שירות הלקוחות של חברת החשמל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת החשמל, לשימושכם.
'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- פייסבוק מסנג'ר – Messenger
- שירות באמצעות SMS
- שירות באמצעות טלגרם – Telegram
- דואר אלקטרוני – Email
- שירות עצמי
- פניות הציבור
חברת החשמל – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 103 מכל טלפון 24/7.
לקבלת שירות מהיר ויעיל יותר, בכל פנייה לשירות 103, מומלץ להצטייד במספר החוזה
שלכם, המופיע באופן בולט בחלקה העליון של חזית חשבון החשמל.
מוקד שירות טלפוני למחייגים מחו"ל: 04-8187100 \ 103
פקס – 1800-200-103
בימים א'-ה': 08:00 עד 19:00, ביום ו' וערבי חג: 08:00 עד 13:00
חברת החשמל – שירות לקוחות אתר האינטרנט
חברת חשמל – ניתן ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט הרשמי: בקישור זה.
חברת החשמל – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp
חברת חשמל – ניתן ליצור קשר באמצעות הווצאפ: בקישור זה.
חברת החשמל – שירות לקוחות באמצעות SMS
לקבלת מענה מיידי באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 055-7000103.
חברת החשמל – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות עמוד הפייסבוק של חברת החשמל: בקישור זה.
להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות פייסבוק מסנג'ר עם שירות לקוחות חברת החשמל: בקישור הזה.
חברת החשמל – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות עמוד האינסטגרם של חברת החשמל: בקישור זה.
חברת החשמל – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות עמוד היוטיוב של חברת החשמל: בקישור זה.
חברת החשמל – שירות באמצעות טלגרם – Telegram
לקבלת מענה שירות הלקוחות של חברת חשמל באמצעות טלגרם – בקישור הזה.
חברת החשמל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של חברת החשמל: 103@103.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
חברת החשמל – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר חברת החשמל.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר חברת החשמל אונליין.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
חברת החשמל – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר: נתיב האור 1, ת.ד.10 חיפה, מיקוד 30100.
3 Responses
שלום רב
מבקשת לדעת אם עזבתי דירה לאחר הגירוש שלי מדוע אני אמורה לשלם את החשמל באותו בית .
כיום אני גרה במקום אחר ומשלמת את החשמל של אותו בית.
בס"ד 3.5.23
לכבוד חברת החשמל בע"מ נשלח באימייל
תלונות הציבור
הנדון: אי קבלת חשבונית לתשלום בזמן מספר פעמים .
שמי ערן שביט תעודת זהות 059125690 כתובת צביה ויצחק 68/4 ירושלים 346741302.
1 . חברת החשמל יש בעיה עם קבלת החשבוניות בזמן הגשתי כבר מספר פעמים תלונה גם
קבלתי זיכוי חד פעמי על איחור תשלום עקב איחור קבלת החשבונית.
2 . פניתי למוקד 103 מספר פעמים על שלא קבלתי חשבונית לתשלום. בקשו שאני יפנה לחברת
מסר וגם לדואר שאני לא מקבל את החשבונית בזמן ( קצת הזוי ) שאזרח צריך לפנות לגורם
שנותן לכם שרות בתשלום . ( קצת חוצפה ).
3 . יש לציין כי החשבונית האחרונה בסך 470 ₪ שולם באיחור של 15 ימים עקב אי קבלת חשבונית
4 . אבקש לקבל זיכויים עבר איחור תשלומים והחזרי ריבית גם לי גם לוועד הבית צביה ויצחק 68
ירושלים.
5 . מקווה מאוד שנקבל את החשבונית לתשלום בזמן.
6 . במידה וחברת המשלוחים לחלוקת החשבוניות לא מבצעת את המשימה בזמן תוציאו מכרז
חדש.
בתודה מראש
ערן שביט
053-2770161
העתקים : האימייל EANS770@GMAIL.COM
משרד האנרגיה
מבקר המדינה
עמוד מסמך 1/1
מסמכים תזכורת לשלב להליך טיפול
פנייה לטיפול בתאריך 2023 / 05 / 7
הגשת כתב תלונה מספר חשבון חוזה לקוח: 340033121, שם: בנגייב רושל
סעיף חוק התשנ"ח- 1998, בסעיף החוק התשמ"א 1981, נכה 100% ומוגבל במצבי
מרח’ קמינסקה- 7 ד’4 מיקוד דואר 66768 ש’’ח קר’’שלום ת’’א-יפו
לכבוד אגף מרכז נציגי גופים של הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור מבקר המדינה
תלונה נגד חברה חשמל מח’ נציבות תלונות הציבור מכתבי
דואר אלקטרוני ombudsman@iec.co.il
מספר פקס 072-3428256 ,ת.ד 25 מיקוד 6100001, תל אביב
א.ג.נ..,
הנדון: הגשת כתב תלונה, בחדשים האחרונים קיבלתי שוברי חשבונית חשמל סחטניות, תפסיקו
בבקשה לסחוט כספיות מלקוחות בעבירותכם בקומבינות, קבוצתכם ממש הונאה סדרתיות שלכם.
אלו נימוקי כדלקמן:
1. כתב תלונה מפורטת מנפגע, לטיפול אפקטיבי לחברת חשבונית חשמל ,כבר בחודשים האחרונים קיבלתי שוברים סחטנים פוגעניים הרסניים לקיומי הבסיסיות. עדיין לא התייקר ב-100% חשמל, אני רואה ומרגיש איך אתה מבצע פעילות עבירותכם פשעים, נגד האוכלוסייה שסובלת גם ניתוק חשמל בחודשים, שנים רבות ממושך באזורנו. מהתנהלותכם בטוחנות שונות קומבינות הונאה בשליחות שוברי כספיות בדואר ישראל.
2. איך יתכן מ 500 שקל פתאום מגיע לאלף שקלים כמעט. כל פעם אתם מכניסים בכל מיני קריטריונים ושולחים תשובות שליליות של חברת חשמל לא מקובלות כראוי, העבירה שלך חוצה את כל גבולות סעיפי חוקי המדינה. אני מבקש לחזור 500 שקל לזכות אותי לחודש הקרוב של שובר הבאה בבקשה.
3. דיווח של נפגעים זו מעשה שייך על לשכות משרדי ציבור, הסתבכות המצב כל קומבינה פרוטקשן כספי בין צדדים. של שיקול דעתכם תרגילים זילזול, בחינתכם תיקים נסגרות לטיפול תשובות מושחתת שליליות, וגיזומו או לא לנקוט בפעולה, דחיות, הכרה החלטות לא שוויונית וקשרים תיעודיים, ביניהם תמיכות מקדם אישרות עבירות, פעולות כושלות, אי פעולה, הזנחה אדישות, זו עופרת ישיר להרס, כישלון טוטליות פנימית ,של גורלה שלטון מרכת המדינה. אנחנו נפגעי עבירות רואים את זה לנגד עינינו, שיטת עקיצה זכויות אנוש, זה לא קונספירציה, זו האמת שקוברים, על מציאות קורבנות נילחם על קיום צודק, בסעיף 284 לחוק העונשין, התשל"ז-1977.
חתימת הנפגע ציבור: בנגייב בכבוד רב,