ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה המרכזית – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של החברה המרכזית.
בחרו ערוץ ליצירת קשר:
החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות החברה המרכזית הינו: 1-700-701-035.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 7:00 – 18:00
ימי ו' וערבי חג: 7:00 – 13:30.
טלפון נוסף: 5588*
החברה המרכזית – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
פרטים ליצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט.
החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני
שירות לקוחות החברה המרכזית זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: Moked_Sherut@cocacola.co.il.
החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
החברה המרכזית – שירות לקוחות – כתובת
פנייה אל שירות לקוחות החברה המרכזית באמצעות הדואר, בכתובת: הרב כהנמן 129, בני ברק.