שירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא הינו: 08-977-9999.
שעות פעילות: 24/7.
מוקד זימון תורים: 08-9779610
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של בית חולים אסף הרופא כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – פייסבוק
פנייה אל שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – כתובת
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא באמצעות הדואר בכתובת: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.
תגובה אחת
תת רמה של בית החולים , הכל נעשה לאחר וידוי הריגה
מאושפז במחלקה פנימית ב כרגע כבר 7 ימים ורק לאחר שעברתי שניים וחצי התקפי לב בתוך בית החולים הסכימו לקבוע לי צינתור להוספת סטנט
מהיום הראשון ביקשתי סיטי לראש ועדיין 8 ימים אחרי לא נקבע כלום
פשוט עבריינים עם חלוקים