שירות הלקוחות של סוכנות הנסיעות השטיח המעופף flying.co.il – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות השטיח המעופף.
השטיח המעופף היא אחת מחברות התיירות הותיקות בישראל, המשווקת חבילות נופש, טיולים מאורגנים, טיסות ועוד – בישראל ובחו"ל – לתיירים מישראל ומהעולם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
השטיח המעופף – טלפון
מוקד שירות טלפוני השטיח המעופף (בעברית) – מספר בישראל 03-5151606.
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של השטיח המעופף:
- המוקד פעיל 24/7 למעט יום כיפור
טלפון נוסף לפניות: 03-5151600.
פקס: 03-5156611.
השטיח המעופף – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של השטיח המעופף באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
השטיח המעופף – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק Facebook
השטיח המעופף – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בדף הפייסבוק: בקישור הזה.
השטיח המעופף – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בפייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.
השטיח המעופף – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
השטיח המעופף – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בדף האינסטגרם: בקישור זה.
השטיח המעופף – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter
השטיח המעופף – ניתן ליצור קשר באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור זה.
השטיח המעופף – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים לשטיח המעופף: רח' נחמה 8, תל-אביב יפו
השטיח המעופף – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר השטיח המעופף.
בקצרה על השטיח המעופף
השטיח המעופף היא אחת מחברות התיירות הותיקות בארץ, המספקת שירותי תיירות בארץ ובחו"ל, וכן שירותים לתיירים זרים בישראל. החברה מספקת שירותי הזמנות לטיסות ומלונות, וכן חבילות נופש וטיולים מאורגנים. חבילות הנופש שהחברה מציעה כוללות את הטיסות, את המלון ביעד והסעות בין בית המלון ושדה התעופה, בנוסף על נציג חברה ישראלי הדובר את שפת המקום.
בין חבילות הנופש שמספקת החברה ניתן למצוא חבילות סקי, חבילות לנישואין אזרחיים, וחבילות של ספורט או הופעות. החברה מספקת גם חבילות הכוללות השכרת רכב ביעד. חברת השטיח המעופף מפעילה גם שירות של חבילות נופש המיועדות לצעירים עד גיל 25, לו אתר אינטרנט ייעודי בכתובת https://netofun.co.il.
דרך חברת השטיח המעופף ניתן להזמין חבילות באורכים משתנים, של סופ"ש, שבוע, או מספר ימים באמצע השבוע. החבילות כוללות אפשרויות ברות השגה, וגם יעדים מפנקים עם מלונות יוקרה של חמישה כוכבים. בין יעדי החברה ניתן למצוא יעדים שונים באירופה כמו כרתים, אוסטריה, איטליה ופורטוגל. בנוסף, השטיח המעופף מציעה גם חופשות ליעדים מגוונים אחרים כמו דובאי, טורקיה ומרוקו.
יצירת קשר להזמנה מחברת השטיח המעופף
- אם אתם מעוניינים להזמין את אחד משירותי החברה, תוכלו ליצור קשר עם אחד מסוכני הנסיעות המיומנים שלה דרך מחלקת ההזמנות של החברה. השטיח המעופף טלפון – 072-3954387, *9977
- שעות הפעילות של מחלקת ההזמנות הן: ימים ראשון עד חמישי 8:00-19:00, ימי שישי 8:00-15:00, שבת 10:00-20:00.
- תוכלו להזמין חבילת נופש, טיסות או טיולים מאורגנים גם דרך אתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.flying.co.il.
דרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות השטיח המעופף
- ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה על ידי טופס ליצירת קשר, דרך לשונית 'צור קשר' תחת 'מידע לנוסע' באתר האינטרנט שלה בכתובת: https://www.flying.co.il
- ניתן ליצור קשר גם עם השטיח המעופף טלפון 03-5151606. ניתן לפנות למוקד השטיח המעופף שירות לקוחות גם מטלפון 03-5151600. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הן בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00.
- עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/flying.co.il
- הטוויטר: flyingcarpetltd@
- השטיח המעופף מפעילה מוקדי טלפון גם ללקוחות ייחודיים, מחבר, המשטרה או נכי צה"ל, שיכולים לפנות לשירות הלקוחות של השטיח המעופף טלפון 03-5151646.
סניפי השטיח המעופף
המשרד הראשי בתל אביב
- כתובת: נחמה 8, תל אביב יפו.
- טלפון: 03-5151606
- פקס: 03-5156725
סניף ירושלים
- כתובת: בית אורגיל, רחוב הלל 18, ירושלים
- טלפון: 02-623248/178
- פקס: 02-6222620
סניף חיפה
- כתובת: רחוב פל ים 2, חיפה
- טלפון: 04-8611111/2
- פקס: 04-8623770
*פניות באמצעות מכתב יש להפנות לכתובת הסניף הראשי בנחמה 8, תל אביב יפו.
תנאי ביטול הזמנות השטיח המעופף בשל מגפת הקורונה
בעקבות מגפת הקורונה העולמית, מציעה חברת השטיח המעופף תנאים משופרים לביטול, המאפשרים קבלת החזר כספי במקרה של ביטול. הלקוח יהיה זכאי להחזר מלא של שווי ההזמנה, במקרה של ביטול עד 48 שעות לפני מועד היציאה, בגלל לפחות אחת מן הסיבות הבאות:
- במקרה בו הלקוח יוצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקת PCR
- במקרה בו יוטל בישראל סגר מלא הכולל את נמל התעופה בן גוריון
- במקרה בו יעד החופשה הופך מירוק לאדום וכולל חובת בידוד בעת ההגעה
שימו לב: מדובר בשירות שיש לרכוש בנוסף על הזמנת החופשה מהחברה, בעלות של 30 דולר לכל נוסע בהזמנה. את השירות ניתן לרכוש עד 48 שעות לאחר ביצוע הזמנת החופשה, זאת בתנאי שעדיין יש 14 יום (קלנדרי, לא ימי עסקים) עד לתאריך היציאה.
במקרה של מימוש הזכות לביטול ההזמנה, מדובר בביטול עבור כל הלקוחות הנמצאים תחת אותה ההזמנה, ולא ניתן לבטל רק עבור חלק.
מה שואלים את שירות לקוחות השטיח המעופף?
איך אני מבצע הזמנה דרך חברת השטיח המעופף?
ניתן לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט של חברת השטיח המעופף בכתובת https://www.flying.co.il, או דרך מוקד ההזמנות של השטיח המעופף טלפון 072-3954387 בימים ראשון עד חמישי 8:00-19:00, שישי 8:00-15:00 או שבת 10:00-20:00.
איך אני יוצר קשר עם השטיח המעופף שירות לקוחות?
ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות של חברת השטיח המעופף שירות לקוחות דרך אחד ממספרי הטלפון: 03-5151600 או 03-5151606.
איך אני מבטל הזמנה שביצעתי דרך אתר האינטרנט של החברה?
באתר האינטרנט של השטיח המעופף, ניתן לבטל הזמנה תחת לשונית 'בקשה לביטול הזמנה' תחת 'מידע לנוסע'. שימו לב כי ניתן לבטל דרך האתר רק הזמנות שבוצעו באתר האינטרנט.
איך אני מבטל הזמנה שלא ביצעתי דרך אתר האינטרנט של החברה?
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה לא דרך אתר האינטרנט, על ידי שיחה טלפונית לשטיח המעופף טלפון 03-5151616, או באמצעות המייל sherut@flying.co.il. במייל יש לציין בשורת הנושא את מספר ההזמנה.
אילו יעדים מציעה חברת השטיח המעופף בארץ?
חברת השטיח המעופף מציעה חבילות נופש באילת, תל אביב, טבריה, ים המלח ועוד. החברה מציעה אפשרויות הזמנת מקום במלונות ממגוון רשתות מובילות כמו פתאל, ישרוטל ודן, וגם אפשרות של מלונות יוקרה ומלונות הכל כלול בארץ. ניתן להתרשם מרשימת היעדים בארץ שמציעה החברה באתר האינטרנט של השטיח המעופף.
האם חברת השטיח המעופף מציעה גם שירותים ללקוחות עסקיים?
כן. ניתן להזמין דרך החברה גם חופשוות של וועדי עובדים והפקת ימי גיבוש ופעילות אתגרית. החברה מציעה גם אפשרות של הפקת מסיבות סטודנטים, פסטיבלים, אירועי מוזיקה, ימי עיון וכנסים.
כדאי לדעת לפני פניה לשירות לקוחות השטיח המעופף
חברת השטיח המעופף מפעילה מספר פלטפורמות אפשריות ליצירת קשר או לביצוע הזמנות וביטולים. על מנת להפוך את הליך הפנייה לחברה יעיל ככל האפשר, כדאי לנסות לפנות קודם כל דרך השירותים האינטרנטיים שהחברה מציעה לפני הפנייה למוקדי השירות הטלפוניים.