שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

גוליבר טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » גוליבר טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של סוכנות הנסיעות ואתר הזמנת הטיסות גוליבר gulliver.co.il – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות גוליבר, לשימושכם.

אתר ואפליקציית גוליבר מאפשרים לחפש ולהזמין מגוון גדול של טיסות, חבילות נופש, בתי מלון, טיולים מאורגנים ועוד, בישראל ובחו"ל.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

גוליבר – טלפון

מוקד שירות טלפוני גוליבר (בעברית) – מספר בישראל 03-7137777.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של גוליבר:

  • המוקד פעיל: בין הימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00

טלפון נוסף לפניות: 5758*

פקס: 03-5480667

גוליבר – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של גוליבר באמצעות טופס ליצירת קשר באתר גוליבר – בקישור הזה.

גוליבר – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של גוליבר service@GULLIVER.co.il.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. ביטול הזמנה
  2. צור קשר
  3. עקוב אחר ההזמנה שלך
  4. תקנון תחרות פאפא ג'ונס
  5. תקנון פעילות וניליה
  6. חבילות נופש
  7. טיולים מאורגנים

גוליבר – שירות לקוחות אתר ווצאפ – WhatsApp

גוליבר – ניתן ליצור קשר באמעות שירות הלקוחות באתר הווצאפ עם סוכן אישי: בקישור זה.

גוליבר – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

גוליבר – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד הפייסבוק: בקישור זה.

גוליבר – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בפייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.

גוליבר – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

גוליבר – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בעמוד האינסטגרם: בקישור זה.

גוליבר – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים לחברת גוליבר: החרושת 30 אור-יהודה.

בקצרה אודות חברת גוליבר –

גוליבר היא חברת תיירות המספקת מגוון רחב של שירותים לחופשות בארץ ובחו"ל. שירותים אלו כוללים רכישת טיסות ממגוון חברות תעופה למספר רב של יעדים מסביב לעולם ברמות מחיר שונות, כולל טיסות לואו קוסט, ומבצעים של טיסות ברגע האחרון. כמו כן החברה משווקת חבילות נופש בארץ ובחו"ל הכוללות טיסות ושהייה במלון, כולל העברות ביניהם.  בנוסף, חברת גוליבר מציעה טיולים מאורגנים למגוון יעדים, לטובת לקוחות שמעוניינים להנות בחופשה, אך גם לוודא שאינם מפספסים אף אטרציה מיוחדת. החברה מעסיקה סוכני נסיעות מקצועיים וותיקים, שיודעים להרכיב את חבילות הנופש המושלמות לכל אדם ובכל תקציב, בין אם בחבילות מורכבות מראש, או בבניה אישית מותאמת ללקוח.

קביעת חופשה דרך המוקד הטלפוני של שירות לקוחות גוליבר

למי שמעדיף להתייעץ  בטלפון עם סוכן נסיעות, חברת גוליבר מחזיקה במספר מוקדים טלפונים לטובת התייעצויות ורכישת חופשות ונופשים. טלפון גוליבר הוא 03-7137777. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00. וביום ו' בין 08:00-1300. יש גם מספר נוסף לפניות במספר 5758*.

  1. חברת גוליבר מאפשרת לקבוע חופשה או טיסה וליצור עמה קשר במגוון דרכים. ראשית באתר ובאפליקציה תמצאו מגוון רחב של אופציות לבניית חופשה. ניתן לבחור מבין עשרות יעדי חופשה, וחבילות נופש בנויות מראש, או לחלופין להרכיב את החופשה שלכם בעצמכם במחיר אטרקטיבי.
  2. בנוסף, האתר מציע חבילות נופש בארץ כולל מגוון אטרקציות, וכן טיולים מאורגנים. כתובת האתר היא https://www.gulliver.co.il/. את האפליקציה ניתן להוריד בחנות האפליקציות של אפל ושל גוגל, על ידי חיפוש המילה "גוליבר" בשורת החיפוש. בנוסף, האתר והאפליקציה מציעים גם להתייעץ עם סוכן נסיעות בפייסבוק מסנג'ר, ועם נציג אנושי בוואטספ.
  3. אופציה נוספת ליצירת קשר עם החברה היא שליחת אימייל לכתובת הדואר האלקטרוני: service@GULLIVER.co.il.
  4. נוסף על כך ניתן לשלוח מכתבים ישירות למשרדי החברה בכתובת החרושת 30 אור-יהודה.

מה עוד שואלים את שירות לקוחות גוליבר?

שאלה: רכשתי חבילת נופש דרך האתר, כיצד אני יכול להסתכל בפרטיה?

תשובה: באתר ובאפליקציה קיים אזור אישי עם כל ההזמנות של הלקוח, ושם הוא יכול להביט בכל ההזמנות הפתוחות שלו, עם כלל הפרטים של החופשה כולל תאריך וזמן טיסות, שם המלון, אטרקציות והעברות וכו'. בנוסף תמיד ניתן לפנות לשירות לקוחות גוליבר טלפון 03-7137777 או 5758* בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00. וביום ו' בין 08:00-1300.

שאלה: למתי מתאים לצאת לטיול מאורגן?

תשובה: טיולים מאורגנים תפסו תאוצה בשנים האחרונות, לאור ההבנה כי כדי לחוות את ההיבטים השונים של יעדי החופשה בשלמותם, מומלץ להסתייע במדריך טיולים מקצועי ומנוסה שיכול לחסוך זמן וכסף רב. בנוסף החברה משווקת מגוון סוגי טיולים מאורגנים המתאימים לאופי טיול שונה, כך שניתן למצוא טיול מאורגן שכולל גם ימי בטן גב, או לחלופין, טיול אינטנסיבי שעובר בין הרבה אתרים. בהתאם לכך, טיול מאורגן יכול להתאים לכל הגילים ולכל מסגרת, משפחתית זוגית, או אפילו עם חברים.

שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בזמן החופשה בחו"ל?

תשובה: כמובן. האתר והאפליקציה זמינים ללקוח בכל מקום בו יש אינטרנט. בנוסף, תמיד ניתן להתקשר אל טלפון גוליבר (בשעות הפתיחה שלו), יש להוסיף את הקידומת הבין לאומית של ישראל 972+, יש לקחת בחשבון שעלות השיחה תהיה בהתאם למסלול שסוכם עם חברת הסלולר.

שאלה: האם ניתן לבטל הזמנה, ואם כן מהם התנאים לביטול הזמנה?

תשובה: תמיד ניתן לבטל את ההזמנה, אולם לרוב יהיה צורך לשלם עבור עלות הביטול. בנוסף, סכום ההחזר הכספי תלוי ביעד החופשה, סוג הטיסה, וכמה זמן לאחר ההזמנה הלקוח מעוניין לבטל. בכל מקרה, תנאי הביטול מופיעים בסיכום ההזמנה באתר, באפליקציה, וכן במייל האישי של הלקוח. כמובן שתמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות בכל עניין לא ברור.

שאלה: האם חברת גוליבר מציעה גם ביטוח עבור הטיול?

תשובה: לא, חברת גוליבר לא מציעה פוליסות ביטוח לחופשות בחו"ל. את פוליסות אלו יש לרכוש מראש מחברת ביטוח מורשית בהתאם לסוג הטיול, ופרטי בריאות הלקוח.

שאלה: אלו שירותים משלימים לחופשה מציעה חברת גוליבר?

תשובה: נוסף על רכישת טיסה ומלון, דרך החברה ניתן גם להשכיר רכב, או לקנות אטרקציות משלימות בהתאם למיקום החופשה. בנוסף בעונת הסקי, ניתן להזמין חבילות סקי שכוללת מעבר לטיסה ומלון גם העברות משדה התעופה וחזור, יחד עם סקי פס, השכרת ציוד סקי, והשתתפות בשיעורי סקי.

שאלה: במקרה חירום, האם עלי לשירות לקוחות גוליבר?

תשובה: בכל מקרה חירום ראשית יש לפנות לגורמי הסיוע במדינה, ובמקרים חמורים יש ליצור קשר עם השגרירות הישראלית במדינה, וזאת מכיוון ששירות הלקוחות אינם פתוחים בכל יום ובכל שעה. כמובן, שכדאי ומומלץ לעדכן באמצעות מייל את החברה לראות במה היא יכולה לסייע.

טיפים לדעת לפני שפונים לשירות לקוחות גוליבר

תכנון חופשה אינו צריך להיות כל-כך מסובך, או לחלופין מאוד יקר. עם ההחלטה לרכוש חופשה מומלץ לעשות שיעורי בית קצרים ולהחליט על תקציב גג לחופשה, יחד עם יעדים שהיינו רוצים לבקר בהם, וכך מציאת החופשה תהיה הרבה יותר מהירה ונעימה. לחלופין, אם אתם אוהבים ספונטניות תמיד מומלץ לבדוק את אופציות הדילים של הרגע האחרון שמציעים לרוב מחירים נמוכים לאתרים מאוד פופלריים. בכל מקרה, תמיד יש לזכור שהבטחון וזמנים הם על אחריותכם, ולכן יש לוודא כי אתם מגיעים לשדה מספיק זמן לפני הטיסה, וכי אתם שומרים על חפצים ומסמכים יקרי ערך דוגמת דרכונים צמודים אליכם כל הזמן. בנוסף, תמיד מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח, ולמנוע הוצאות גבוהות במקרה חירום.

צילום מסך של שירות לקוחות גוליבר

גוליבר טופס יצירת קשר צילום מסך
גוליבר טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על גוליבר?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גוליבר אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם גוליבר ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות גוליבר

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. שלום,
    חייבת לציין שהשירות שלכם כושל
    הזמנתי חבילה באתר גוליבר לבורגס הכוללת טיסה ומלון
    סה״כ 2 חדרים 4 מבוגרים ו2 ילד
    היום קיבלתי הודעה שאין זמינות למלון שאכן לפני רגע בדקתי ונותן לבצע הזמנה- אתם מטעים לקוחות כבר שילמתי. מאוד מאוכזבת שביטלתם לי את 2 ההזמנות
    לא אזמין אצלכם באתר לא אני ולא חבריי ומשפחתי
    בנוסף אפנה לפניות הציבור עם על המסמכים והאישורים שיש לי מכם.
    אני ומשפחתי מאוד מאוכזבים. היינו אמורים לחגוג יום הולכת והנופש נהרס- חשוב לציין שכולנו לקחנו חופש מהעבודה. לשווא….

  2. אתם חברה שמביישת את עצמה- אין מענה אנושי
    מפרסמים באתר גוליבר חבילות לחול ואחרי שמזמינים אתם מבטלים לנו את החופשה עקב אי זמינות.
    ב ו ש ה ! ! !

    1. יניב צודק. זו שעה שנייה שאני מלא מצליחה ליצור קשר עם בן אנוש. מעבר לך אתר בלגן אי אפשר לתקשר. השאלות לא בהכח תואמות לשאלות הלקוח. בקיצור גולבר – דליט
      נעמי יפה 0506728822

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

236 - גוליבר-0000 לוגו
לוגו שירות לקוחות גוליבר
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן