שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוסדות » דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של המוסד הממשלתי וחברת השליחויות דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

דואר ישראל – טלפון

  1. מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171, שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00, בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00
  2. מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171 – ניתן לחייג בימים א'-ה' בין השעות 07:00-21:00 וביום ו' בשעות 07:00-14:00. ניתן לשלוח גם פקס אל 076-8870010.
  3. לדואר בינלאומי מהיר ניתן לחייג 076-8870007 בימים א'-ה' בין השעות 07:00-21:00 וביום ו' בשעות 07:00-14:00.
  4. לדואר חו"ל במסגרת EMS ניתן לחייג לטלפון 076-8870007 (למעבר אל שירות לקוחות EMS)
  5. בנושא נגישות ניתן לפנות לעו"ד אילן שפירא בטלפון 076-8871495 או בפקס 076-8872694.

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.

דואר ישראל – שירות באמצעות צ'אט

לכניסה לשירות הלקוחות באמצעות צ'אט של דואר ישראל יש ללחוץ על הקישור הזה.

דואר ישראל שירות לקוחות במייל

לפניות בנושא נגישות יש לשלוח מייל אל רכז נגישות חברת דואר ישראל במייל negishut@postil.com

דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם דואר ישראל ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
לקבלת שירות עצמי באמצעות איתור מיקוד תוכלו להיכנס מכאן, או לבצע מעקב משלוחים דרך האתר. בנוסף תוכלו גם לבצע איתור סניף באתר של דואר ישראל כדי למצוא את הסניף הקרוב אליכם ביותר ופרטים נוספים עליו.

דואר ישראל – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.

דואר ישראל – נציב תלונות הציבור

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

בקצרה על דואר ישראל

קרוב לוודאי שמתישהו קיבלתם או מסרתם חבילות, מכתבים ואף שילמתם באמצעותו. ניחשתם נכון, מדובר בדואר ישראל. דואר ישראל בע"מ הינה החברה הממשלתית היחידה בישראל המספקת שירותי דואר מגוונים כמו למשל העברת מכתבים, מברקים, חבילות ודברי דואר נוספים בתוך הארץ ואף מחוץ לגבולותיה. דואר ישראל מספקת גם שירותי בנקאות ומנפיקה כרטיס אשראי בינלאומי שלה. את הכרטיס ניתן להטעין ותוכלו לבצע באמצעותו רכישות בחו"ל. חברת דואר ישראל הוקמה בשנת 1948 – כמספר חודשים לפני הקמת המדינה, בתקופת שלטון המנדט הבריטי. לאחר הקמת המדינה, דואר ישראל החליף את הדואר המנדטורי ופעל במשרד הדואר כיחידה סמך ממשלתית. החל משנת 2006 פועל דואר ישראל כחברה ממשלתית בעירבון מוגבל.

כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל

ריכזנו עבורכם את כלל פרטי יצירת הקשר עם דואר ישראל שעליכם להכיר:

  1. דואר ישראל טלפון – תוכלו ליצור קשר עם דואר ישראל טלפון במספר 171 שלוחה 1, תת שלוחה 2.   
  2. שעות פעילות המוקד הטלפוני – מוקד דואר ישראל טלפון פעיל בימיי ראשון – חמישי 8:00 – 17:00 ובימי שישי 8:00 – 12:00
  3. דואר ישראל אתר אינטרנט – תוכלו ליצור קשר עם דואר ישראל גם באמצעות אתר האינטרנט הרשמי.
  4. דואר ישראל טלפון נציב תלונות הציבור – נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל מספק מענה עבור בקרת תקני שירות לקוחות בחברה, עבור ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות אודות אופן הטיפול שניתן להם. נציב תלונות הציבור של דואר ישראל מספק פניות גם בנושאי רגולציה. ניתן ליצור קשר עם דואר ישראל במספר הפקס – 076-8870010.
  5. דואר ישראל נציב תלונות הציבור אתר אינטרנט – תוכלו ליצור קשר עם נציב תלונות הציבור של דואר ישראל גם בדף צור קשר באתר האינטרנט הרשמי. על מנת ליצור קשר עם דואר ישראל נציב תלונות הציבור תוכלו למלא פנייה בטופס
  6. דואר ישראל מייל – ניתן ליצור קשר עם דואר ישראל טלפון גם באמצעות פנייה בכתובת המייל – sivana@postil.com. פניות לכתובת דואר אלקטרוני זו יתאפשרו במקרים של רכישה בחנות המקוונת ושעות המענה הן 8:00 – 15:00  בימיי ראשון – חמישי.

צריכים אולי את בנק הדואר?

תוכלו ליצור קשר גם עם בנק דואר ישראל טלפון למטרות הבאות:

  1. מוקד עו"ש בנק דואר ישראל – מוקד העו"ש של בנק הדואר ייתן לכם מידע אודות חשבונכם והפעולות שתוכלו לבצע בו. ניתן ליצור קשר עם מוקד עו"ש בנק הדואר טלפון במספר – 02-5005303 וגם במספר הפקס – 02-5005300. המוקד הטלפוני פעיל בימים ראשון – חמישי בשעות 8:00 – 17:00 ובימיי שישי בשעות 8:00 – 12:00.
  2. מוקד מט"ח בנק דואר ישראל – מוקד מט"ח של בנק הדואר ייתן לכם מידע אודות המרות, העברות כספים במט"ח וכרטיסים נטענים. ניתן ליצור קשר עם מוקד מט"ח בנק הדואר טלפון במספר 076-8871133 וגם במספר הפקס 02-5005315. המוקד הטלפוני פעיל בימים ראשון – חמישי בשעות 8:00 – 17:00  ובימיי שישי בשעות 8:00 – 12:00.
  3. פניות בכתב – בנק דואר ישראל מספק מענה גם עבור פניות הנשלחות בכתב. תוכלו לשלוח פניות בכתב אל בנק דואר ישראל בכתובת – רחוב שדרות הרכס 21 מודיעין 7178437.
  4. פניות בדואר האלקטרוני – ניתן ליצור קשר עם בנק דואר ישראל גם באמצעות שליחת פניות בכתובת המייל BankDoarMail@postil.com. במקרים של ביצוע פעולות מסוימות באמצעות המייל יש לצרף בקשה חתומה בהתאם לדוגמת החתימה בבנק.

דואר ישראל – שאלות ותשובות

אילו חומרים מסוכנים אסורים למשלוח לחו"ל באמצעות טיסה?

חומרים מסוכנים האסורים להטסה הינם חומרים דליקים, נפיצים, מחמצנים, גזים דחוסים או מונזלים, רדיואקטיביים וכל חומר שבהובלתו עלול להיות מסוכן ולגרום נזקים לבריאות האדם. למידע נוסף עיינו בקישור.

כיצד ניצן להקל בשחרור ממכס?

עיכובים במכס נגרמים בעיקר בשל שלטונות המכס בארץ ובחו"ל כדוגמת מידע חסר, מסמכים חסרים או מידע שגוי. מסיבה זו קיימת חשיבות משמעותית לצירוף המידע המירבי אודות תכולת דבר הדואר. למידע נוסף קראו באתר הרשמי של דואר ישראל.  

האם ניתן לייבא חלקי רכב באמצעות הדואר?

משרד התחבורה פרסם הוראות המגבילות ייבוא חלקי רכב לא מקוריים לארץ. ההגבלות נועדו למנוע ייבוא חלקי רכב באיכות ירודה שאינם תואמים לחלקים המקוריים העלולים לגרום לבעיות בתפקוד הרכב ואף לתאונות. עוד על כך תוכלו למצוא באתר משרד התחבורה.

האם אתר שירות הלקוחות המקורי הינו האתר הרשמי של דואר ישראל?

לא. אתר שירות הלקוחות ואתר דואר ישראל הינם שני אתרים נפרדים. כמו כן, אתר שירות הלקוחות מכיל בתוכו הפניות לאתר הרשמי של דואר ישראל.

כיצד ניתן לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות דואר ישראל?

על מנת לתקן פרסום פרטים שגויים אינכם חייבים ליצור קשר עם דואר ישראל טלפון. תוכלו לתקן אותם באמצעות מייל לדואר ישראל. עליכם לכתוב את המייל באופן מפורט ולכלול בו גם את הפרטים השגויים וגם את הפרטים הנכונים שיוכנסו במקומם. נדאג לתקן את הפרטים השגויים בהקדם האפשרי.

צילום מסך של שירות לקוחות דואר ישראל

דואר ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך
דואר ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על דואר ישראל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דואר ישראל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם דואר ישראל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות דואר ישראל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום וברכה
    יש לי טיסה חמישי לילה אני חייב את הדרכון דחוף
    מעקב RR0067156953T
    אני מתחנן עליכם שתעזרו לי זה טיסה דחופה וחשובה שאני לא יוכל לפספס אותה
    אני שוב מתחנן ובטוח שתוכלו לעזור לי
    תודה רבה מראש
    0556723747

להגיב על משה גוטפריינד לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

617 - דואר ישראל לוגו
לוגו שירות לקוחות דואר ישראל
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן