שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אל על EL AL טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » אל על EL AL טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

צרו קשר עם שירות הלקוחות של חברת התעופה אל על EL AL. ריכזנו כאן לשימושכם את כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אל על – מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

חברת אל על היא חברת התעופה הגדולה בישראל וחברת הדגל של המדינה, המפעילה טיסות סדירות ליותר מ-50 יעדים בלמעלה מ-30 מדינות באירופה, אסיה, אפריקה וצפון אמריקה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

אל על EL AL – שירות לקוחות טלפון

מוקד שירות טלפוני אל על (בעברית) – מספר בישראל 03-977-1111.

טלפון נוסף להתקשרות לשירות לקוחות אל על: 2250*.

מוקד טלפוני ייעודי ללקוחות היוקרה של אל על: 03-977-1000.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של אל על ELAL:

  • ימים ראשון עד חמישי: 09:00 – 23:30
  • ימי שישי: 08:00 – 13:00
  • מוצאי שבת: 20:00 – 23:30

אל על EL AL – שירות לקוחות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אל על באמצעות אתר האינטרנט הרשמי: בקישור הזה.

אל על EL AL – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp

במקרים שאינם דחופים ניתן לקבל שירות מאל על באמצעות הווטסאפ – בקישור הזה.

על פי אתר אל על, המענה לפניות באמצעות ה-Whatsapp להתקבל בתוך עד 3 ימי עסקים.

שעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי: 08:00 – 17:00. ימי שישי: 08:00 – 13:00.

אל על EL AL – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

במקרים שאינם דחופים ניתן לקבל שירות מאל על באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה – בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אל על באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

אל על EL AL – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אל על באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור זה.

אל על EL AL – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אל על באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור זה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. יצירת קשר
  2. מידע אודות ביטול כרטיס טיסה
  3. ביטול כרטיס טיסה (חוק הגנת הצרכן)

אל על EL AL – שירות לקוחות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר אל על EL AL.

אל על EL AL – שירות לקוחות דואר אלקטרוני

במידה ולא קיבלתם מענה מספק בערוצים הרגילים, ניתן לפנות להנהלת חטיבת הלקוחות והשירות במייל: Telloren@elal.co.il.

כתובת דואר אלקטרוני ייעודית עבור נוסעים עם מוגבלות לבירורים בנוגע להזמנת כרטיסים: nagish@elal.co.il.

אל על EL AL – כתובת דואר לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: אל על נתיבי אוויר לישראל, מחלקת קשרי לקוחות, ת.ד. 41 נתב"ג 7015001.

אודות חברת אל על el-al

חברת אל על הינה חברת התעופה הישראלית המתקדמת והגדולה ביותר בישראל כיום. היא הוקמה בשנת 1948 כחברת תעופה לאומית והפכה למובילה בתחומה. חברת אל על מטיסה את אזרחי ישראל ברחבי העולם, באסיה, אירופה, אפריקה וצפון אמריקה. בעברה אל על הייתה בבעלות ממשלת ישראל, אך עם השנים הופרטה, והיום היא בבעלות פרטית. המטרה של חברת אל על היא להטיס בבטחה את הנופשים והעובדים, ולהפוך את חווית הטיסה לנעימה יותר. מאחר ואל על היא חברה ישראלית, יש לה כמה מאפיינים ייחודיים כמו שמירת כשרות במטוסים, הימנעות מטיסות בשבת, סידורי אבטחה גבוהים ועוד.

מה לגבי שירות לקוחות אל על ישראל?

לחברת אל על שירות לקוחות שישמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה או תקלה שלא תהיה. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אל על במגוון דרכים. לאל על שירות לקוחות באמצעות הוואטסאפ, מענה לשירות זה יתקבל תוך שלושה ימי עסקים, והוא פעיל בימים ראשון-חמישי בשעות 8:00-17:00 ובימי שישי בשעות 8:00-13:00. יצירת קשר באמצעות הוואטסאפ: https://bit.ly/3VXJEbi

ניתן לבצע התקשרות עם חברת אל על באמצעות המסנג'ר בפייסבוק. כמובן שמדובר על התקשרות במקרים שאינם דחופים. ניתן ליצור קשר עם החברה בפייסבוק בכל שעות היממה והנציגים יחזרו אליכם בשעות הפעילות.

אתר החברה הינו: https://www.elal.com/he/Israel/Pages/default.aspx?lang=he גם באתר תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל מידע רב הן באמצעות יצירת קשר והן באמצעות קבלת מידע שמופיע באתר ויעזור לכם לקבל תשובות רבות.

אל על שירות לקוחות פעיל גם במייל. ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: Telloren@elal.co.il שם תוכלו לקבל מענה על כל שאלה שקשורה לטיסות, להזמנות או לכל דבר אחר.

בנוסף, לאל על כתובת דואר המיועדת לקבל פניות מהציבור. הכתובת הינה: אל על נתיבי אוויר לישראל, מחלקת קשרי לקוחות, ת.ד 41 נתב"ג 7015001.

שעות הפעילות של שירות הלקוחות אל על טלפון

ישנם מספר מספרי טלפון של אל על שירות לקוחות באמצעותם תוכלו ליצור קשר, ושעות הפעילות של מוקדי הטלפון נרחבים יחסית ומאפשרים יצירת קשר עם אל על טלפון בשעות לא שגרתיות. מספר הטלפון ליצירת קשר הוא: 03-977-1111 טלפון נוסף להתקשרות עם שירות הלקוחות הינו *2250. טלפון מיוחד המיועד ללקוחות יוקרה של אל על הינו 03-977-1000. תוכלו ליצור קשר באמצעות כל אחד מהמספרים בשעות הפעילות של המוקד. שירות הלקוחות של אל על טלפון פעיל בימים ראשון עד חמישי מהשעה 09:00 ועד 23:30. בימי שישי המוקד פועל מ-8:00 ועד 13:00 ובמוצאי שבת וחג המוקד פועל משעה 20:00 ועד 23:30.

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות אל על

שאלה: ביצעתי הזמנה, היכן ניתן לעקוב אחריה ולנהל אותה?

תשובה: ניתן לנהל את ההזמנה שביצעת באמצעות אתר האינטרנט. באתר תמצאו את עמוד ניהול הזמנה שם תוכלו לבצע מגוון פעולות, לראות היכן ההזמנה שלכם עומדת, לבדוק על ביטולים ועוד. אם לא הצלחתם למצוא את הפעולה הרצויה בעמוד הניהול ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל אחת מאופציות ההתקשרות שם תוכלו לבקש לבצע שינויים בהזמנה ועוד.

שאלה: רכשתי כרטיס וברצוני לבטל אותו, האם ישנם דמי ביטול?

תשובה: ביטול כרטיס שנרכש מצריך עלויות ביטול מסוימות בהתאם לתנאי הרכישה של כרטיס הטיסה. בכל מקרה של ביטול, בהתאם לחוק להגנת הצרכן, ביטול של הכרטיס עד 14 ימים לאחר רכישת הכרטיס ולא פחות משבעה ימים לפני מועד הטיסה, יחייב את המבטל בדמי ביטול של 5% מהמחיר הכולל של הכרטיס, או 100 ₪, לפי הזול מבניהם.

שאלה: כיצד מבטלים כרטיס שנרכש?

תשובה: ניתן לבטל כרטיס שנרכש באל על באופן ישיר דרך האתר או האפליקציה, או דרך המוקד ושירות הלקוחות. באתר תוכלו למצוא טופס ביטול אותו תצטרכו לשלוח באתר ולחכות שיגיע אישור הביטול. ניתן לשלוח אתת הטופס גם בפקס במספר 03-6179082. חשוב לשים לב שהטופס נקלט והכרטיס אכן בוטל בהתאם למדיניות הביטול ולדמי הביטול.

שאלה: האם ניתן לטוס בהריון?

תשובה: ניתן לטוס גם בהריון. עד ארבעה שבועות לפני תאריך הלידה המשוער, אישה רשאית לטוס כל עוד מצבה הבריאותי תקין והיא אינה סובלת משום סיבוך בהריון או מכל בעיה רפואית. אישה שנאלצת לטוס בארבעת השבועות טרום הלידה נזקקת לאישור רפואי והיא צריכה ליצור קשר טלפוני עם מוקד השירות של אל על, על מנת שגם הרופא של החברה יאשר את הטיסה הזו. בלי אישור זה לא יתאפשר לאישה לטוס עם החברה.

שאלה: אילו ארוחות מוגשות במהלך הטיסה?

תשובה: בטיסות ארוכות טווח חברת אל על מספקת ארוחות שונות, מגוונות וטעימות. הארוחות בחברת אל על ברובן כשרות, וניתן גם להזמין ארוחות צמחוניות וטבעוניות, כך שכל אחד יוכל להנות מארוחה טעימה ומזינה לפי רצונו. בטיסות ליעדים קרובים (יוון, שארם א-שייח', קפריסין ועוד) לא תמיד מוגשת ארוחה. כדאי לברר מראש מהם התנאים הספציפיים של הארוחה בטיסה שלכם.

טיפ קטן וחשוב על חברת אל על לסיום

אל על שירות לקוחות ישמח לעמוד לרשות לקוחותיו בכל שאלה ובכל תקלה. עם זאת, את רוב המידע הרלוונטי אודות הטיסה בה אתם מעוניינים, אודות ביטול כרטיס או אודות כל דבר אחר, ניתן למצוא באתר האינטרנט. בטרם תתקשרו למוקד אל על טלפון, או תשלחו הודעה במסנג'ר של פייסבוק, כדאי לחקור מעט את האתר ולגלות האם השאלה שלכם נשאלה כבר קודם והתשובה אליה נמצאת באתר. כך תוכלו לחסוך זמן ולהנות מתשובות ברורות ויעילות במהירות. אם חיפשתם את המידע באתר ולא מצאתם, תוכלו עדיין ליצור קשר עם שירות לקוחות אל על טלפון, אפליקציה, אתר או מייל, ולקבל מענה מהמוקדנים של החברה שיענו לכם על כל שאלה.

צילום מסך של שירות לקוחות אל על EL AL

אל על EL AL טופס יצירת קשר צילום מסך
אל על EL AL טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אל על EL AL?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אל על EL AL אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אל על EL AL ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אל על EL AL

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. אל על בזיון של שירות – ביטלו לי את הטיסה 4 ימים לפני בלי אפשרות לשנות !!!
    חרפה

  2. אין לי מספיק מילים להודות לאותו נציג לקוחות בשם טל פרידמן מיקצועי והכפתי סבלני פשוט נשמה טובה ויצא מיגדרו לעזור לי וליפתור את הבעיה המון תודה אנשים כמוך זה הסיבה שכיף לטוס אם אל על ואנשים כמו טל עושים את החוויה פשוט מהנה
    אל על אכי בבית בעולם ביגלל אנשים כמוך
    טל פרידמן תודה תודה תודה בשמי ובשם הילדים שלי
    יוסי פולר

  3. ברצוני לדעת אם יש טיסות היום בשעה 11.55 לבנקוק

  4. ברצוני לדעת אם יש טיסות היום בשעה 11.55 לבנקוק

  5. שרות אסון.
    צריך אתכם דחוף ושומע את אל על הכי בבית בעולם במשך 40 דקות. בזיון !!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

188 - אל על EL AL לוגו
לוגו שירות לקוחות אל על EL AL
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן