שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מוביט – moovit טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אפליקציה » מוביט – moovit טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוביט – moovit – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של אפליקציית מוביט – moovit ועוד.

moovit היא אפליקציה לתחבורה ציבורית ושיתופית המאפשרת למשתמשים למצוא את הדרך הטובה ביותר ממקום למקום באמצעות תחבורה ציבורית, ומציגה מפות, לוחות זמנים, קווים, מסלולים ועוד.

ערוצי שירות לקוחות:

מוביט – moovit – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של מוביט מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

מוביט – moovit – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות כתובת המייל: support@moovit.com.

moovit – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – facebook

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות עמוד פייסבוק של החברה: בקישור הזה.

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

moovit – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

moovit – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות עמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

moovit – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות עמוד הטוויטר של החברה: בקישור הזה.

moovit – שירות לקוחות אפליקציית אפ סטור – App Store

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות אפליקציית אפ סטור של החברה: בקישור הזה.

moovit – שירות לקוחות אפליקציית גוגל פליי – google Play

שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות אפליקציית גוגל פליי של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. דברו עם צוות המכירות
  2. פנו אלינו בנושאים כללים
  3. תמיכה באפליקציית Moovit

מוביט – moovit – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות מוביט – moovit באמצעות הדואר, בכתובת: אילן רמון 2, נס ציונה.

אודות אפליקציית מוביט

אפליקציית מוביט הינה אפליקציה ישראלית חינמית, המאפשרת למשתמשים לקבל מידע עדכני אודות נתוני התחבורה הציבורית, כגון אוטובוסים, רכבות, מעבורות, רכבות קלות וכדו'. האפליקציה מתבססת על מיקומו של המשתמש, ובכך היא מסוגלת לספק לו מידע מדויק ועדכני על פי מיקומו ביחס לאוטובוס, ולסייע לו לתכנן את המסלול הטוב ביותר עבורו. אפליקציית מוביט משתמשת באופן אנונימי במיקום המשתמש על מנת לספק ליתר המשתמשים מידע עדכני אודות מיקום האוטובוס, מצב התנועה וכדו'. מידע זה מועבר בצורה פאסיבית ללא צורך במעשה מצד המשתמש. בנוסף לעדכון פאסיבי זה, ניתן לעדכן בצורה אקטיבית באמצעות האפליקציה, ולפרסם מידע אודות מיקום הרכב, מהירות הנסיעה, מצב האוטובוס, בטיחות וכדו'.

מוביט מתוחזקת ומנוהלת על ידי חברה ישראלית הקרויה "MoovitApp Global LTD". החברה הוקמה בשנת 2011, וכיום עובדים בה מעל ל-250 עובדים. בשנת 2020 נקנתה החברה על ידי אינטל, ומאז היא נמצאת תחת בעלותה.  אפליקציית מוביט זמינה ביותר מ-100 מדינות, והיא משמשת כ-770 מיליון משתמשים באלפי ערים בעולם. במשרדי החברה הנמצאים בנס ציונה נמצא "גונג" המהדהד כאשר עיר חדשה מצטרפת למערכת של מוביט. שירותי האפליקציה מתורגמים ל-45 שפות, והם מספקים מידע אודות מעל ל-6 מיליון תחנות תחבורה ציבורית.

במסגרת הרפורמה "דרך שווה" של משרד התחבורה, הוכנסה באפליקציית מוביט אפשרות לתשלום באמצעות הנייד, יחד עם אפליקציות נוספות, כך שכיום ניתן לשלם באמצעות מוביט על ידי סריקת קוד QR הנמצא באוטובוס, או באמצעות מיקום המשתמש (ברכבת ישראל וברכבת הקלה). בדרך זו, אין צורך לרכוש חבילות דוגמת "חופשי יומי" או "חופשי חודשי", מכיוון שהסריקות נצברות ומחושבות למציאת החבילה המשתלמת ביותר בסוף כל חודש. בחודשים האחרונים החלה מוביט להכניס פרסומות בחלקים הולכים וגדלים של האפליקציה, דבר שגרר ביקורת ציבורית כנגד השימוש בה.

מוביט – שירות לקוחות ויצירת קשר

מנהלי אפליקציית מוביט מאפשרים תקשורת במספר ערוצים, אותם נמנה להלן:

1. מוביט – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה של מוביט במספר: *5090. בנוסף, ניתן לפנות לצוות התמיכה בכל שלבי השימוש באפליקציית מוביט בטלפון – בשלב צילום קוד ה-QR, לאחר התשלום או בשלב הכירטוס בעת העלייה לרכבת.

2. מוביט – פקס

ניתן להגיש טפסים באמצעות הפקס למספר: 03-6849876

3. מוביט – מייל

ניתן ליצור קשר לקבלת עזרה באמצעות הכתובת:  support@moovit.com.

4. מוביט – אתר אינטרנט

ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולקבל מענה לעשרות שאלות נפוצות בנושאים מגוונים. כתובת האתר לקבלת עזרה הינו: https://moovit.com/he/contact-us-he/. ניתן לפנות באמצעות האתר גם בנושאים כלליים, כמו בקשה לצירוף עיר מסוימת לשירותי האפליקציה, דיווח על תקלות ועוד.

5. מוביט – פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם אפליקציית מוביט באמצעות דף הפייסבוק, או דרך הודעת מסנג'ר. כתובתו של דף הפייסבוק הינו: https://www.facebook.com/moovit.il/.

6. מוביט – כתובת למכתבים

על מנת לשלוח מכתב לחברת מוביט, יש לשלוח את המכתב לתא דואר 867 ירושלים.

שאלות ותשובות על שירות לקוחות מוביט

שאלה: מה היתרונות בלשלם באמצעות מוביט על פני תשלום ברב קו?

תשובה: ניתן למנות מספר יתרונות לשימוש באפליקציה כאמצעי תשלום:

  • הצורך להסתובב עם ארנק – שימוש באפליקציה כאמצעי תשלום חוסך את הצורך של המשתמש להסתובב עם ארנק.
  • טעינה – בעוד שאת כרטיס הרב קו יש לטעון בכסף ולוודא מראש שהוא אינו ריק, השימוש במוביט אינו מצריך טעינה מוקדמת והתשלום יורד לאחר השימוש בלבד.
  • חבילת נסיעות – תשלום באמצעות רב קו הינו תשלום ישיר עבור הנסיעה הזו בלבד. תשלום באמצעות מוביט מחושב בסוף החודש למציאת חבילת הנסיעות הטובה ביותר, כך שאם נסעתם מעל ל-3 פעמים בירושלים למשל, האפליקציה "תרכוש" עבורכם 'חופשי יומי' להוזלת העלויות באופן אוטומטי.

שאלה: כיצד משלמים דרך מוביט בנייד?

תשובה: בשלב הראשון עליך להכניס את הפרטים האישיים שלך לאפליקציה. יש להזין את שמך, כתובת המייל שלך, תאריך הלידה שלך, ואת מספר הטלפון ותעודת הזהות שלך. לאחר יצירת המשתמש, ניתן להכניס את פרטי כרטיס האשראי ממנו ייגבו התשלומים עבור הנסיעות. מכיוון שהתשלום נעשה באמצעות החברה "פנגו" יש ליצור שם חשבון, או לחלופין מוביט תעשה זאת באופן עצמאי.

שאלה: מגיעה לי הנחה בנסיעה. כיצד אני מכניס זאת לאפליקציה?

תשובה: ניתן לעדכן את נתוני הפרופיל באמצעות האפליקציה. יש להיכנס לאזור האישי (מופיע בצד ימין למעלה של האפליקציה תחת השם "החשבון שלי") ולהקיש על הוספת פרופיל הנחה. לאחר מכן יש להעלות את רשימת המסמכים התומכים בהנחה. מסמכים אלה יעברו בדיקה במשך מספר ימים, ולאחר אישורם ההנחה תחול אוטומטית בשלב התשלום מחשבון זה.

שאלה: כיצד אדע כמה כסף עליי לשלם?

תשובה: החיוב נעשה באופן אוטומטי בסוף כל חודש, כך שלא נדרשת פעולה נוספת מצד המשתמש. ניתן לראות את מצב החיוב באזור האישי באפליקציה, תחת הכותרת "החיובים שלי". שימו לב שהנסיעות מתעדכנות בכל לילה, כך שהנסיעות של אותו היום לא יופיעו בפירוט זה. בנוסף, בכל סוף חודש נשלח סיכום נסיעות חודשיות, וחשבונית עבור הנסיעות של החודש האחרון.

שאלה: כיצד מתקפים את הנסיעה באפליקציית מוביט?

תשובה: בעת העלייה לאוטובוס עליך להקיש באפליקציה על המילים "תקף עכשיו" או "שלם על נסיעה חדשה", ולחפש קוד QR באוטובוס. עליך לסרוק את הקוד, ולאחר מכן יופיע לך מסך בו תידרש להזין את מספר הקו, ואת תחנת היעד שלך. לאחר הזנת הנתונים יופיע לך מחיר משוער לנסיעה, ולאחר אישור הפרטים יופיע מסך המאשר את התשלום. במידה ומדובר ברכבת ישראל או ברכבת הקלה בירושלים אין צורך בהזנת פרטי הנסיעה, והאפליקציה מזהה את מיקומך באמצעות מיקום המכשיר. כאשר כרטיסן עולה לרכבת יש להציג לו את מסך התשלום ולהציג את קוד ה-QR לאישור תשלום. שימו לב שיש לתקף גם כאשר זוהי נסיעת המשך, או שאתם זכאים לפטור מתשלום מכל סיבה שהיא.

טיפ קטן להתנהלות מול מוביט לסיום

האתר של אפליקציית מוביט הינו עשיר ומגוון, והוא כולל מענה לשאלות רבות. מומלץ לעיין בשאלות הכתובות שם, ולנסות לקבל עזרה בפלטפורמה זו, לפני שניגשים לערוצי התקשורת האחרים.

צילום מסך של שירות לקוחות מוביט - moovit

מוביט moovit טופס יצירת קשר צילום מסך
מוביט moovit טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מוביט - moovit?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מוביט – moovit אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מוביט – moovit ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מוביט - moovit

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. היי ..
    אני הלכתי לרכבת ממש עכשיו רק בישביל ללוות את חבר שלי , נכנסתי עם כרטיס ששילמתי ואז יצאתי עם ברקוד ..
    הדלת נפתחה לי כדי שאני אצא וזה פשוט לא קרה כנראה , ועכשיו זה עושה לי נסיעה פעילה ואני ביכלל לא באותו עיר .
    איך מבטלים ? וזה גם גרם לי לשלם 27 שקל על כלום !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8394 - מוביט - moovit לוגו
לוגו שירות לקוחות מוביט - moovit
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן