שירות הלקוחות של הוט – HOT – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הוט, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
הוט – טלפון
מוקד שירות טלפוני הוט – *6988 | 1-800-10-6988.
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- שעות פעילות המוקדים הטלפוניים:
ימים א'-ה' – 07:00-15:00
ימי שישי – 07:00-12:00
פקס: 077-7078282
הוט – שירות באמצעות הודעת SMS
לשירות באמצעות sms של הוט ניתן לשלוח הודעה למספר: 053-4006900
שעות פעילות שירות באמצעות SMS:
- א' – ה' בין השעות 8:00-22:00
- וביום ו' וערבי חג בין השעות 8:00-13:00
ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של הוט בוואטצפ – 053-8856900. (יש לשמור את המספר באנשי הקשר לפני שליחת ההודעה).
הוט – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות אתר האינטרנט של החברה: בקישור הזה.
הוט – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור של הוט – ombudsman@hot.net.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
הוט – שירות לקוחות באמצעות ווצאפ – Whatsapp
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות הווצאפ של החברה: בקישור הזה.
הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.
הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד הטוויטר – Twitter
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד הטוויטר של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
הוט – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: יורופארק 1 יקום, בית ספרד, מיקוד:60972.
3 Responses
שלום לנציג שירות לקוחות הוט,
אנחנו בועז וזהבה טל לקוחות ותיקים שלכם, החלטנו לפנות אליכם בערוץ זה על מנת לקבל מענה מיטבי ומהיר.
א.השרת של הוט נט אינו מספק, פנינו אין ספור פעמים והאינטרנט עדיין איטי ומאכזב.
ב. אנחנו פנסיונרים ויוקר המחייה לא מקל עלינו, אנחנו משלמים לכם מידי חודש קרוב ל 500 שקלים סכום גדול
לכל הדעות( יש לנו את כל ערוצי הספורט ומספר ממירים בבית).
לאור כל זאת אנו מעוניינים להתנתק מהוט כדי למצוא לנו אפשרויות אלטרנטיבות מועדפות לנו.
תודה על המענה והטיפול.
בברכה זהבה טל נייד:0522831422
מצתרפת למכתב של זהבה ובועז טל עם אותם בעיות ורוצה דחוף להתנתק ההוט
האימייל שלי:raaya@photoprisma.info
שלום רב,מאת שרותי סיעוד אל.סי 2007 בע"מ ח.פ 514030733סוסתיאל אלסי מ.ז 309910933קיימים שני קווי טלפון :03-5440539 טלפון מקבל ומוציא שיחות .1533-5461252 טל/פקס .רחוב לוינסקי 108 תל אביב תחנה מרכזית החדש קומה 5 משרד מספר 5811 קניון תחנה מרכזית החדשה .
לפני מספר חודשים הגיע בחור בשם נדב (זה הנייד שלו 053-7175753)למשרדנו שטען שהוא מנהל שיטפל בנו בכל נושא הקשור לשירות הוט …הבטיח את כל ההבטחות הנוגעות לשיפור השירות והוסיף ואמר שמהיום הוא המנהל השירות שיטפל בנו באופן אישי ולכן אפשרנו את הסכמתנו לקבלת טכנאי של הוט להכין תשתית במשרדנו ל "טלפון חכם " (מצורף למייל זה טפסים שהחתים אותנו נדב (זה הנייד שלו 053-7175753) נציג השירות הזמני נדב… או יותר נכון איש מכירות המוכן להבטיח הכל חוץ למלא את ההבטחות שלו במעשים כל זאת על מנת למכור שירות ששולם מראש 253.90 בתאריך 01/09/2023 אך לא קרה במציאות .התשלום עבור פתיח קולי שיענה ללקוחות אוטומטי במקרים שאין ביכולתנו לענות לטלפון מספר 03-5440539 .שיתפתי פעולה עם כל המחלקות ההקלטה ולבסוף נוצרה בשעה טובה ההקלטה (ניתן לשמוע את הפתיח בטלפון שטוען שזה המספר הראשי שלנו 0779990150 ולנו אין מושג אודות מספר זה ).הטכני טוען שהכל מוכן אך הוא לא מוצא את מספר הטלפון 03-5440539שלנו ,ושאל שאלה מוזרה האם מספר נויד להוט (אנחנו שנים רבות לקוחות של הוט ) וביקש מנדב לבצע מספר פעמים פעולה טכנית על מנת שנוכל לשמוע סוף סוף את הפתיח הקולי במספר 03-5440539.
1- אודה לכם באם הנציג המוסמך לטפל במקרה זה יחזור אליי 050-3331166 בבקשה (אני מנסה מספר ימים דרך כל מחלקות השירות לקבל מענה למקרה הנ"ל אך אף אחד לא מבין כי אין להם מושג בנושא הפתיח .2- אנו מבקשים בכל לשון של בקשה למחוק את נדב מכל קשר למשרדנו ולמנות נציג רציני ומקצועי והגון להיות איש הקשר שלנו בבקשה .3- לבצע את הפעולה הטכנית הדרושה לפתיח קולי במספר טלפון 03-5440539.
ראוי לציין שהשיחה עם נדב מוקלטת וקיימת תכתובת והקלטה עם כל נציג שהתנהלה שיחה איתו ומקווים לפתור את הבעיה הנ"ל בדחיפות .ומקווים שלא נאלץ להיות עבדים לתהליך זה ,כי זה לא יקרה ,בזבזנו מספיק זמן ועצבים עד כה …בכבוד רב ,סוסתיאל אלסי מנכ"ל אל.סי שרותי סיעוד