שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

הוט טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אינטרנט » הוט טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של הוט – HOT – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הוט, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

הוט – טלפון

מוקד שירות טלפוני הוט – *6988 | 1-800-10-6988.

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • שעות פעילות המוקדים הטלפוניים:
    ימים א'-ה' – 07:00-15:00
    ימי שישי – 07:00-12:00

פקס: 077-7078282

הוט – שירות באמצעות הודעת SMS

לשירות באמצעות sms של הוט ניתן לשלוח הודעה למספר: 053-4006900

שעות פעילות שירות באמצעות SMS:

  • א' – ה' בין השעות 8:00-22:00
  • וביום ו' וערבי חג בין השעות 8:00-13:00

ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של הוט בוואטצפ – 053-8856900. (יש לשמור את המספר באנשי הקשר לפני שליחת ההודעה).

הוט – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות אתר האינטרנט של החברה: בקישור הזה.

הוט – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור של הוט – ombudsman@hot.net.il

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

הוט – שירות לקוחות באמצעות ווצאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות הווצאפ של החברה: בקישור הזה.

הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

הוט – שירות לקוחות באמצעות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוט באמצעות עמוד הטוויטר של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. צור קשר
  2. שירות עצמי
  3. תמיכה טכנית
  4. בקשה לביטול עסקה
  5. מוקדי שירות לקוחות
  6. דרכי ביטול עסקת מכירה

הוט – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: יורופארק 1 יקום, בית ספרד, מיקוד:60972.

צילום מסך של שירות לקוחות הוט

הוט טופס יצירת קשר צילום מסך
הוט טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על הוט?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הוט אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם הוט ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קלאב הוטל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 Responses

  1. שלום לנציג שירות לקוחות הוט,
    אנחנו בועז וזהבה טל לקוחות ותיקים שלכם, החלטנו לפנות אליכם בערוץ זה על מנת לקבל מענה מיטבי ומהיר.
    א.השרת של הוט נט אינו מספק, פנינו אין ספור פעמים והאינטרנט עדיין איטי ומאכזב.
    ב. אנחנו פנסיונרים ויוקר המחייה לא מקל עלינו, אנחנו משלמים לכם מידי חודש קרוב ל 500 שקלים סכום גדול
    לכל הדעות( יש לנו את כל ערוצי הספורט ומספר ממירים בבית).
    לאור כל זאת אנו מעוניינים להתנתק מהוט כדי למצוא לנו אפשרויות אלטרנטיבות מועדפות לנו.
    תודה על המענה והטיפול.
    בברכה זהבה טל נייד:0522831422

  2. מצתרפת למכתב של זהבה ובועז טל עם אותם בעיות ורוצה דחוף להתנתק ההוט
    האימייל שלי:raaya@photoprisma.info

  3. שלום רב,מאת שרותי סיעוד אל.סי 2007 בע"מ  ח.פ 514030733סוסתיאל אלסי מ.ז 309910933קיימים שני קווי טלפון :03-5440539 טלפון מקבל ומוציא שיחות .1533-5461252 טל/פקס .רחוב לוינסקי 108 תל אביב תחנה מרכזית החדש קומה 5 משרד מספר 5811 קניון תחנה מרכזית החדשה .

    לפני מספר חודשים הגיע בחור בשם נדב (זה הנייד שלו 053-7175753)למשרדנו שטען שהוא מנהל שיטפל בנו בכל נושא הקשור לשירות הוט …הבטיח את כל ההבטחות הנוגעות לשיפור השירות והוסיף ואמר שמהיום הוא המנהל השירות שיטפל בנו באופן אישי ולכן אפשרנו את הסכמתנו לקבלת טכנאי של הוט להכין תשתית במשרדנו ל "טלפון חכם " (מצורף למייל זה טפסים שהחתים אותנו נדב (זה הנייד שלו 053-7175753) נציג השירות הזמני נדב… או יותר נכון איש מכירות המוכן להבטיח הכל חוץ למלא את ההבטחות שלו במעשים כל זאת על מנת למכור שירות ששולם מראש  253.90 בתאריך 01/09/2023 אך לא קרה במציאות  .התשלום עבור פתיח קולי שיענה ללקוחות אוטומטי במקרים שאין ביכולתנו לענות לטלפון מספר 03-5440539 .שיתפתי פעולה עם כל המחלקות ההקלטה ולבסוף נוצרה בשעה טובה ההקלטה (ניתן לשמוע את הפתיח בטלפון שטוען שזה המספר הראשי שלנו 0779990150 ולנו אין מושג אודות מספר זה ).הטכני טוען שהכל מוכן אך הוא לא מוצא את מספר הטלפון 03-5440539שלנו ,ושאל שאלה מוזרה האם מספר נויד להוט (אנחנו שנים רבות לקוחות של הוט ) וביקש מנדב לבצע מספר פעמים פעולה טכנית על מנת שנוכל לשמוע סוף סוף את הפתיח הקולי במספר 03-5440539.
    1- אודה לכם באם הנציג המוסמך לטפל במקרה זה יחזור אליי 050-3331166  בבקשה (אני מנסה מספר ימים דרך כל מחלקות השירות לקבל מענה למקרה הנ"ל אך אף אחד לא מבין כי אין להם מושג בנושא הפתיח .2- אנו מבקשים בכל לשון של בקשה למחוק את נדב מכל קשר למשרדנו ולמנות נציג רציני ומקצועי והגון להיות איש הקשר שלנו בבקשה  .3- לבצע את הפעולה הטכנית הדרושה לפתיח קולי במספר טלפון 03-5440539.
    ראוי לציין שהשיחה עם נדב מוקלטת וקיימת תכתובת והקלטה עם כל נציג שהתנהלה שיחה איתו ומקווים לפתור את הבעיה הנ"ל בדחיפות .ומקווים שלא נאלץ להיות עבדים לתהליך זה ,כי זה לא יקרה ,בזבזנו  מספיק זמן ועצבים עד כה …בכבוד רב ,סוסתיאל אלסי מנכ"ל אל.סי שרותי סיעוד 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1147 - הוט לוגו
לוגו שירות לקוחות הוט
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן