שירות הלקוחות של בנק איגוד – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק איגוד, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
בנק איגוד – טלפון
מוקד שירות טלפוני בנק איגוד: 3215*
שעות פעילות המוקד לשירותם:
- ימים א-ה: שעות 07:15-19:00
- ימי ו' וערבי חג: שעות 08:00-13:00
- בחול המועד וערבי ימי זיכרון: שעות 08:00-13:00
טלפון נוסף: 03-7953091
פקס: 03-7956931
בנק איגוד – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק איגוד באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
בנק איגוד – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של בנק איגוד – pniot_hatzibur@ubi.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בנק איגוד – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: בנק אגוד לישראל בע"מ, היחידה לפניות הציבור, רחוב אחוזת בית 6-8, תל אביב 65143
למילוי טופס פניות הציבור יש ללחוץ על הקישור הזה.
תגובה אחת
שלום ליפני שלוש שנים מוניות גט טקסי גנבו ממני מעל 9 אלף שח ברצוני שלפחות אקבל 2,500 שח גם באותה תקופה הייתה הגבלה מסויימת שלא יחלתי למשוך יותר מסכום מסויים ופתאום הם הצליחו למשוך סכום מטורף מאמין שרשום אצלכם בהיסטוריה של העובר ושב השם נתנאל רפאל גם נפעיל היגיון לא יכול להיות שאשתמש במונית בכזה סכום אפילו מאלעד לאלית מתל אביבי לאלעד או מהצפון לאילת הלוך חזור לא אמור להיות כאלה סכומים מאם גם בגלל שהיה פה מחדל מגיע סכום יותר אשמח לקבל ואם לא אז לפחות סכום מסוים מעל 9 אלף זה הרבה