שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

בית חולים אסף הרופא טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בריאות » בית חולים אסף הרופא טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא הינו: 08-977-9999.

שעות פעילות: 24/7.

מוקד זימון תורים: 08-9779610

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של בית חולים אסף הרופא כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – פייסבוק

פנייה אל שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

בית חולים אסף הרופא – שירות לקוחות – כתובת

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא באמצעות הדואר בכתובת: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.

צילום מסך של שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא

בית חולים אסף הרופא טופס יצירת קשר צילום מסך
בית חולים אסף הרופא טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על בית חולים אסף הרופא?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בית חולים אסף הרופא אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם בית חולים אסף הרופא ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. תת רמה של בית החולים , הכל נעשה לאחר וידוי הריגה
    מאושפז במחלקה פנימית ב כרגע כבר 7 ימים ורק לאחר שעברתי שניים וחצי התקפי לב בתוך בית החולים הסכימו לקבוע לי צינתור להוספת סטנט
    מהיום הראשון ביקשתי סיטי לראש ועדיין 8 ימים אחרי לא נקבע כלום
    פשוט עבריינים עם חלוקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5978 - בית חולים אסף הרופא לוגו
לוגו שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן