינו המתקדמים, אנחנו לא בשנות ה40 של המאה הקודמת.
מאכזב מאוד!
הם בסדר עד שזה לא מגיע למכס, פה הם לא לוקחים אחריות ואין עם מי לדבר. המשלוח יכול להיתקע שבועות. שירות מהיר שעולה הרבה כסף חייב לקדם כל הסוגיות מול המכס גם ולפעול לשחרור מהיר של חבילה, אחר אין שום טעם בשירות הזה
המשלוח הגיע לארץ תוך שבוע מאז שיצא מהמפעל בארה"ב, אבל כבר שבועיים הוא שוכב בארץ, בלי שאף אחד יודיע לי מה קורה. רק אחרי שהתקשרתי, נודעה לי, חלקית, הסיבה לכך. ואז מתברר שדואר ישראל מצא דרך להרוויח על גבנו: הם פתחו מין חברת עמילות מכס, המקשרת, לכאורה, בין המכס לבין הלקוח, וגובים ממנו 139 ש"ח.
אבל זה לא הכל.
אחרי שהם גובים את הסכום הזה, הם מפקירים אותך לשבור את הראש עם המוכסים, וככל הנראה תוך תיאום עם המוכסים,
כדי שכל המערכת הזאת תמצוץ כהוגן את הלקוח.
אז בינתיים המצב הוא שאין לי מושג איפה החבילה, מה בדיוק מעכב אותה, ומתי היא תגיע אלי בכלל.
איך אפשר לעשות ככה עסקים?!
זאת לא שירות! קבעתי זמן לקבלת דואר שליחים בין 9 עד 11. נכון לעכשו השעה 13 ואני ממתין לשליח או, להתקשרות.
עצוב מאוד, קיבלתי את ההזמנה שלי לאחר חודש, אך במקום הנעליים שהזמנתי קיבלתי משקפיים.
ממש מאוכזבת, כי התקלה קרתה בחברת השלוליות במיונים שלהם. אין עם מי לדבר ולמי לפנות .. ממש עצוב שהלכו 60$ לחינם.
מוטי גם אני שילמתי מכס בדאר וזה 3 שבועות לא קיבלתי את החבילה שאני אפילו לא יודע אזה חבילה
מדוע מעבירים את החבילות שלי לשירות שליח אישי אי אם אס. ללא בקשתי ואז דורשים תשלום לשחרור החבילה !!!! ברירתי עם המוכר הוא אמר ששלח במשלוח רגיל. אז מי כאן השקרן שעושה עלינו קופה
שירת גרוע מאוד.ממליצה לא להשתמש.
לא יוצרים קשר.קובעת מועד לאיסוף לא מביאים בזמן את החבילה.לא חוזרים .אני מקווה שיש לי סיכוי לקבל את ההבילה בכלל.
אכתוב גם לאתר דרכו בוצעתי רכישה.
0508946563