שירות הלקוחות של דגי תנובה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מותג המזון דגי תנובה, לשימושכם.
דגי תנובה משווקת דגים קפואים, פילה מרלוזה קפוא, פילה בורי קפוא, פילה מוסר קפוא, פילה סלמון קפוא ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
דגי תנובה – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות דגי תנובה הינו: 1-800-300-220.
שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00 עד 17:00.
פקס – 08-6832030.
דגי תנובה – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של דגי תנובה – כניסה לאתר.
דגי תנובה – שירות לקוחות – דוא"ל – Email
– לא פורסמה כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה.
דגי תנובה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– לא נמצאו פרטי התקשרות באמצעות צ'אט.
דגי תנובה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.
דגי תנובה – שירות לקוחות – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות דגי תנובה בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.
דגי תנובה – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות דגי תנובה – כתובת למשלוח דואר: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910209.