כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של יוניון מוטורס – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של חברת הרכב יוניון מוטורס ופרטים נוספים. יוניון מוטורס היא היבואן הרשמי של מכוניות טויוטה לישראל.
אפשרויות ליצירת קשר:
יוניון מוטורס – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות יוניון מוטורס באמצעות הטלפון: *8866.
פקס: 08-9328286
יוניון מוטורס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של יוניון מוטורס כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
יוניון מוטורס – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
פרטי התקשרות באמצעות כפתור הצ'אט באתר.
יוניון מוטורס – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
יוניון מוטורס – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של יוניון מוטורס באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
יוניון מוטורס – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות יוניון מוטורס – כתובת דואר: יגאל אלון 67, תל אביב יפו
2 Responses
שלום רב
קניתי טויוטה קורולה קרוס החדשה 2023 מהסוכן יחזאלי ובנין בירושלים אשר קבלתי אות הרכב ביום ראשון 6.8.2023,ביום שלישי בבוקר נסיתי להדליק את הרכב ולא נדלקה ואז פנייתי למוקד של טויוטה אדר שלחו תכנאי והדליק את הרכב באמצעות קבלים ואמר שיש לפנות על המקום לאיפו שקניתי את הרכב, פניתי ליחזקאל ובניו בירושלים ושם בדקו את הרכב ואמרו אולי שחכתם משהו דלוק באותו שגרם לזה ואמרו הרכב תקינה ואין בעיות, אבל אני הייתי בטוחה שלא השארתי משהו דלוק, ולקחתי את הרכב והלכתי לעבודה בסביבות השעה 11:00 במקום 8:00, וביום רביעי בבוקר באתי להדליק את הרכב אבל לצערי הרכב לא נדלק פעם שנית ואז דברתי עם המוקד ושלחו תכנאי אשר הדליק את הרכב בקבלים וישיר פנינו ליחזקאל ובניו בירושלים ושם אמרו שהסילולה לא נטענה בגלל שאני לא נוסעת במהירות מעל 80 כ"מ, ואז לקחנו את הרכב ונסענו במהירות מעל 80 והסילולה נטענה, ביום חמישי בבוקר באתי לפתוח את הרכב בשלט אך לא נפתח אז פתחתי את הרכב בהמפתיח הקטן של הרכב ונסיתי להדליק ולא נדלק לפעם השלישית ואז עזבתי את הרכב עומדת ליד הבית שלי והלכתי לעבודה ברגל. בשעה 10:30 התקשרתי ליחזקאל ובניו ובקשתי מהם שישלח גרר לאסוף את הרכב ואני מאוד מאוכזבת ומפעסת ואני לא רוצה את הרכב , ואת הסיפור הזה גרם לי גועל נפש בסוף הדלקנו את הרכב ושלחנו אותה ליחזקאל ובניו ביום חמישי בשעה כ 15:00, ונשארה אצלם עד יום ראשון ואמרו שכן יש תקלה ברכב שנובעת ממערכת הדיבורית וכרגע נתקו אותה והזמנו מערכת חדשה אשר יתקבל כ חודש,
הייתי היום במוסך מורשה טויוטה לתיקון קטן.
קיבלתי יחס משפיל מהפקידה שלא רצתה לתת לי טיפול.אותה פקידה לפני חודש לערך טרקה לי טלפון בפנים.
מעובד החברה קיבלתי טונות של קללות למרות שלא פניתי אליו בכלל והוא הודה בזה מול המנהל.
כמו כן צעק שאני מנצל את המוסך. בושה.
לעולם לא אדרוך במוסך זה ואפילו לא אקנה יותר טויוטה..לציין שכל משפחתי קנתה טויוטה.
ממש יחס משפיל.