שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

גיל קאר טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רכב » גיל קאר טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של גיל קאר. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות גיל קאר.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

גיל קאר – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות גיל קאר באמצעות הטלפון: 03-7918888.

מענה טלפוני בשעות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:30
ימי ו' וערבי חג: 8:00 – 13:00.

גיל קאר – שירות לקוחות אתר אינטרנט

פרטים ליצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט.

גיל קאר – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – Email

ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות של גיל קאר – בכתובת דואר אלקטרוני: info@gil-car.co.il.

גיל קאר – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp

ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות של גיל קאר בווצאפ: בקישור הזה.

גיל קאר – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות גיל קאר בעמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות גיל קאר בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

גיל קאר – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות גיל קאר בעמוד היוטיוב: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות
  2. מוצרים
  3. צור קשר

גיל קאר – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות גיל קאר – כתובת למשלוח דואר: נירים 2, תל-אביב.

פרטים על חברת גיל קאר

חברת גיל קאר היא חברה המייבאת ומשווקת מוצרים לאבזור ומיגון של כלי רכב. החברה עובדת מול יבואני רכב על מנת להציע שירותים של ייבוא, שיווק וגם התקנה של מערכות ואביזרים לרכב טרם מסירת הרכב ללקוח.

ערכי המפתח של חברת גיל קאר הם שימת הלקוח במרכז (טובתו ושביעות רצונו של הלקוח), הגינות ויושרה מקצועית (כבוד הדדי ושקיפות כלפי לקוחות, עובדים וספקים), מקצועיות ועבודת צוות. על מנת לממש את חזונה של החברה להיות המובילה בתחומה, אימצה גיל קאר אסטרטגיה של השקעה בשלושה מישורים עיקריים: אימוץ מוקדם של חדשנות טכנולוגית ומוצרית, פיתוח כוח אדם איכותי ומקצועי ושיפור יכולתה להוות מקור ייבוא תחרותי ואטרקטיבי ללקוחות החברה.   

פעילויות חברת גיל קאר

חברת גיל קאר מנהלת שלוש פעילויות מרכזיות:

  1. שיווק והפצה של אביזרים ומערכות לרכב – פתרונות מקצועיים בתחומי בידור, שמע ומולטימדיה, איתור, מיגון ועזרי בטיחות, תקשורת ברכב ואביזרים דקורטיביים.
  2. אבזור והתקנת מערכות ברכבים מיובאים לארץ – חברת גיל קאר משמשת כמתקינת הבית של מערכות ואביזרי רכב עבור יבואני רכב, ומשכך היא עומדת בדרישות האיכות הגבוהות והמחמירות ביותר. בנוסף לכך, חברת גיל קאר משמשת נציגת הציבור בוועדה המקצועית של מכון התקנים הישראלי.
  3. תמיכה טכנית – חברת גיל קאר מכילה מחלקה טכנית שמספקת ספרות מקצועית ותמיכה ליבואני רכב וכן למשתמשי הקצה במוצרים שמשווקים על ידה. בנוסף, היא מספקת שירותי מעבדת אלקטרוניקה למגוון המוצרים שהיא משווקת, כמו למשל למערכות סאונד ומולטימדיה של יצרני רכב.

מוצרי חברת גיל קאר

מערכות המולטימדיה של חברת גיל קאר כוללות מקלט רדיו, מסך מגע, דיבורית בלוטות מובנית, מסכים אחוריים למשענות הראש, מצלמת עזר לנסיעה לאחור, מערכת ניווט מובנית ועוד.

בתחום המיגון ואיתור, משווקת חברת גיל קאר מערכת מיגון 'עלוקה'. מערכת המיגון הזו היא בעצם יחידה המבצעת ניתוק חשמלי באחת ממערכות הרכב, כמו מערכות הפעולה או ההפעלה של המנוע. המערכת מותקנת במקום נסתר ברכב ומאפשר את השבתתו מרחוק במקרה של גניבה.

גיל קאר שירות לקוחות – איך יוצרים קשר?

  1. משרדי הסניף הראשי של חברת גיל קאר ממוקמים בבית גיל קאר, רחוב נירים 2, בתל אביב יפו. הסניף פועל בימים ראשון עד רביעי בין השעות 8:00-16:30, בימי חמישי בין השעות 8:00-17:00, ובימי שישי בין השעות 8:00-13:00.
  2. תוכלו ליצור קשר טלפוני עם החברה גם במספר טלפון גיל קאר 03-7918888. מוקד גיל קאר שירות לקוחות בטלפון פועל בימים ראשון עד רביעי בין השעות 8:00-16:30, בימי חמישי בין השעות 8:00-17:00, ובימי שישי בין השעות 8:00-13:00. בנוסף, מפעילה חברת גיל קאר גם מוקד צ'אט דרך הוואטסאפ, במספר טלפון גיל קאר 054-4396679.
  3. דרך נוספת להתחבר למוקד שירות הלקוחות של חברת גיל קאר היא להיכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.gil-car.co.il. באתר, תחת לשונית 'צור קשר', תוכלו ללחוץ על כפתור 'לקבלת שירות מיידי עם נציג אנושי', ולבחור באפשרות של פתיחת צ'אט. לאחר בחירת האפשרות של שיחה בצ'אט ומילוי פרטיכם האישיים, ייפתח לכם באתר חלון לשיחת צ'אט בזמן אמת עם נציג שירות של החברה.
  4. אפשרות נוספת היא שליחת טופס מקוון לפנייה באמצעות המייל, גם כן תחת לשונית 'צור קשר'. לאחר מילוי פרטיכם האישיים ושליחת הפנייה, יישלח לכם מייל אישור, ונציג שירות של החברה ייצור עמכם קשר על מנת לסייע לכם. אם תרצו לשלוח את הפנייה לגיל קאר שירות לקוחות ישירות דרך המייל, תוכלו לשלוח את מכתב הפנייה שלכם לכתובת info@gil-car.co.il.
  5. דף יצירת הקשר באתר החברה יאפשר לכם גם לשלוח בקשה לפנייה באמצעות הודעת טקסט לנייד. לאחר לחיצה על אפשרות 'מסרונים', תוכלו למלא את פרטיכם האישיים ואת מספר הטלפון שלכם, ותישלח אליכם הודעת טקסט לנייד מנציגי השירות של חברת גיל קאר.
  6. באפשרותכם להיכנס לדף הפייסבוק של החברה בשם 'גיל קאר מערכות – אבזור ומיגון הרכב'. בדף הפייסבוק תוכלו לצפות בהודעות ועדכונים של החברה. בנוסף, דרך דף הפייסבוק תוכלו לשלוח הודעה לנציגי השירות של גיל קאר במסנג'ר של פייסבוק.  

שאלות על שירות לקוחות גיל קאר

איך אני יוצר קשר בטלפון עם גיל קאר שירות לקוחות?

על מנת ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של חברת גיל קאר, תוכלו להתקשר למספר טלפון גיל קאר 03-7918888.

איפה נמצא סניף השירות של חברת גיל קאר?

משרדי חברת גיל קאר ממוקמים ברחוב נירים 2, תל אביב יפו.

האם חברת גיל קאר יכולה להתקין מערכת איתוראן?

כן, חברת גיל קאר היא מתקינה מורשית של פוינטר ושל איתוראן. החברה גם מאושרת על ידי כל חברות הביטוח להתקין את מערכות המיגון והאיתור לרכב.

טיפ על שירות הלקוחות של גיל קאר

נמליץ כי מלבד פנייה לשירות הלקוחות במספר טלפון גיל קאר, תנסו לפנות לחברה גם דרך האמצעים האינטרנטיים, כמו למשל שליחת מייל, פתיחת שיחת צ'אט עם נציג או מילוי הטופס המקוון באתר החברה. לפנייה באמצעים אלו יש שני יתרונות עיקריים על פני שיחת טלפון – ראשית, ייחסך לכם זמן המתנה על הקו למענה מנציג שירות. שנית, יהיה לכם תיעוד כתוב של השיחה עם מוקד השירות.

אם תחליטו לקבל מענה משירות הלקוחות של חברת גיל קאר דרך המוקד הטלפוני נמליץ כי תוודאו מראש שתוכלו להקדיש את הזמן הנדרש להמתנה על הקו ולשיחה עם הנציג. שימו לב כי אתם יושבים בסביבה שקטה ורגועה, בה תוכלו לשמוע אחד את השני ולהתרכז בשיחה ללא הסחות דעת. בנוסף, נמליץ כי תכינו עמכם מראש את כל המסמכים הנוגעים לפנייתכם שאולי תזדקקו להם לאורך השיחה, על מנת לעשות אותה מהירה ויעילה ככל האפשר.

צילום מסך של שירות לקוחות גיל קאר

גיל קאר טופס יצירת קשר צילום מסך
גיל קאר טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על גיל קאר?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גיל קאר אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם גיל קאר ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות גיל קאר

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. גיל קאר
    בבקשה לחזור לטלפון
    0544491118 כדי להשלים את העיסקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6350 - גיל קאר לוגו
לוגו שירות לקוחות גיל קאר
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן